Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Muut ovat jo tottuneet. Etusivu luonnollisesti on sekavampi kun siellä on enemmän tavaraa. Siellä muuten vieraillaan joku muutama 100% enemmän kuin aikaisemmin, joten suunta oli ihan oikea. Aikaisemmin etusivu ei oikein palvellut ketään, liian vaikea lisää pieniä uutisia ja päivittyi siksi liian harvakseltaan. Saa nuo toki tuossa ruudukossa vaikka päällekäin, ei sen puoleen ongelmaa, sitten on selkeempi.

Entinen forumin leiska on tämän kanssa aika identtinen ja aika luonnollista, että jos jotain vuosia käyttää, niin pienikin uudistus tuntuu ahdistavalta, mut kuten sanottu, ei ketään enää kiinnosta kun tähän on jo totuttu. Päivityksissä pienet bugit katoavat ajan kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisiko mitenkään mahdollista saada se now playing-listaus takaisin musiikkipuolelle? Kun se poistui, niin moni kritisoi poistumista ja tilausta tuntuu olevan kun taas yksi kyseisen kaltainen tredi perustettiin. Mulla ainakin tredin poistuminen on vaikuttanut hulluna uuden musiikin löytämiseen. Now playing tredi oli loistava tapa löytää uutta ja neverheard musaa joita ei vois etes kuvitella löytävänsä muuten.

Onko täällä missään erillistä palaute/kehitysehdotukset mestaa jonne voisi kertoa omia mielipiteitä ja antaa palautetta?

Mike, miksi mä en pysty poistamaan mun postilaatikosta Saapuneet-kansiosta viestejä? kun klikkaan viestin punaseks ja painan näppiksestä deleteä niin tulee pikaisesti näkyviin ilmoitus että viestiä ei voitu siirtää ja se ei lähe mihkään siitä saapuneet kansioista. pitääkö mun luoda jotenkin roskakori kansio erikseen sinne mailiin vai mitä häh... ???

uudessa web-mailissa olen.

edit. vanhassa näköjään pystyy poistamaan viestejä. sillon ne menee trash-koriin. tossa uudessa mailissa ei edes ole mitään muuta kansiota kun Saapuneet! ???

Toimiiko muilla?

Täällä ainakin lähtee viestit deleteä mäiskimällä.

edit. vanhassa näköjään pystyy poistamaan viestejä. sillon ne menee trash-koriin. tossa uudessa mailissa ei edes ole mitään muuta kansiota kun Saapuneet! ???

Uudessa saat roskakorin näkymään näin:

Omat asetukset -> Kansiot välilehti -> Klikkaa saapuneet kansiota -> Alhaalla olevaan laatikkoon kirjoita vaikka poistetut ja klikkaa luo kansio -> Takaisin asetukset välilehteen -> Erikoiskansiot -> Roskakori kohdassa pudotusvalikossa pitäis olla vaihtoehdot "---", "INBOX" ja "poistetut" -> Valitset poistetut ja tallenna.

Nyt pitäis sähköpostin ns. etusivulla näkyä saapuneet kansio ja sen alapuolella Roskakori. Poistetut viestit menee nyt roskakoriin.

Samalla tyylillä voit lisätä myös luonnokset, lähetetyt ja roskaposti kansiot jos haluat.

johan pelittää, kiitoksia :)

Miten tuon pysyvän kirjautumisen saa päälle? eli ettei tää nakkaa tasasin väliajoin pihalle täältä, jos en oo aktiivinen...en löyvä mistään prkl.

Miten tuon pysyvän kirjautumisen saa päälle? eli ettei tää nakkaa tasasin väliajoin pihalle täältä, jos en oo aktiivinen...en löyvä mistään prkl.

Ei johdu foorumista. Sulla on lähes varmasti cookiet, eli evästeet pois käytöstä ja tästä syystä nakkaa pihalle hetken kuluttua. Internet explorerin asetuksista löytyy suojaus välilehti. Sieltä löytyy tuollainen liukusäädin mitä alaspäin hivuttamalla saat evästeet sallittua. Jos haluat, että pelkästään pakkikselta sallitaan evästeet, niin valitse tietosuoja välilehti. Sieltä klikkaa sivustot nappia. Kirjoita kenttään http://www.pakkotoisto.com ja klikkaa salli. Jos käytät jotain muuta selainta, niin katsotaan sitten ohjeita uudestaan.

Ei johdu foorumista. Sulla on lähes varmasti cookiet, eli evästeet pois käytöstä ja tästä syystä nakkaa pihalle hetken kuluttua. Internet explorerin asetuksista löytyy suojaus välilehti. Sieltä löytyy tuollainen liukusäädin mitä alaspäin hivuttamalla saat evästeet sallittua. Jos haluat, että pelkästään pakkikselta sallitaan evästeet, niin valitse tietosuoja välilehti. Sieltä klikkaa sivustot nappia. Kirjoita kenttään http://www.pakkotoisto.com ja klikkaa salli. Jos käytät jotain muuta selainta, niin katsotaan sitten ohjeita uudestaan.

Ahaa...vai semmosesta on kyse. Oon niin kädetön näitten koneitten kanssa, että empä tajunnu. Pitää sit tyytyy tuohon ulos nakkeluun, koska en viiti mitään muuttaa näihin työpaikan koneisiin. Kotona on Mozilla, joten pitääkin kattoo, et kestänkö mie linjoilla pitempään kotikoneella.
Mut kiitoksia vaan kovasti selvennyksestä.

Joo mä joudun myös tyytymään töissä tuohon, kun en viitti muutella :)
Firefoxissa noi on oletuksena päällä, joten pitäis toimia sulla kotona.

Haen jotain, niin haku hakee ketjut joissa ko. hakutermiä on käytetty ja highlightaa termin, mutta silti joudun kahlomaan jokaisen ketjun sivun läpi? Eikö ole enää mahdollista näyttää hakutuloksia posteina? VAI olenko puusilmä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom