Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sivun alhaallahan on aina ollut toi pikanavigointilista. Tommostako tarkoitit?

Jep, mut ku sen avaa, se alkaa aina ylhäältä. Olis näppärää siirtyy siitä suoraan threadista pois klikkaamalla valikkoa ja takas samaan osioon tai sitten muille osioille siltä kohtaa rullaamalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin tuossa äsken kahden vaiheilla että suosittelenko käyttämääni ilmaista dieettipäiväkirjaa asiaa sivuavassa postissa, mutta päätin olla mainitsematta edes nimeltä tuon mainostuskiellon pelossa. Kyseisestä dieettipäiväkirjasta on tarjolla sekä ilmainen että maksullinen versio. Olisinko rikkonut mainostuskieltoa jos olisin laittanut linkin/maininnut palvelun nimen?

Taitaa olla 15 minuuttia se aika jonka jälkeen kaikki viestit merkkaantuu luetuksi jos ei ole 15 minuuttiin ollut aktiivinen. Pysyvä kirjautuminenhan ei vaikuta millään tavalla siihen miten viestit merkkaantuu luetuksi. Jos ei ole ollut yli 15 minuuttiin aktiivinen, niin sen jälkeen foorumi näyttää uusia viesteinä kaikki siitä eteenpäin kun viimeksi olet ollut aktiivinen. Toki ilman pysyvää kirjautumista joku voi käydä lukemassa samalta koneelta Pakkista vaikka olisit jättänyt sen ikkunan auki ilman, että sun uudet viestit menee sekaisin, kunhan siitä on se yli 15 minuuttia aikaa kun olet itse selaillut.

Olisiko tuota aikaa mitenkään mahdollista saada pidennettyä? Jollain foorumeilla viestit pysyvät uusina jopa niin kauan, kun olet lukenut tai merkannut ne luetuiksi itse. Tuo 15 min on kuitenkin melko lyhyt aika, jos seuraa montaa palstaa ja on paljon tullut posteja, ja seuraaminen on taas helpompaa, kun näkyy ne uudet viestit.

Nyt män editointiaika jo, eli toinen postaus jatkoksi (tai siis editiksi) edeliselle. Ilmeisesti tuohon uusien viestien näkyvyyteen on jo tehty muutoksia? Nyt ainakin on pysynyt uudet viestit näkyvissä pidemmän aikaa. Eilen vain nollautui tosi nopeasti, niin päätin viimein asiaa kysyä, kun on pidemmän aikaa jo mietityttänyt.

Hei aikuisten oikeesti, nythän tää on nollannut uudet viestit jo ennen ku ees tulee foorumille :D. Ois se nyt kuiteski mukavampaa lukea foorumia, jos noi uudet viestit oikeasti näkyisivät...

Moroo, enpäs tiedä onko kysyttyä vielä!? Mutta tuota, olen tuolla ufs foorumilla ollut ennen aktiivisena ja nyt kiinnosti taas alotella mutta huomasimpa tämän myllertävän muutoksen.. niitä ei enää ole. Eli kysymys kuuluukin, kun sielä ufs foorumilla oli päiväkirjat ja bodauskuvat ynms joita käyttäjät saivat itse päivittää jne... niin onko näitä mahd saada vielä takaisin? Lähinnä nyt kuvien perään kyselen.

Ei ole edesmenneellä ufs-forumilla mitään tekemistä Pakkiksen kanssa.

juust, vähä laajemmin oisit kyllä voinut vastata. keneenköhän tässä nyt pitäis ottaa yhteyttä? epäilenpä kuvia ikinä saavani mutta kuitenkin. Ja jos ufs:llä ja pakkiksella ei ole tekemistä toistensa kanssa niin miksi sitten ufs sivut ohjaavat minut tänne? kai niillä jotain tekemistä on toistensa kanssa.. :david:

Olenko täydellisen puusilmä, mutta saako sitä "vierailit edellisen kerran"-toimintaa esiin mistään vai katosiko se foorumin päivityksen aikana?

Hieman palautetta sivuston uudistuneesta ulkoasusta.

Etusivu on etenkin omasta mielestä huomattavasti sekaisemman oloinen kuin aiemmin, jotenkin rauhaton. Foorumin ulkoasu on myöskin jotenkin ärsyttävä, hieman karkkimainen ja rauhaton. Entiseen on toki tottunut useamman vuoden ajan, mutta se oli selkeästi yksinkertaisempi ja täten myös parempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom