Voimassa on, thanks.Alkuviikosta maksettu vipit. Onkohan tullut perille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimassa on, thanks.Alkuviikosta maksettu vipit. Onkohan tullut perille?
Asia kunnossa!Tuun perjantaina takaisin, niin katon sitten kaikki.
Ei niissä ketjuissa ole mitään keskustelua, jos niissä ei ole videoita.Ei siinä, etteivätkö nuo kisa- ja treenivideot tärkeää ja hyvää sisältöä olisi. Mutta tuolla obsessiivisella määrällä kuin @Munakas ja @Konaa niitä tänne lataavat, järjestään moni kiinnostava ketju muuttuu lukukelvottomaksi (ei saa edes auki), eikä näytä merkkaavan aina enää edes käyttöjärjestelmä/netin nopeus, kun niitä Youtubevideoita ja sitä kautta haettavaa kamaa on yhdellä sivulla niin s**tanasti. En siis usko, että olen ainoa tämän ongelman kanssa.
Joten olisiko mitenkään mahdollista tässäkin välillä se vähemmän on enemmän, tai vain linkit upotteen sijaan, tai spoiler-tagien käyttö?
Mulla aukee sekunissa se. Eli sun kone lagaa eikä kykene siihen sivuun.Esimerkiksi NFE-ketjuun en enää pääse, koska videoiden määrä.
Boottaa se luuri, Elisan liittymistä tulee paska niin maan perkeleesti ja joskus sit osuu kohdalle aikaisemmin bannattu luuri.Minun puhelin on jostakin syystä laitettu ip-banni listalle. Eli onko tapahtunut jokin virhe, kun en ainaskaan itseni mielestä ole mitään täälä perseillyt.
Voimassa on, thanks.@Mike 6e pitäs näkyä jo tilillä, maksoin op:sta toissapäivänä? Kiitos!