Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei siinä, etteivätkö nuo kisa- ja treenivideot tärkeää ja hyvää sisältöä olisi. Mutta tuolla obsessiivisella määrällä kuin @Munakas ja @Konaa niitä tänne lataavat, järjestään moni kiinnostava ketju muuttuu lukukelvottomaksi (ei saa edes auki), eikä näytä merkkaavan aina enää edes käyttöjärjestelmä/netin nopeus, kun niitä Youtubevideoita ja sitä kautta haettavaa kamaa on yhdellä sivulla niin s**tanasti. En siis usko, että olen ainoa tämän ongelman kanssa.

Joten olisiko mitenkään mahdollista tässäkin välillä se vähemmän on enemmän, tai vain linkit upotteen sijaan, tai spoiler-tagien käyttö?

Ei siinä, etteivätkö nuo kisa- ja treenivideot tärkeää ja hyvää sisältöä olisi. Mutta tuolla obsessiivisella määrällä kuin @Munakas ja @Konaa niitä tänne lataavat, järjestään moni kiinnostava ketju muuttuu lukukelvottomaksi (ei saa edes auki), eikä näytä merkkaavan aina enää edes käyttöjärjestelmä/netin nopeus, kun niitä Youtubevideoita ja sitä kautta haettavaa kamaa on yhdellä sivulla niin s**tanasti. En siis usko, että olen ainoa tämän ongelman kanssa.

Joten olisiko mitenkään mahdollista tässäkin välillä se vähemmän on enemmän, tai vain linkit upotteen sijaan, tai spoiler-tagien käyttö?
Ei niissä ketjuissa ole mitään keskustelua, jos niissä ei ole videoita.

No 2-3 kertaa vuodessa joku tapahtuma on aika poikkeus noissa videoiden upotuksien määrässä.
Ei kai se muuten ongelma ole, ellei ketju ole videoiden lisäksi kuollut ja siten kertyy vain videoita.

Ok, päivällä tehoja omaavaksi väitetyllä puuceella, joka ei onneksi ole oma, jumitti jo silloin. Selaimena FF. Himassa yhdistelmällä kohtuullisen nopea Wi-Fi ja tuoreehko iPad pääsy pysäsi taas kokonaan.

Minun puhelin on jostakin syystä laitettu ip-banni listalle. Eli onko tapahtunut jokin virhe, kun en ainaskaan itseni mielestä ole mitään täälä perseillyt.

Minun puhelin on jostakin syystä laitettu ip-banni listalle. Eli onko tapahtunut jokin virhe, kun en ainaskaan itseni mielestä ole mitään täälä perseillyt.
Boottaa se luuri, Elisan liittymistä tulee paska niin maan perkeleesti ja joskus sit osuu kohdalle aikaisemmin bannattu luuri.

Moro. Käytän ipadia, surffaan safarilla, "muista kirjautuminen" on klikattu. Ei ongelmia kirjautumisessa. MUTTA, kun uudet viestit osiossa aukaisee keskustelun uuteen ikkunaan, niin en ole enää kirjautuneena. Loggaa automaattisesti ulos. Jos uudet viestit osiossa aukaisen keskustelun samaan välilehteen pysyn kirjautuneena. Ei ongelmia edes kun painan edellinen sivu. Loggaa ulos vain kun aukaisen uuden välilehden. Kiitos, jos joku osaa auttaa.

Huomenta!

Oli VIP menny umpeen viikonlopun aikana, maksoin minuutti sitten 6 kk taas eteenpäin :) jäämmä odottelemaan milloin aukeaa uudelleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom