Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Firefoxissa adblock käytössä? Jossain vaiheessa ainakin oli ongelmia liitteiden postauksessa, jos adblock oli aktiivisena.

uBlock Origin on kummassakin selaimessa. FF:llä ei mitään väliä onko päällä vai ei, ei silti pelaa. Ja Chromessa toimii vaikka olisi uBlock päällä. Kai se pitää vaan chromea käyttää kun kuvia tarvii liittää..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko FF:ssä muuta lisäriä? Noscript tms?
Jos on mitä vaan muita niin varmaan kokeilit disabloida kaikki, FF restart ja sitten kokeili?

Mitä liitteitä muuten olit liittämässä... ihan kuvia?
Kirjottelen tän nyt itse Firefoxilla, alla kuva jonka liitin tästä. Tommosen PDF:n pistin kans. Sallittuja on vain jpg, png, gif, pdf ja zip.

Tää on ihan vanilla Firefox, versio 45 eli uusin.

big.jpg

Liitteet

Mitä liitteitä muuten olit liittämässä... ihan kuvia?
Kirjottelen tän nyt itse Firefoxilla, alla kuva jonka liitin tästä. Tommosen PDF:n pistin kans. Sallittuja on vain jpg, png, gif, pdf ja zip.

Tää on ihan vanilla Firefox, versio 45 eli uusin.

katso liitettä 134863

Siis ihan jpg/png kuvia. En mitään sen eksoottisempaa. Ja v.45 on kans täällä käytössä. Esim toi sun kuva minkä laitoit antaa saman errorin.

Ehkä se pitää vaan käyttää chromea jos tarvii kuvia liittää. Voi olla että mulla on koko firefoxissa jotain häikkää..

Kiitokset avusta kuitenki.. :worship:

Mistähän johtuu foorumin hitaus?Lataa sivuja tooodella pitkään..käytössä chrome ja mozilla molemmilla sama homma...kaikki muut sivut toimii ku ajatus.Kiinteällä netillä/uudella läppärillä surffaan.

Oisko Pakkiksen serverin päässä jotain nyt kun lagaa täälläkin pahasti. Että eiköhän tuo tuosta taas korjaannu.

Oisko teknisellä tuella eli @TML jotain ideaa, miksei meikäläisellä toimi muun muassa boldaukset tai spoilertägit? Voiko johtua vaan safarista?

Oisko teknisellä tuella eli @TML jotain ideaa, miksei meikäläisellä toimi muun muassa boldaukset tai spoilertägit? Voiko johtua vaan safarista?
Siis, *miten* ne ei toimi?
Jos lisäät ei tapahdu mitään? Ne ei näy jos niitä on?

Kyllähän selainkohtaista voi aina olla, etenkin Safarin kanssa. Safari on näissä nettisivuhommissa ollut pitkään sellainen, että se häröile ihan omia.
Kokeile toki Chromea tai Firefoxia hetken aikaa.

Jos Safarissa on se ongelma, siinä en kamalasti voi auttaa kun en voi itse testaa.

Siis, *miten* ne ei toimi?
Jos lisäät ei tapahdu mitään? Ne ei näy jos niitä on?

Kyllähän selainkohtaista voi aina olla, etenkin Safarin kanssa. Safari on näissä nettisivuhommissa ollut pitkään sellainen, että se häröile ihan omia.
Kokeile toki Chromea tai Firefoxia hetken aikaa.

Jos Safarissa on se ongelma, siinä en kamalasti voi auttaa kun en voi itse testaa.

Joo mitään ei tapahdu vaikka lisään. Tai siis tässä boksissa kyllä näkyy, että toimisi, mutta lähetetyssä viestissä ei ole mitään.

Täytyy tsekata Chromella.

Vanhalla foorumilla oli mahdollista selata ketjun eniten tykkäyksiä saaneita julkaisuja yhden painikkeen avulla. Onko vastaavaa ominaisuutta mahdollista saada nykyisellekin foorumille?

Mistä johtuu, että kun yritän puhelimella avata Mies vs. nainen .... ketjua, sivu ei aukea vaan sen sijaan joku TED - sivusto? Muiden ketjujen kohdalla tätä ei tapahdu. En siis pääse ollenkaan em. ketjua lukemaan.

Se oli se yksi video, joka tuon teki. Poistin sen viestin niin nyt toimii taas normaalisti.

@Mike olisko mahdollista vaihtaa käyttäjänimi ujo :ksi, nykyinen voi pahoittaa mielen sairaudesta oikeasti kärsiviltä. Yritin pistää sun sivullle viestii, mut on vissiin VIP-toiminto. :p

@Mike olisko mahdollista vaihtaa käyttäjänimi ujo :ksi, nykyinen voi pahoittaa mielen sairaudesta oikeasti kärsiviltä. Yritin pistää sun sivullle viestii, mut on vissiin VIP-toiminto. :p
Melkoinen ihme, että toi nimimerkki oli vielä vapaa eikä kukaan koko historian aikana sitä ole valinnut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom