Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun maksussani on varmaan mennyt jotain pieleen, koska olen 6.1. maksanut ja kirjauspäivä 9.1. Mutta jos se ei näy niin samapa tuo, pärjään varmaan ilmankin. :)

Mistä kohdasta nykyään näkyy jos näkyy niin mihin asti on vipit voimassa? Ainakin se ennen näkyi selkeästi omilla profiilisivuilla. :)

Mistä kohdasta nykyään näkyy jos näkyy niin mihin asti on vipit voimassa? Ainakin se ennen näkyi selkeästi omilla profiilisivuilla. :)

Vie kursori pakkiksen vasempaan ylälaitaan nickin kohdalle ja valitse avautuvasta valikosta "Käyttäjätilin päivitykset", niin vipit ja voimassaolo tulevat näkyviin.

Vie kursori pakkiksen vasempaan ylälaitaan nickin kohdalle ja valitse avautuvasta valikosta "Käyttäjätilin päivitykset", niin vipit ja voimassaolo tulevat näkyviin.

Tuota joo, ennen se oli siellä, mutta ei kyllä näy edelleenkään. Luulin jo, että ratkaisu löytyi. :D Vai hmm, voikohan AdBlockilla olla jotain vaikutusta, kun aika monet jutut täällä menee piiloon, kun se on päällä.

Tuota joo, ennen se oli siellä, mutta ei kyllä näy edelleenkään.

Enemmän kuin mielenkiintoista, koska ainakin mulla näkyy kyllä. nimetön.png

Mulla lukee ko. kohdalla: 6.00 EUR for 183 days ja iso nappula "Purchase".

Mutta joo, ennen se näkyi täsmälleen noin kuin sinun kuvassasi.
Sulla on jäänyt vipit päälle jos et ole maksanut. Poistettu nyt. Systeemi bugittaa vielä ens kesään saakka softan vaihdoksen takia.

Sulla on jäänyt vipit päälle jos et ole maksanut. Poistettu nyt. Systeemi bugittaa vielä ens kesään saakka softan vaihdoksen takia.

Okei, ihmettelinki kun en muistanut puolen vuoden sisään niitä uusineeni. Ois pitänyt pysyä hiljaa, mutta hyvä, että asia selvisi. :D

No nyt on kuitenkin Paypalilla tuettu foorumia. :oujee:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom