Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä kohdasta nykyään näkyy jos näkyy niin mihin asti on vipit voimassa? Ainakin se ennen näkyi selkeästi omilla profiilisivuilla.
Vie kursori pakkiksen vasempaan ylälaitaan nickin kohdalle ja valitse avautuvasta valikosta "Käyttäjätilin päivitykset", niin vipit ja voimassaolo tulevat näkyviin.
Oli umpeutunut.Mihis mun Vipit on kadonnu,en o ainakaan mitään ilmotusta saanu Mikeltä?
Enemmän kuin mielenkiintoista, koska ainakin mulla näkyy kyllä.katso liitettä 141066
Sulla on jäänyt vipit päälle jos et ole maksanut. Poistettu nyt. Systeemi bugittaa vielä ens kesään saakka softan vaihdoksen takia.Mulla lukee ko. kohdalla: 6.00 EUR for 183 days ja iso nappula "Purchase".
Mutta joo, ennen se näkyi täsmälleen noin kuin sinun kuvassasi.
Sulla on jäänyt vipit päälle jos et ole maksanut. Poistettu nyt. Systeemi bugittaa vielä ens kesään saakka softan vaihdoksen takia.
Noita selviää välillä kun jengi lokkii vaikka tietää, ettei ole maksanut.Okei, ihmettelinki kun en muistanut puolen vuoden sisään niitä uusineeni. Ois pitänyt pysyä hiljaa, mutta hyvä, että asia selvisi. :D
Ok täytyypä laittaa itselle muistiin,kun ei sieltäpäin enää muistutella. 5 min ja puolenvuodenvipit on maksettu.Oli umpeutunut.
Jos pankkisiirto, niin vippaa kuitti mailiin.Ok täytyypä laittaa itselle muistiin,kun ei sieltäpäin enää muistutella. 5 min ja puolenvuodenvipit on maksettu.
Ei ole nyt mahista vipata kuittia,mutta maksettu on.Jos pankkisiirto, niin vippaa kuitti mailiin.
Kyllä voi, jos siis sitten satun katsomaan.Pystyykö VIP:ejä maksamaan ennakkoon, ennen kuin vanhat umeputuu?
Eli tekisi tilisiirron muutama päivä aikaisemmin?