Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole tullut ilmeisesti perille tuon contact formin kautta. Vipit korjattu ja kuukausi extraa laitettu.Minkäköhän takia mun VIP-jäsenyys ei ole aktiivinen? Maksoin uuden kauden hyvissä ajoin ennen vanhan päättymistä, ja upgrades-osiossa maksu näkyy (Expires: 9.10.2016 at 11:55). Olen yrittänyt asiaa kysellä tuon Contact us -lomakkeenkin kautta eikä ole kuulunut mitään.
@Haaste5kk Vasemmassa yläkulmassa paina nimestäsi / vie hiiri nimesi päälle. Ainakin itsellä aukeaa valikko, jossa toisena vaihtoehtona on allekirjoitus. Sinne vaan tekstiä ja tallennus.
Oon kolunnu tuon valikon monesti läpi ja joko olen tyhmä tai sitten sitä ei oikeasti ole siellä :(
Itseasiassa allekirjoitus taitaa olla ainoastaan VIP-jäsenille. Tästä syystä et siis näe sitä, ehkä.
Ei vittu mitkä muistot tuli. Muistan kuinka seurasin tuon 5kk suoritustasi, vieläkö reenailet?
Mailillamaksoin just äsken vuoden, oon ollu tovin poissa pakkikselta ja ulkoasu on muuttunut ihan totaalisesti siitä mitä viimeks oli, muistanko ihan päin vittua että jossain oli ketju että sai postata screenshotin pankin sivulta/kuitista että maksanut??
Moro Mike!Noita siguja poistellaan sitä mukaa kun huomataan, ei kuulu olla ilman vippejä.