Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Lataa taas mainokset melekosen kauan.
Ehkä väliaikaista, who knows.

EDIT: No just, loppu heti tän viestin jälkeen vaikka jatku pitempään ennen sitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkäköhän takia mun VIP-jäsenyys ei ole aktiivinen? Maksoin uuden kauden hyvissä ajoin ennen vanhan päättymistä, ja upgrades-osiossa maksu näkyy (Expires: 9.10.2016 at 11:55). Olen yrittänyt asiaa kysellä tuon Contact us -lomakkeenkin kautta eikä ole kuulunut mitään.

Minkäköhän takia mun VIP-jäsenyys ei ole aktiivinen? Maksoin uuden kauden hyvissä ajoin ennen vanhan päättymistä, ja upgrades-osiossa maksu näkyy (Expires: 9.10.2016 at 11:55). Olen yrittänyt asiaa kysellä tuon Contact us -lomakkeenkin kautta eikä ole kuulunut mitään.
Ei ole tullut ilmeisesti perille tuon contact formin kautta. Vipit korjattu ja kuukausi extraa laitettu.

Terve!

Voi olla että minulle on peukalo keskellä kämmentä, mutta mistä ihmeestä saan muokattua allekirjoitustani? Ei ole tällä uudella layoutilla tullut pakkiksella pyörittyä.. Mielestäni kaikki mahdolliset valikot pomppinu läpi, mutta ilman tulosta.

Kiitos ja anteeksi.

@Haaste5kk Vasemmassa yläkulmassa paina nimestäsi / vie hiiri nimesi päälle. Ainakin itsellä aukeaa valikko, jossa toisena vaihtoehtona on allekirjoitus. Sinne vaan tekstiä ja tallennus.

Oon kolunnu tuon valikon monesti läpi ja joko olen tyhmä tai sitten sitä ei oikeasti ole siellä :(

Itseasiassa allekirjoitus taitaa olla ainoastaan VIP-jäsenille. Tästä syystä et siis näe sitä, ehkä.

Okei, mulla oli VIP joskus ostettuna, liekö sitten siitä jäänyt ja uuden alustan myötä ei voi muokata ilman vippejä. Löysin tuolta "tietoja" kohdasta sen allekirjoituksen, mutta en pääse millään muokkaamaan. Jos vaikka joku modeista huomaa, niin pystyttekö vaikka poistamaan allekirjoituksen minulta?

Ei vittu mitkä muistot tuli. Muistan kuinka seurasin tuon 5kk suoritustasi, vieläkö reenailet?

Ei vittu mitkä muistot tuli. Muistan kuinka seurasin tuon 5kk suoritustasi, vieläkö reenailet?

Heh, muisto on oiva sanavalinta... Toivottavasti taas kohta, siksi elvyttelin nämä pakkiksen tunnarit jälleen.

maksoin just äsken vuoden, oon ollu tovin poissa pakkikselta ja ulkoasu on muuttunut ihan totaalisesti siitä mitä viimeks oli, muistanko ihan päin vittua että jossain oli ketju että sai postata screenshotin pankin sivulta/kuitista että maksanut??

maksoin just äsken vuoden, oon ollu tovin poissa pakkikselta ja ulkoasu on muuttunut ihan totaalisesti siitä mitä viimeks oli, muistanko ihan päin vittua että jossain oli ketju että sai postata screenshotin pankin sivulta/kuitista että maksanut??
Maililla

Heips,

Minäkin päätin kokeilla tuota VIP ominaisuutta ja juuri hetki sitten maksoin 6 kk vipit. Jospa tuo olisi mennyt oikein. Nimeksi pankki vaan antoi Mike?s Media (jospa tuo ei haittaa) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom