Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikö esim. vaatteiden myynti ketjussa saa enää itse suljettua ketjua?

Terppa!

En ole varma, tuleeko tämä kysymys oikeaan paikkaan, mutta kokeilen silti.
Olen maksanut hyvä tovi sitten 6kk:n VIP-jäsenyyden PayPal:n kautta, mutta VIP-puolen keskustelut
eivät toimi.

Onkos maksuliikenteessä on ollut joku härö vai joku muu?

Terppa!

En ole varma, tuleeko tämä kysymys oikeaan paikkaan, mutta kokeilen silti.
Olen maksanut hyvä tovi sitten 6kk:n VIP-jäsenyyden PayPal:n kautta, mutta VIP-puolen keskustelut
eivät toimi.

Onkos maksuliikenteessä on ollut joku härö vai joku muu?
Nyt toimii taas.

Tuota tuntuu tekevän monikin sivusto atm.

We discovered immediately a DDoS attack, that completely congested all of our transit links from multiple Tier 1 connection providers. The attack measured almost 50 Gbit/s at our end and our transit connection providers classified the attack massive on their scale as well.

Moi,

En jostain syystä pysty muokkaamaan juuri postaamiani viestejä. Enkö vain tajua, vai missä syy, en siis löydä mistään edit-nappia.

EDIT: tätä viestiä pystyn, mutta en "miten maamme talous oikein saadaan kuriin" ketjuun postaamiani viestejä.

Edit2, eli tossa ilmeisesti aikaraja

Viimeksi muokattu:
Mistä voi vaihtaa montako postia per sivu näyttää? Tuntuu, ettei puhelimel viitsi edes avata ketjua jossa viimeisimmäl sivul on jo monta postia kun erroria lyö tai alkaa alusta lataamaan ku jumii, sit taas "pienemmät" sivut aukeaa heti.

Yritin ettiä asetuksia muttei sellaisia vissiin ole? 15postia/sivu olis mieluinen ku puhelinta käyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom