Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Siis tuleeko se vieläkin... ? Jotenkin randomisti jos menee ihan vain .com etusivulle vai? Hetkeen nähny sitä.

Miks tommonen ei muka muistaisi vastausta, vai tyhjentääkö jengi historian ja keksit joka session lopussa.

Samaa ihmettelin itse jo aikaisemmin täällä.
Ei mulla tule tuo muuta kuin siinä tapauksessa, että olen tyhjentänyt koko historian selaimesta.
Muuten ei kyllä pop uppeja näy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samaa ihmettelin itse jo aikaisemmin täällä.
Ei mulla tule tuo muuta kuin siinä tapauksessa, että olen tyhjentänyt koko historian selaimesta.
Muuten ei kyllä pop uppeja näy.
Juu ei sitä mullakaan tule uudestaan.

Kerran klikkaa "Ei", niin se ei se tietääkseni tule takaisin ellei tyhjennä selaimen välimuistia.
Jos sen vain sulkee, niin se tulee takaisin luultavasti tunnin tai muutaman päästä, heti seuraavalla refreshil ei.

Jos sitten tyhjentää selaimensa joka käytön jälkeen, niin siinä saa ympäri nettiä kattella vastaavaa. Just the way it works. :)

Sivujen titlet ei enää näytä threadin otsikkoa?
Sivun titlet näkyy siis täbien nimessä, ja ne on vaan Pakkotoisto.com - Pakkotoisto.com.

Hämää kun avaa aina monta ketjua kerralla ja sit lukee läpi ne.

titlet.PNG

Näyttää pelittävän. Hieman tuntuu vielä propagoivan jostain, pari tabii aukes ilman titlee vielä.

Kaks vuotta paypalin kautta maksettu. Näkyykö tuolta omasta profiilista jostain mihin asti vipit on voimassa?

Asetukset -> VIP-jäsenyyden tilaus -> siinä tilausvaihtoehtojen yläpuolella lukee milloin ostettu ja mihin asti voimassa.

Onko muut huomanneet postatessa, että jostain syystä tulee viestit/kuvat yms jatkuvasti kahteen kertaan?
Eli kun postaa jotain, tulee samantien perään se "updated" viesti?

Onko muut huomanneet postatessa, että jostain syystä tulee viestit/kuvat yms jatkuvasti kahteen kertaan?
Eli kun postaa jotain, tulee samantien perään se "updated" viesti?

On käynyt välillä samalla tavalla. Korjaantui, mutta uuden päivityksen jälkeen noita taas muiltakin käyttäjilta korjaillut.

Saiskos Mike päivitettyä Forum runner tuen ajan tasalle, ei toimi enää ja ilmeisesti jäänyt päivittymättä foorumin päästä.

Back
Ylös Bottom