Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla teki tota ihan kiinteellä äsken.Mulla tulee noita update viestejä puhelimella, jos netti pätkii ja request timeout tulee täyteen ja joudun lähettämään uudestaan. Koneella ei tuu ikinä.
Voiko siis mobiilinetillä olla osuutta asiaan?
Täältä pääsee pois kun loggaa ulos ja vaihtaa sivua. Omaa tunnusta ei voi poistaa eikä sitä poisteta. Tämä siksi, että kun on viestejä, niin viestejä on lainattu ja lainauksia lainattu, niiden poistamiseen menisi manuaalisesti ikuisuus.Miten täältä pääsee pois? Voiko oman tunnuksen jotenkin poistaa? Vai pitääkö jonkun tehdä se puolestani, jos näin niin saa poistaa. Varmuuden vuoksi mainitsen viellä turpakeikan ja jumalan ruoskan.
Tää versio vbulletinista bugaa ihan helvetisti, joka forumilla valitetaan tosta reply-bugista ja odotellaan korjausta.
Mulla ei välillä tule samalla selaimellakaan ollenkaan, samalla koneella... sit joskus niitä tulee usein. Tuntuu olevan satunnaista.Jännä homma, mulla tulee läppärin kanssa noita tuplaviestejä replyssä (windows + firefox), mutta ipadin kanssa (safari) ei viikonlopun aikana tullut kertaakaan.
Mulla ei välillä tule samalla selaimellakaan ollenkaan, samalla koneella... sit joskus niitä tulee usein. Tuntuu olevan satunnaista.
Mikäs tää mainospolitiikka nykyään on. Hiffaan että niistä tulee fyrkkaa, mutta mulla menee käyttäjämukavuus jo negatiivisen puolelle.
Videomainoksia > kone huutaa toimistossa ja tökkii. Postausten kyljessä mainoksia > omassa päässä tökkii.
.....sulla ei ole VIP? O_oMillä tiedoilla mailin saa toimimaan iPhonen mailissa?
Mikäs tää mainospolitiikka nykyään on. Hiffaan että niistä tulee fyrkkaa, mutta mulla menee käyttäjämukavuus jo negatiivisen puolelle.
Videomainoksia > kone huutaa toimistossa ja tökkii. Postausten kyljessä mainoksia > omassa päässä tökkii.
Laita tuonne myydään/ostetaan alueelle sopivalle ala-osiolle.Ei silmiin sattunut, mutta onko jossain kätköissä ketju johon voisi laittaa ilmoituksen, että haluaisi vuokrata asuntoa sieltä ja sieltä? Vai onko tämä ihan kiellettyä?