Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tulee taas tosi paljon noita tuplaposteja. Monelta palstalaisesta korjaillut. Softan päivityksessä siis jokin mättää...

ajsdasjdsjkdskdj

- - - Updated - - -

ajsdasjdsjkdskdj

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla tulee noita update viestejä puhelimella, jos netti pätkii ja request timeout tulee täyteen ja joudun lähettämään uudestaan. Koneella ei tuu ikinä.

Voiko siis mobiilinetillä olla osuutta asiaan?

Mulla tulee noita update viestejä puhelimella, jos netti pätkii ja request timeout tulee täyteen ja joudun lähettämään uudestaan. Koneella ei tuu ikinä.

Voiko siis mobiilinetillä olla osuutta asiaan?
Mulla teki tota ihan kiinteellä äsken.
Paino pikavastaus ja meneekin editoriin (normaali vastaus) missä sanoo että ei voi postaa 30 sekunnin sisään uusiks.

- - - Updated - - -

Teki just taas saman toisessa viestissä, mutta ei tuossa yläpuolella olevassa. EDIT: Ja näemmä tää lisäys meni normisti update viestinä ku aika edelliseen on lyhyt ja se oli mun oma viesti. Tuntuu siis olevan satunnaiset (mutta suht useat) yksittäiset uudet viestit.

Kysymys Pakkotoistosta?

Miten täältä pääsee pois? Voiko oman tunnuksen jotenkin poistaa? Vai pitääkö jonkun tehdä se puolestani, jos näin niin saa poistaa. Varmuuden vuoksi mainitsen viellä turpakeikan ja jumalan ruoskan.

Miten täältä pääsee pois? Voiko oman tunnuksen jotenkin poistaa? Vai pitääkö jonkun tehdä se puolestani, jos näin niin saa poistaa. Varmuuden vuoksi mainitsen viellä turpakeikan ja jumalan ruoskan.
Täältä pääsee pois kun loggaa ulos ja vaihtaa sivua. Omaa tunnusta ei voi poistaa eikä sitä poisteta. Tämä siksi, että kun on viestejä, niin viestejä on lainattu ja lainauksia lainattu, niiden poistamiseen menisi manuaalisesti ikuisuus.

Tää versio vbulletinista bugaa ihan helvetisti, joka forumilla valitetaan tosta reply-bugista ja odotellaan korjausta.

Jännä homma, mulla tulee läppärin kanssa noita tuplaviestejä replyssä (windows + firefox), mutta ipadin kanssa (safari) ei viikonlopun aikana tullut kertaakaan.

Jännä homma, mulla tulee läppärin kanssa noita tuplaviestejä replyssä (windows + firefox), mutta ipadin kanssa (safari) ei viikonlopun aikana tullut kertaakaan.
Mulla ei välillä tule samalla selaimellakaan ollenkaan, samalla koneella... sit joskus niitä tulee usein. Tuntuu olevan satunnaista.

Mulla ei välillä tule samalla selaimellakaan ollenkaan, samalla koneella... sit joskus niitä tulee usein. Tuntuu olevan satunnaista.

Joo, satunnaista se on.
Ei mullakaan kokoajan tämän läppärin kanssa tule, mutta aina välillä.
Nyt vaan tajusin, että ipadin kanssa ei ole tullut kertaakaan, ei Safarilla, eikä Tapatalkin kautta.

Mikäs tää mainospolitiikka nykyään on. Hiffaan että niistä tulee fyrkkaa, mutta mulla menee käyttäjämukavuus jo negatiivisen puolelle.
Videomainoksia > kone huutaa toimistossa ja tökkii. Postausten kyljessä mainoksia > omassa päässä tökkii.

Mikäs tää mainospolitiikka nykyään on. Hiffaan että niistä tulee fyrkkaa, mutta mulla menee käyttäjämukavuus jo negatiivisen puolelle.
Videomainoksia > kone huutaa toimistossa ja tökkii. Postausten kyljessä mainoksia > omassa päässä tökkii.

Ratkaisu on AdBlock.

Plus se mainostus on vissiin ulkoistettu.
Oli muuten kerran mainosbanneri quick reply editorissa. :D

Ei silmiin sattunut, mutta onko jossain kätköissä ketju johon voisi laittaa ilmoituksen, että haluaisi vuokrata asuntoa sieltä ja sieltä? Vai onko tämä ihan kiellettyä?

Mahtaa olla teidän toimistossa koneiden päivityksen paikka jos pieni banneri pistää koneen matalaksi. Mainoksista on maristu läpi Pakkotoiston pitkän historian. Ensimmäisistä 200px kokoisista bannereistakin nostettiin meteli samalla surffaten muilla sivuilla, joilla oli ja on edelleen pop-uppeja, email-spammia, takeover-mainontaa jne. Pakkotoiston lukeminen ei maksa penniäkään, voi vaikka täysin ilmaiseksi kirjaston koneella selata, mutta siitä huolimatta joku aina valittaa. Nykyiset mainokset näkyvät hyvin vähän kun ne ostetaan näyttöpohjaisesti, mutta ei sen tarvitse kun kerran näkyä, niin silloin jo riennetään jonnekin päin forumia valittamaan, vaikka ironisesti seuraavalla latauksella mainosta ei enää edes näy. Mikään banneri ei ala toistamaan videota ja ääntä ilman klikkausta, joten jos koneen tehot ei riitä rullaamaan banneria, ei sitä kannata aktivoida. Samalla voi unohtaa kokonaan kaiken median katsomisen missään päin nettiä, koska aivan turha luulla, että You tube toimii jos yksi banneri kaataa koneen.

- - - Updated - - -

Ei silmiin sattunut, mutta onko jossain kätköissä ketju johon voisi laittaa ilmoituksen, että haluaisi vuokrata asuntoa sieltä ja sieltä? Vai onko tämä ihan kiellettyä?
Laita tuonne myydään/ostetaan alueelle sopivalle ala-osiolle.

Back
Ylös Bottom