Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tapatalk nollaa niitä. En tiedä olisiko bugi että tekisi myös taustalla, jos esim. puskee notification tms.Mulla tulee tosi usein viesti: "Uusia viestejä ei ole. Voit kuitenkin hakea viimeisen 24 tunnin aikana postitettuja viestejä, tästä", kun painan uudet viestit nappia. Uusia viestejä on kuitenkin tullut ja edellisestä lukukerrasta saattaa olla päivä tai pari. Selaimena Chrome. Onko joku vika vai enkö vain osaa?
Känykässä mulla on tapatalk ja siitä lueskelen pakkista välillä. Andoid vissiin tykkää jättää noita ohjelmia sinne taustalle pyörimään. Voikohan tämä jotenkin vaikuttaa asiaan?
Ei mulla kyllä loggaa ikinä ulos, jos en manuaalisesti sitä tee. Ei ole koskaan logannut.
Johtunee siitä, että on valittuna se "muista kirjautuminen" tai mitä siinä nyt lukeekaan. Näin ainakin oletan.
Kun foorumille laittaa esimerkiksi youtube linkin, niin miten sen saa näkymään postauksessa "suurempana" video ikkunana, eikä linkkinä ?
Veikkaan että voisi aiheuttaa tarpeetonta postailua.Heitetään nyt boksin ulkopuolelta tällainen järjetön ajatus. Nykyaikaisen konsolien mukana tuli trophy-hunting. Voisiko olla mahdollista että foorumille tehtäisiin myös omat trophyt ja saadut trophyt näkyisivät oman nickin alla?
Veikkaan että voisi aiheuttaa tarpeetonta postailua.
Poikkeus olisi tietty asiat mihin ei voi itse vaikuttaa.
Sama homma.Mikähän mättää kun yrittää foorumin etusivulla painaa tuolla sivun alareunassa olevaa
"merkitse foorumit luetuksi", niin tulee aina vastaukseksi
"Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator"