Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuliko tuohon vastausta? Oon niin avuton näiden somejuttujen kanssa, että itse en löytänyt/osannut etsiä.
Ottamatta tästä nyt taas jotain trumppiin niin miten ihmeessä tuollainen Tiktok asetus voi olla mahdollista kapitalistisessa amerikassa? Onko siis nyt jotain tiukkaa faktaa jostain vakoilusta vai miksi multa nyt pakenee koko pointti tämän kyseisen sovelluksen kimppuun hyökkäyksen syystä? Kuulostaa tosi terveeltä kilpailulta että kaikki kielletään ellei me saada omistaa sitä?
Ylipäätänsä isommassa kuvassa Eurooppa on tipahtanut ihan täysin kelkasta. Nää appsit on joko jenkkejä tai kiinalaisia. Ennen vanhaan sodittiin öljylähteistä ja syöstiin hallituksia vallasta ja ajettiin maita sisällissotiin. Trumppi lopetti tän ja puuttuu relevanttiin, eli kamppailuun suuryritysten dominanssista.
Sitten jos USA:ssa Alibaba, Tencent, Tiktok sun muut alkais jyräämään, niin ne jyräis myös Euroopassa. Ja koko maailmassa. Ja sit ollaan kaikki viittä vaille kiinalaisia.
Yrittivät GDPR:lla mutta vituiks meni oikeesti.Ylipäätänsä isommassa kuvassa Eurooppa on tipahtanut ihan täysin kelkasta.
Data on vähintään x100 vaikutusvaltaisempaa mitä öljy ikinä on ollut poliittisesti.Mut miten tämä sit on parempi että esim Microsoft tai Jenkit omistais kaiken mitä tällä taas koitetaan vahvistaa heidän suuntaan?
Mut miten tämä sit on parempi että esim Microsoft tai Jenkit omistais kaiken mitä tällä taas koitetaan vahvistaa heidän suuntaan?
Itse mietin siis tilannetta niin et teen kaverin kans jonkun kivan apsin ja käytän siihen vuosia aikaa autotallissa, vihdoinkin se breikkaa maailmalla ni olis aika vääryys et joku kiukuttelee et kiva appi mut et saa tuoda sitä tälle jumalattomalle markkina-alueelle ilman et annat se mulle. Itse siis en ole mikään tunnettu kapitalisti mut mun korvaan tuollainen kuulostaa tosi oudolta että vapaita markkinoita lähdetään noin sotkemaan oman edun tavoitteluksi
Mitähän tästä seuraa? Eu pakotteilla tuskin sen kummempaa vaikutusta, paitsi ihmisten elintaso kurjistuu entisestään tuolla.Minskin kaduilla kymmeniä tuhansia ihmisiä – EU valmistelemaan Valko-Venäjän johtajille pakotteita
Keskustaan virtaa jatkuvasti mielenosoittajia, mutta myös poliiseja.yle.fi
Mikäli valkovenäjällä poliittinen tilanne alkaa muuttua ja maa kääntyä demokratian ja EU:n suuntaan, tuleekohan sinnekkin sitten putlerin koirat tekemään jäätynyttä konfliktia...