Yleinen lemmikkikeskustelu

Tässä on meidän toffeeohjukset

IMG_8637-05112006.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt koosta tiedä mutta onhan ne aika helakan väriset ja jotenkin vangitseva elementti tuossa kuvassa :lol2:. Ettei vaan kuvaaja olis ihan vasitella asetellu ne tuohon näytille, on jotenkin vähän liiankin sattuvasti esillä :).

Tässä on meidän toffeeohjukset

IMG_8637-05112006.jpg

Ooh, oon jo monta vuotta haaveillu farkusta! Aivan mahtavan näkösiä otuksia! Mites, onko nuo niin sättäreitä kuin väitetään?

Tässä vielä kuva tän hetkisestä hoitohauvasta Oskusta, joka luulee olevansa sylikoira. :D Ihan syliin ei tosiaan mahdu mutta eduksi luettakoon se, että jos olisi puita pilkottavana, ei itse tarveisi pilkkoa.:)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Popsy&image_id=59913680

Tuossa uudempi kuva meidän haukusta.. Sen oli pakko päästä tuohon sohvalle:)

Liitteet

• DSC01653.jpg
    DSC01653.jpg
    117,3 KB · Katsottu: 455
Paukku79, aika lähelle meni mutta noi mun koirat on Cirneco dell´Etnoja. Tokkopaisto ja SniffDaddy kyllä ne kassit siinä ihan ovat luonnostaan. Kyllä mäkin oon noilla nauranut kun koira on tuon värinen ja vähäturkkinen niin erottuuhan ne noin tottumattomalle rotfl

Paukku79, aika lähelle meni mutta noi mun koirat on Cirneco dell´Etnoja. Tokkopaisto ja SniffDaddy kyllä ne kassit siinä ihan ovat luonnostaan. Kyllä mäkin oon noilla nauranut kun koira on tuon värinen ja vähäturkkinen niin erottuuhan ne noin tottumattomalle rotfl

Juuh, ovatpa ne samannäköisiä veijareita kuin farkut. Pointsit erityisesti ton pennun otsarypyille :D

Juha79:llahan on oikein soffanvaltaaja :) Tuolla minun sohvallani asustelee 12-vuotias pappachihuahua, ei aivan peitä yhtä suurtaa osaa sohvasta kuin tuo iso rontti...

Hei mikäs tolla meidän koiralla voisi olla se on sekarotuinen tyttökoira ja vasta 1v, se aina puree peräpäätään ihan kuin siellä olisi joku mikä pistä tai kutiaa koko ajan. Onkohan joku punkki iskenyt vai mikä?

Hei mikäs tolla meidän koiralla voisi olla se on sekarotuinen tyttökoira ja vasta 1v, se aina puree peräpäätään ihan kuin siellä olisi joku mikä pistä tai kutiaa koko ajan. Onkohan joku punkki iskenyt vai mikä?
Tulehtuneet anaalirauhaset? Silloin koira yleensä hilaa peräpäätään pitkin maata, mutta voi ilmetä noinkin. Ettei ole mitään haavaa joka ärsyttäisi..?

Löytyy 10v labbis-neitokainen:) Tosin joutuu leikkaukseen varmaan nivustyrän takia:(

Huoh.... viikolla 42-43 olisi pitänyt tulla meilekin cockerin pentu mutta toisin kävi. Eli ollaan jo odotettu viime talvesta lähtien että milloin saadaan pentu eräältä nartulta mutta sen nartun kiima siirtyi jo keväältä kesälle joten jo tässä oli ensimmäinen kerta kun homma siirtyi. Ja sitten kun kesällä tuli narttu kiimaan ja elokuussa piti pennut syntyä mutta eipä vaan homma onnistunut. Ultrassa oli kiiman jälkeen näkynyt pennut mutta sitten sille nartulle tuli jotain ongelmia ja pennut olivat kuolleita. No nyt odotellaan uutta yritystä.

Japa mikset ota pentua jostain muualta? Tuolla kennelissä mistä minä otin omani, olisi ilmeisesti toisesta pentueesta pari ipanaa vielä jäljellä.

Huoh.... viikolla 42-43 olisi pitänyt tulla meilekin cockerin pentu mutta toisin kävi. Eli ollaan jo odotettu viime talvesta lähtien että milloin saadaan pentu eräältä nartulta mutta sen nartun kiima siirtyi jo keväältä kesälle joten jo tässä oli ensimmäinen kerta kun homma siirtyi. Ja sitten kun kesällä tuli narttu kiimaan ja elokuussa piti pennut syntyä mutta eipä vaan homma onnistunut. Ultrassa oli kiiman jälkeen näkynyt pennut mutta sitten sille nartulle tuli jotain ongelmia ja pennut olivat kuolleita. No nyt odotellaan uutta yritystä.
Käy ihmeessä kattomassa Cockerit ry:n pentuosio, jossa on syntyneitä pentueita. Voihan sen pennun ottaa muualtakin.

No tarkoitus ei ole pentua jalostukseen vaan ihan seuraksi ja metsälle.
No miksi ei oteta muualta pentua?
No siksi että kyseisen kennelin omistajat ovat parhaita perhetuttuja joten monia asia on erittäin paljon paremmin kuin vieraalta otettaessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom