Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on meidän toffeeohjukset
Paukku79, aika lähelle meni mutta noi mun koirat on Cirneco dell´Etnoja. Tokkopaisto ja SniffDaddy kyllä ne kassit siinä ihan ovat luonnostaan. Kyllä mäkin oon noilla nauranut kun koira on tuon värinen ja vähäturkkinen niin erottuuhan ne noin tottumattomalle rotfl
Tulehtuneet anaalirauhaset? Silloin koira yleensä hilaa peräpäätään pitkin maata, mutta voi ilmetä noinkin. Ettei ole mitään haavaa joka ärsyttäisi..?Hei mikäs tolla meidän koiralla voisi olla se on sekarotuinen tyttökoira ja vasta 1v, se aina puree peräpäätään ihan kuin siellä olisi joku mikä pistä tai kutiaa koko ajan. Onkohan joku punkki iskenyt vai mikä?
Ei luoja, että voi olla suloinen tuo pieni otus (isoakaan unohtamatta) :haart:Oih, Cirpulla ihana cockeri!
Multakin löytyy kaksi cockeria, toinen on vasta vaivaset 7 viikkoa vanha otus.
Täällä mun pojat:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=poromus&album_id=148625
Käy ihmeessä kattomassa Cockerit ry:n pentuosio, jossa on syntyneitä pentueita. Voihan sen pennun ottaa muualtakin.Huoh.... viikolla 42-43 olisi pitänyt tulla meilekin cockerin pentu mutta toisin kävi. Eli ollaan jo odotettu viime talvesta lähtien että milloin saadaan pentu eräältä nartulta mutta sen nartun kiima siirtyi jo keväältä kesälle joten jo tässä oli ensimmäinen kerta kun homma siirtyi. Ja sitten kun kesällä tuli narttu kiimaan ja elokuussa piti pennut syntyä mutta eipä vaan homma onnistunut. Ultrassa oli kiiman jälkeen näkynyt pennut mutta sitten sille nartulle tuli jotain ongelmia ja pennut olivat kuolleita. No nyt odotellaan uutta yritystä.