Yleinen lemmikkikeskustelu

Kaipa täytyy kanssa esitellä tuo pikku koiruus :)

Elikä meikäläiseltä löytyy tuollainen 8kk ikäinen tiibetinspanieli, Töpö nimeltään.
Nimi johtuu tuosta poitsun pikkusesta hännästä. Oli syntynyt vähän väärinpäin ja lääkärisetä oli ottanut hännästä kiinni ja vetässyt kunnolla (luultiin kuolleeksi :( ) siinä rytäkässä sitten hännästä lähti palanen... Mutta ihan kun nyt sitten elämää olisi haitannut, pirtsakka jätkä kuka antaa mukavia pikku hetkiä kun tekee tyhmyyksiään :)

Jospa tuosta jonkun kuvankin laittaisi....
Parissa ensimmäisessä ollaan "vähän" nuorempia, taitaa olla sellaiset 5-6 viikkoa ikää ja tuossa viimeisessä ollaankin sitten 4kk

Nyt Töpö vähän kaipaisi pikkuveljeä ;)

Liitteet

• Töpö2.jpg
    Töpö2.jpg
    22,1 KB · Katsottu: 184
  • Töpö1.jpg
    Töpö1.jpg
    77,7 KB · Katsottu: 221
  • Töpö5.jpg
    Töpö5.jpg
    55,2 KB · Katsottu: 195
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:itku:

Mamman omalla mussulla 8v on syöpä! Siinä oli sitten sen koiruliinin elämä. Nyt katsotaan kauanko menee iloisesti ilman oireita ja kun oireet sitten ilmaantuu on tietysti hyvästien aika...

Hitto! Meillä oli sopimus vielä toisesta kahdeksasta vuodesta!!!!:(

Ei toista niin suloista olentoa...:itku: :itku: :itku:

Jee! Meille syntyi pentuja!
Italian astutusreissu tuotti tulosta ja vihdoinkin pitkältä tuntuvan odotuksen jälkeen pupsit syntyivät 4.6.!
Ronja pyöräytti maailmaan 12 pikkupupsia: 7 urosta sekä 5 narttua!

Kyllä pentujen kanssa valvominen on rankkaa, mutta on ne sitten vaan niin ihaniakin. :haart:

Tässäpä meidän hurrrjat dobermannit.

Liitteet

• s-tytot.jpg
    s-tytot.jpg
    31,2 KB · Katsottu: 220
  • poikaat.jpg
    poikaat.jpg
    23,5 KB · Katsottu: 165
  • rinssit.jpg
    rinssit.jpg
    21,8 KB · Katsottu: 185
ONNEA UUSISTA VAAVEISTA!!!

Nuo tuollaset pikkuvaavit on niin mahtavia!! Niitä on hauska seurailla kun ne alkaa sitten tutustuun kaikkeen... Hassun näköstä touhua! :)

Kiitos kiitos!

Tässä ootellaan että silmät vähän aukeisi ja pennut alkaisi yrittää seisoa, niin siitä se mylläkkä sitten alkaakin! Vaikka eipä noi tähänkään mennessä mitään rauhallisia oo ollut, vaikka niin vois helposti kuvitella. Lujaa mennään ryömimällä vaikkei mitään nähdäkään!:D

Heh, meikäläisen rauhallisemmasta pupusta ilmeni tänään "pahoja puolia", kun yritin saada sitä kiinni viedäkseni sen sisälle ulkohäkistä. Se piiloutui tasanteen (=laudoista kyhätty kerros, jonka päällä on pehmuste+kaninkoppi) alle ja hyökkäili sieltä korvat luimussa yrittäen näyttää isolta ja pelottavalta. Toimihan se sikäli, etten uskaltanut kättäni työntää sen hampaisiin, vaan tyydyin sitten odottelemaan, koska neiti suvaitsee itse tulla esille. Normaalia käytöstähän tuo on kanille, mutta ei meijän 5-vuotias yleensä tolleen.:) Taitaa olla kesämielellä puputkin!:haart:

Pistetäänpä nyt tänne, vaikka mun pikkuiset karvapallerot tulevatkin kotiin vasta heinäkuusta :) Elikkä mun vauvat on kisuja, poika sellaisia ja vielä ainakin pieniä ja söpöjä :D (ennen kuin kasvavat ja alkavat mouruta..hehe)

Kaarlo Gonzales on kuvassa emonsa kanssa ja rodulta on Korat. Toinen on sitten Bengalirotuinen Harald Hirmuinen, josta nyt ei vielä ole kuvaa. Kaarlo on tällä hetkellä 3 viikkoa vanha ja Harald 1,5 kk. :)

Liitteet

• Juulia ja pennut 009.jpg
    Juulia ja pennut 009.jpg
    137,3 KB · Katsottu: 273
^ Pahoitteluni ystävän menetyksestä...

Vertille sitten sattuu ja tapahtuu.... Eka siltä piti leikata maitohammas irti, ja kohta jo kastroitiin piilokiveksen takia. Lisäksi se kasvoi ylisuureksi että se siitä näyttelyistä haaveilusta.

Nyt pari päivää sitten se laukkasi pihalla, ja sai siinä vauhdissa irrotettua liikavarpaan kyntensä juurineen! Kamala reikä vaan kynnen tilalla. :( Eikä varmaan kasva koskaan takaisin.

Juuri kun lehdessäkin on ollut puhetta linnuista jotka puolustavat poikasiaan aggressiivisesti, saimme kokea sen itse. Vertti oli pahaa aavistamatta tarpeillaan puun juurella, jossa ilmeisesti oli linnunpesä. Äkäinen räkättirastas alkoi tehdä syöksyjä mun koira-poloista kohti! Minusta se lintu ei välittänyt mutta Vertin selkä oli ihan linnunpaskassa kun viimein se sai tarpeensa paniikissa tehtyä. Juosten karkuun ja pesulle!

Nyt se raukka alkaa räkättirastaan äänen kuullessaan aina pälyillä ympärilleen epäluuloisena.

Liitteet

• juoksee.jpg
    juoksee.jpg
    56,9 KB · Katsottu: 189
  • possu_saa_kyytia.jpg
    possu_saa_kyytia.jpg
    40,1 KB · Katsottu: 187
  • pellolla 151.jpg
    pellolla 151.jpg
    63,8 KB · Katsottu: 190
  • ilmeitä 008.jpg
    ilmeitä 008.jpg
    46,5 KB · Katsottu: 230
  • ikkuna.jpg
    ikkuna.jpg
    46,5 KB · Katsottu: 188
Kotoa löytyy tällä hetkellä 6v Belgian paimenkoira sekä 3 maatiaiskissaa, yksi 4v ja kaksi uusinta hankintaa n.10viikkoisia.

Jumaliste et pelästyin tänään! Rakkaalta Jamoralta on lähtenyt karvaa kuonon päältä ni paljon että nahka näkyy :(. En sitten tiä voiko se olla vaan niin että häkkikaveri Pulla ois nuollu ni paljon Fannyn kuonoa et ois sen takii kaljuuntunu? Paljon se kyllä nuolee..... mutta voiko se olla syy? :confused:. Vai onko multa jääny huomaamatta jotkut tappelut? Kuulostais kyl oudolta, noi on ni sopusasti aina ollut keskenään.

Siirsin Fannyn omaan häkkiin nyt vähäks aikaa, mutta oon vähän huolissani. Mitäs sitten jos Pulla ja Fanny ei sovi enää samaan häkkiin? Mikä neuvoks? Yksinäisiähän niistä reppanoista tulee jos ei vät saa olla "parinsa kaa"? Raapismisjälkiä en löytänyt.

Tähtityttö help! Tai muut pupuystävät? Tai muuten vaan lemmikkiystävät? Toimintaohjeita, wanted!

Jumaliste et pelästyin tänään! Rakkaalta Jamoralta on lähtenyt karvaa kuonon päältä ni paljon että nahka näkyy :(. En sitten tiä voiko se olla vaan niin että häkkikaveri Pulla ois nuollu ni paljon Fannyn kuonoa et ois sen takii kaljuuntunu? Paljon se kyllä nuolee..... mutta voiko se olla syy? :confused:. Vai onko multa jääny huomaamatta jotkut tappelut? Kuulostais kyl oudolta, noi on ni sopusasti aina ollut keskenään.

Siirsin Fannyn omaan häkkiin nyt vähäks aikaa, mutta oon vähän huolissani. Mitäs sitten jos Pulla ja Fanny ei sovi enää samaan häkkiin? Mikä neuvoks? Yksinäisiähän niistä reppanoista tulee jos ei vät saa olla "parinsa kaa"? Raapismisjälkiä en löytänyt.

Tähtityttö help! Tai muut pupuystävät? Tai muuten vaan lemmikkiystävät? Toimintaohjeita, wanted!

Hmm! En kyllä oo huomannut että nuolemisesta lähtis karvaa. Meijänkin tytsyt kun sitä harrastelee. Oliko mitään haavaa/ihon punottamista tms? Katsopa päivä, pari, miten se kehittyy. Uutta karvaa pitäis tappelunkin seurauksena alkaa kasvaa melkeen saman tien, mutta jos kohta on ja pysyy kaljuna, sillä voi olla joku "tauti" (sieni tms, jolloin sitä karvaa tod. näk. lähtis muualtakin..).

Pidä häkit lähekkäin. Niillä on paljon seuraa toisistaan myös niin, että ne voi haistella toisiaan ja nähdä, vaikkei samassa häkissä olekaan. Mullakin kerran kaks tyttöä, jotka ei vaan millään halunnu olla kavereita, mutta pidin silti aina häkit vierekkäin ja kun ne oli vapaana eristin alueet niin että ne kuitenkin pääs haistelemaan portin läpi.

Mut aika outoa musta, että ne näin pitkän ajan jälkeen ei tulis yhtäkkiä toimeen. Tapellahan toki voi aina satunnaisesti. Seuraa tilannetta ja kertoile täällä miten homma etenee.

Eipä tästä tainnu olla apua, mutta yritys hyvä.. :rolleyes:

Meille tuli tänään kissanpentu! Reino Monni on manxkissa, jolla on kylläkin pitkähäntä. Hopeatabby valkoisilla tassuilla ja nokinenällä. :) Kunhan saan kunnollisia kuvia, niin taidanpa laittaa niitä tännekin pari. Kovasti on jo leikkinyt, mua vielä muuten vähän ujostelee. Ruokakin on maistunut. Hiekkalaatikkoa on käyty tutkimassa, jospa se sinne kohta jotain tekisi eikä nurkkaan. Eka vähän isompi lemmikki mulle. Maltan tuskin vessassakaan käydä, heh.

Tässä nyt kuvaa mun viikko sitten tulleesta Harald pojasta :) Se tykkää vetää ittensä aina lötköpötköks syliin tai ihan minne vaan...

Liitteet

• Heinäkuu 063.jpg
    Heinäkuu 063.jpg
    177,1 KB · Katsottu: 361
Meille tuli tänään kissanpentu! Reino Monni on manxkissa, jolla on kylläkin pitkähäntä. Hopeatabby valkoisilla tassuilla ja nokinenällä. :) Kunhan saan kunnollisia kuvia, niin taidanpa laittaa niitä tännekin pari. Kovasti on jo leikkinyt, mua vielä muuten vähän ujostelee. Ruokakin on maistunut. Hiekkalaatikkoa on käyty tutkimassa, jospa se sinne kohta jotain tekisi eikä nurkkaan. Eka vähän isompi lemmikki mulle. Maltan tuskin vessassakaan käydä, heh.

Tuttu tunne, itselle tuli tuo pentu viime viikolla :) Kyllä se siitä oppii, antaa vaan tutustua rauhassa uuteen kotiin ja sen jäseniin. Kaikki kestää aikansa, ei tuo minunkaan poika oo vielä kaikkeen tottunut...nyt vasta ettiskelee ja kokeilee kivoja paikkoja, missä nukkua ja riehua ja on alkanut myös keksii, mikä on kivaa tuhota. Tästä se "kauhu" alkaa ;)

Tuttu tunne, itselle tuli tuo pentu viime viikolla :) Kyllä se siitä oppii, antaa vaan tutustua rauhassa uuteen kotiin ja sen jäseniin. Kaikki kestää aikansa, ei tuo minunkaan poika oo vielä kaikkeen tottunut...nyt vasta ettiskelee ja kokeilee kivoja paikkoja, missä nukkua ja riehua ja on alkanut myös keksii, mikä on kivaa tuhota. Tästä se "kauhu" alkaa ;)

Joo. Mua pitää muistuttaa, että se on tosiaan kissa, ei jumala.:D Olen vaan niin innoissani. :) Nuudelia kerkesi jo nuolemaan, tonnikalan jätti rauhaan(varmaankin sen takia, kun mä tykkään laittaa nuudeleihin voisilmän:kuola: :nolo: ) Siis mun lautasta kävi tutkimassa. Pitää yrittää opettaa, että pöydälle ei hypitä.

Tuo meidän villamatto on suosittu paikka ja sängyssäkin on parit torkut otettu. Nytkin parhaillaan maton päällä, jalkapallin alla.

Sun pentu on kyllä ihanan värinen!:haart:

Joo. Mua pitää muistuttaa, että se on tosiaan kissa, ei jumala.:D Olen vaan niin innoissani. :) Nuudelia kerkesi jo nuolemaan, tonnikalan jätti rauhaan(varmaankin sen takia, kun mä tykkään laittaa nuudeleihin voisilmän:kuola: :nolo: ) Siis mun lautasta kävi tutkimassa. Pitää yrittää opettaa, että pöydälle ei hypitä.

Tuo meidän villamatto on suosittu paikka ja sängyssäkin on parit torkut otettu. Nytkin parhaillaan maton päällä, jalkapallin alla.

Sun pentu on kyllä ihanan värinen!:haart:

Totta, kissaa ei saa pitää jumalana tai sit ku se oppii tekee pahojaan on vaikeeta enää kurittaa! Ite oon yrittäny olla lujana, vaikka se ois kuinka söpö tuhotessaan jotain, mut kuitenkin se on sen parhaaks :D Itellä kans huono tapa, et antaa tutkii ruokaa, mut mulla ei kyl oo ruokapöytää, et se sit tulee sohvalle nuuskuttaa mun kuppia ku jotain syön :) Tosiaan, poikaa on kehuttu, sillä on todella hienot jo noi kuviot, vaikka ne syveneekin iän myötä vielä selvemmiksi...turkissa on kans semmonen hieno glitter eli karvojen päässä on kultaa/hopeaa, mikä auringonvalossa kiiltää ihan ku joku ois vetäny glitterii päälle, harmi ettei se vaan kuvissa näy :( Mut jos aiotte joskus näyttelyyn tulla kisunne kaa tai muuten vaan ni ehkä nähdään siellä :) Niin ja yritäs saada kans sun kisusta kuvii, ois tosi kiva nähdä!!! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom