BadTaste sanoi:Meikäläisen uusi kaveri, ikää kohta 9 viikkoa. :haart:
---
Siis niiiiiiiiin sulonen *ihastunut*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BadTaste sanoi:Meikäläisen uusi kaveri, ikää kohta 9 viikkoa. :haart:
ZannaZ sanoi:Heheheh, missä sä jyrsijöitä näet? ... [nusnus] Sillä, vastoin yleistä käsitystä kani ei ole jyrsijä, vaan kuuluu kaniinieläimiin. Että näin :D [/nusnus]
Ainoa oikeasti särkymätön kumilelu on meillä ollut Kongi. Ja mulla on myös doggi, eli puruvoimaa löytyy. Kongikin toki on täynnä hampaanjälkiä, mutta edelleen yhtenä kappaleena ja tunnistettavassa muodossa :D Muutenkin aivan loistava lelu, herkkuja täyteen ja pakastimeen -> jäisenä siitä riittää koiralle puuhasteltavaa pitkäksi aikaa.Gdane sanoi:Kaikki koiraihmiset varmaan tietää niitä "särkymättömiä kumileluja" mitä elukkakaupoista saapi koirille ostaa.. Hirmusen kivoja leluja ovat ja tässä yhden sellaisen elinkaari.
Pauliina sanoi:Ainoa oikeasti särkymätön kumilelu on meillä ollut Kongi. Ja mulla on myös doggi, eli puruvoimaa löytyy. Kongikin toki on täynnä hampaanjälkiä, mutta edelleen yhtenä kappaleena ja tunnistettavassa muodossa :D Muutenkin aivan loistava lelu, herkkuja täyteen ja pakastimeen -> jäisenä siitä riittää koiralle puuhasteltavaa pitkäksi aikaa.
Nuo näyttäs kyllä ihan pehmoleluilta.. Outoja pörröttejä ovatZannaZ sanoi:Pistänpäs nyt muutaman yhteiselopotretin viä...
ZannaZ sanoi:Tossa kaipailinkin tietoa mistä sais hankittua noita "taikakuutioita". Oon onnistuneesti saanut metsästettyä kuutiot ja kyhännyt pupusille aitauksen.