Yleinen lemmikkikeskustelu

Lumileikkejä!!! Fanny

Ja sitten Fanny :)

Fanny myös oli aika elementissään lumessa. Sen turkki tuppaa vaan olemaan semmonen että se kerää "lumipaakkuja" tosi herkästi. Niitä sai kans nyppiä irti, mutta eihän se Fannyn menoa tuntunut haittaavan.

Kuvia:

Liitteet

• Fanny.jpg
    Fanny.jpg
    157,4 KB · Katsottu: 155
  • Fanny_lepää.jpg
    Fanny_lepää.jpg
    93,6 KB · Katsottu: 148
  • Fanny_loiKKaaa.jpg
    Fanny_loiKKaaa.jpg
    152,1 KB · Katsottu: 136
  • Fanny_möngertää.jpg
    Fanny_möngertää.jpg
    69,1 KB · Katsottu: 134
  • Fanny_pusikossa.jpg
    Fanny_pusikossa.jpg
    175,3 KB · Katsottu: 163
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lumileikkejä!!! Eppu

Eppu oli heti lumessa ihan omassa elementissään. Heti mentiin ja lujaa, hyvä että pysyin flexin kanssa perässä. Mahtavia loikkia! :hyper:. Harmi että niitä on niin hankala saada ikuistettua, varsinkaan tolla kohtuurämällä kameralla.....

Kuvia:

Liitteet

• Eppu_istuu.jpg
    Eppu_istuu.jpg
    96 KB · Katsottu: 156
  • Eppu_poseeraa.jpg
    Eppu_poseeraa.jpg
    108,1 KB · Katsottu: 135
  • Eppu_piiloutuu.jpg
    Eppu_piiloutuu.jpg
    86,5 KB · Katsottu: 150
  • Eppu_vahtii.jpg
    Eppu_vahtii.jpg
    97 KB · Katsottu: 149
  • Eppu_valppaana.jpg
    Eppu_valppaana.jpg
    59,5 KB · Katsottu: 123
Lumileikkejä!!! Eppu ja Tessa

Pullasta en saanut kuvia, en tajunnut sillon viä ottaa kameraa mukaan ja Pullan ja Fannyn yhteiseen "lenkkiin" en jaksanut enää ottaa. Hankalaa meinaan vahtia pariskuntaa ja samalla yrittää ottaa kuvia.... Mutta tässä nyt Tessasta ja Epusta muutama "yhteiskuva", ei kovin tiivistä toimintaa kylläkään :D

Eppu ja Tessa yhdessä... no hmm.. ensinnäkin tietysti kovasti piti olla varuillaan ettei Eppu pääse viä selkään. Tiistaina kun vasta leikattu, niin varoaikaa on viä rutkasti jäljellä. Enkä mä edelleenkään tahdo lisää pupuja, varsinkaan pieniä semmosia, vaikka vaavit söpöjä ja hellyyttäviä varmasti ovatkin. Hehe... Käytönnössä tää homma meni niin että Tessa mennä paino ja temmelsi ja Eppu tuli perässä "vahtien" tyttöään. Kyllähän ne tuttavuuttakin tekivät, miksikäs ei.... ja ihan nätisti olivat. Toki, yllättäen, Eppu yritti päästä selkään "muutamaan" otteeseen, mutta onneks olin valppaana enkä päässyt mitään käymään...

Pullan ja Fannyn kanssa tietysti sama varovaisuusjuttu kun pojat samaan aikaan leikattiin. Nää kaverukset olivat enemmän kiinnostuneita toisistaan, pitik enemmän siis katsoa perään. Mutta näistäkin vilkkaampi ehdottomasti omissa puuhissaan oli Fanny. Tytöt jyrää! :rock:

Liitteet

• Eppu&Tessa.jpg
    Eppu&Tessa.jpg
    90,5 KB · Katsottu: 151
  • Eppu&Tessa3.jpg
    Eppu&Tessa3.jpg
    84,7 KB · Katsottu: 135
  • Eppu&Tessa2.jpg
    Eppu&Tessa2.jpg
    88,7 KB · Katsottu: 168
  • Eppu&Tessa4.jpg
    Eppu&Tessa4.jpg
    62 KB · Katsottu: 148
  • Tessa&Eppu.jpg
    Tessa&Eppu.jpg
    115 KB · Katsottu: 160
TRENT sanoi:
Onpa saatanallisen näköisiä pikku jyrsijöitä :evil:

Heheheh, missä sä jyrsijöitä näet? :rolleyes:... [nusnus] Sillä, vastoin yleistä käsitystä kani ei ole jyrsijä, vaan kuuluu kaniinieläimiin. Että näin :D [/nusnus]

-edit-
Edellisten postien punaset silmät muuten johtuvat sitten kameran salamasta, kellään mun ristiturvista ei ole luonnostaan punaisia silmiä.. Vaikka on niitäkin olemassa.

ihanii! Mulla oli aina systerin luppis hoidossa...Se varmaan kyllä sai elinikäset traumat kun mun kollikisu koetti panna sitä...:hyper:

siistejä rusakoita zannaz:illa

"pulla" hangessa köyden jatkeena fannyn kanssa punaisineen silmineen voiskin olla jo aika huvittava näky. siis se pakkiksen pulla:);)

ZannaZ sanoi:
Edellisten postien punaset silmät muuten johtuvat sitten kameran salamasta, kellään mun ristiturvista ei ole luonnostaan punaisia silmiä.. Vaikka on niitäkin olemassa.

Mulla on ollut sellainen!:haart:

Pakko kysyä, että miten oot totuttanut ne kylmään? Ootko pitänyt ulkona ihan lumeentuloon asti, vai miten uskallat viedä ne hankeen? Tiedän, että kanin karva paksunee, jos se tottuu kylmään, mutta meijän "kesäulkoilijoita" en kyllä hankeen uskaltais viedä, nuha tulee vähemmästäkin.

Tähtityttö sanoi:
Mulla on ollut sellainen!:haart:

Oliko kani muuten valkoinen? Ps mahdollisesti?

Tähtityttö sanoi:
Pakko kysyä, että miten oot totuttanut ne kylmään? Ootko pitänyt ulkona ihan lumeentuloon asti, vai miten uskallat viedä ne hankeen? ...

Jup, tossa ulkohäkissä ovat olleet oikeastaan kokoajan.... Tai no vähän aikaa kerrallaan, mutta ovat kyllä tottuneet kestämään kylmempiä kelejä. :). Ei oo nuhaneniä täällä muita paitsi emäntä :D

Lumileikkejä!!! Pulla

No niin! Tässä näitä lumileikkejä Pullan kanssa. Ei meinannut meikätyttö pysyä pojan perässä niin vauhdilla touhuttiin. Hups, oltiin inasen reilu tunti tuolla pihalla. Kivaa oli! :hyper:. Sain ihmetteleviä katseita kun musta pupu ravailee kovaa vauhtia valkoisella lumella. Muutama pariskunta tuli jopa ihan ihmettelemään ja totesivat etteivät ole ennen nähneet kania valjaissa saatika sitten lumessa :). No, aina oppii uutta :D.

Liitteet

• Pulla_kaivaa2.jpg
    Pulla_kaivaa2.jpg
    250,6 KB · Katsottu: 137
  • Pulla_kaivaa.jpg
    Pulla_kaivaa.jpg
    197,6 KB · Katsottu: 156
  • Pulla_ihmettelee.jpg
    Pulla_ihmettelee.jpg
    127,3 KB · Katsottu: 158
  • Pulla_mahtavaloikka.jpg
    Pulla_mahtavaloikka.jpg
    118,8 KB · Katsottu: 146
  • Pulla_makaa.jpg
    Pulla_makaa.jpg
    103,3 KB · Katsottu: 152
Lumileikkejä!!! Pulla.. lisää kuvia

Tuli sitten napsittua aika tavalla noita kuvia, joten pistetään nyt Pullasta muutama lisää viä. Koittakaa kestää :D... ja jossette kestä ni sulkekaa selain suosiolla, ketään ei pakoteta lukemaan :rolleyes:

Liitteet

• Pulla_lumessa.jpg
    Pulla_lumessa.jpg
    132,9 KB · Katsottu: 150
  • Pulla_paljonjälkiä.jpg
    Pulla_paljonjälkiä.jpg
    240 KB · Katsottu: 113
  • Pulla_jäljet.jpg
    Pulla_jäljet.jpg
    224,8 KB · Katsottu: 142
  • Pulla_hyppää.jpg
    Pulla_hyppää.jpg
    178,9 KB · Katsottu: 150
  • Pulla_loikkelis.jpg
    Pulla_loikkelis.jpg
    101,8 KB · Katsottu: 132
Ihania kuvia ZannaZ.
Tässä kuva mun vaavista... Menee kyllä mieletöntä vauhtia. Ei tosiaan pysy perässä :wanha:

Liitteet

• Kassu, kalenterikuva.jpg
    Kassu, kalenterikuva.jpg
    36,1 KB · Katsottu: 209
Lumileikkejä!!! Pulla ja Fanny

kata sanoi:
...
Tässä kuva mun vaavista... ....

Oi, ihana! :haart:

Mutta tässä nyt sitten viä kuvia Pullan ja Fannyn yhteisestä lumileikistä :)

Liitteet

• Pulla_Fanny6.jpg
    Pulla_Fanny6.jpg
    84,3 KB · Katsottu: 142
  • Pulla_Fanny4.jpg
    Pulla_Fanny4.jpg
    152,4 KB · Katsottu: 132
  • Pulla_Fanny.jpg
    Pulla_Fanny.jpg
    145,7 KB · Katsottu: 139
  • Fanny_Pulla2.jpg
    Fanny_Pulla2.jpg
    77,5 KB · Katsottu: 138
  • Pulla_Fanny9.jpg
    Pulla_Fanny9.jpg
    99,5 KB · Katsottu: 128
Voi hyvänen aika, kun teillä on ihania lemmikkejä :) Tulin salaa vilkuilemaan, kun haaveissa on koira lenkkikaveriksi ja muutenkin ystäväksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom