Yleinen lemmikkikeskustelu

Dr_Anabolic sanoi:
Aika tyypillinen rotikan istumisasento :) Ei vielä ihan täydellinen. Melkein kaikki mitä olen nähnyt istuu toisella pakarallaan oikein kunnolla.

LOL! sillähän on perse maassa, eli kyllä se ihan täydellisesti istuu.

Liitteet

• Copy of Koirat139.JPG
    Copy of Koirat139.JPG
    131 KB · Katsottu: 222
  • Copy of Koirat143.JPG
    Copy of Koirat143.JPG
    129 KB · Katsottu: 233
  • Copy of Koirat163.JPG
    Copy of Koirat163.JPG
    151,2 KB · Katsottu: 248
  • Copy of Koirat313.JPG
    Copy of Koirat313.JPG
    246,2 KB · Katsottu: 238
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun koira ei istu noin eli takajalat suorana eli perseellään tai sitten toispuolisesti. Se istuu takajalkojensa varassa. Mun mielestä tuollainen "perseellään" istuminen vaan näyttää hassulta :)

Mua ainakin semmonen "voinko palvella"-asenne ja -jäkitys koirassa ällöttää.
pitää kato olla chillisti.

P.S. Jos se on jalkojen varassa, niin silloinhan se ei edes istu, vaan on kyykyssä. :hyper:

Tälläänen perkeleellinen peto löytyy meiän taloudesta. 5 kg puhdasta murhaa.

Rotuhan on Coton de Tulear ja "vahtimme" tottelee nimeä Riesa. Aivan loisto piski vaikka aluksi en niin innoissani ollutkaan kun koiran hankkimisesta puhuttiin.

acu

acu.sized.jpg

Pistetääns tännekin nyt. Tässä yks päivä harjasin Tessaa ja se reppana melkeen nukahti syliin. Oli niin veikeän :haart: näkynen että oli pakko napsasta kuva, onneksi kamera oli käden ulottuvilla.

Tessa on muutenkin jo iiiiiso tyttö, viimeisin punnitus paljasti jo 2kg painon. Se on kääpiöluppakorvalle jo täyskasvuisen paino. :). Ja Tessahan ei läski todellakaan ole, se on vaan kasvanut vauvasta aikuiseksi. Mutta tässä tämä kuva.

Huomatkaa tassu! ;) Se morjenstaa teille

Liitteet

• SANY0005.JPG
    SANY0005.JPG
    135,2 KB · Katsottu: 434
Tänään on sitten kova päätös tehty ja huomenna vien meidän pikku pupun lopetettavaksi. Yhdeksän onnellista vuotta se sai elää ja on niin huonossa kunnossa, että ei se parempaan päin mee enää koskaan. Tyttöystävä itkeny koko illan, kyllä ne sen verran tyhjiön tunnetta jättää. :(

Tämmönen peto muuttaa meikäläisen luo vajaan neljän viikon päästä! :haart:

Liitteet

• kuva.jpg
    kuva.jpg
    44,3 KB · Katsottu: 361
Lesnar sanoi:
Tänään on sitten kova päätös tehty ja huomenna vien meidän pikku pupun lopetettavaksi. Yhdeksän onnellista vuotta se sai elää ja on niin huonossa kunnossa, että ei se parempaan päin mee enää koskaan. Tyttöystävä itkeny koko illan, kyllä ne sen verran tyhjiön tunnetta jättää. :(

Voi toista. Yhdeksän vuotta on kyllä tosi kunnioitettava ikä! Munkin viimeisin (ennen tätä uutta vaavia siis) eli reilut yheksän vuotta. Tsemppiä, pupu on varmasti elänyt hyvän elämän!

Juu eihän tuo lopettamispäätös koskaan herkkua ole. Mutta jos eläin on elänyt hyvän elämän, niin se on paljon se. Omistajan luonnolle ko. päätös eniten ottaa.
Emännällä oli kans joskus tollanen "jänö". Mulla on ollu koiria (jotka muuten istu sillai "perseellään"), Walesinspringeriä, Irlanninsetteriä ja viimeisin oli dalmatialais uros.
Nyt vain kaksi kissaa...Tahtoo seuraavaksi eläimeksi sellaisen Norjalaisen metsäkissan jalkojen lämmittäjäksi, onko kellään kokemusta?

Joo, kyllä se varmasti on eläny hyvän elämän. En tosin päässy osalliseksi sen elämään, vasta ku viideksi viimeiseksi vuodeksi, tuli vähän niinku tyttökaverin mukana. Äreiksi tuntuu nuo eläimet vanhuuttaan tulevan. Viime viikolla touhus pupu tossa lattialla ja koira tepasteli siitä ohi, niin pupu syöksy ja puri Zorroa jalkaan. Zorro kulki korvat luimussa vähän aikaa, oli ensimmäinen kerta ku sai köniinsä :lol2: .

Lesnar sanoi:
Äreiksi tuntuu nuo eläimet vanhuuttaan tulevan. Viime viikolla touhus pupu tossa lattialla ja koira tepasteli siitä ohi, niin pupu syöksy ja puri Zorroa jalkaan. Zorro kulki korvat luimussa vähän aikaa, oli ensimmäinen kerta ku sai köniinsä :lol2: .
Hehe... joo kyllä meidänkin kissa järjesti näyttävän lähdön, kun muutamaa päivää ennen kuolemistaan hyökkäsi naapurin corgin kimppuun. Ilmeisesti vanhaa rouvaa vi*utti kun vielä vanhoilla päivillään piti nähdä, että naapurin koira tulee olohuoneeseen (siis naapurit tuli kylään silloin ja koira vapaana) kuin Euroopan omistaja. Kyllä oli koira koko illan pöydän alla piilossa.

No kissa kuoli sitten johonkin kohdun sairauteen muutaman päivän jälkeen:(

Toisessa threadissä jo mainitsinki että sain eilen pienen poikakissanpennun lahjaks.
Aiempi kissa "Vito" eli 14 vuotta ja jouduttiin lopettamaan sydänsairauden vuoksi kesäkuun alussa (Oli muuten täysin valkoinen kissa). Muija yllätti mut täysin ku piti mennä sohvalle istumaan silmät kiinni ja syliin laskettiin kenkälaatikko missä tää pikkunen goisaili. Tosiaan orpo kissa jonka arvioitu ikä on täl hetkel 8 viikkoa.

Joku nimi piti heti melkein keksiä ja jotenkin kasvoista tuli mieleen "Pöpi".
Tästä tulikin heti mieleen et onko jengillä hauskoja nimi ehdotuksia kun toi Pöpi ei nyt kumminkaan oo lyöty lukkoon. Tietenkin porukka voi kertoo jos omilla lemmikeillä on joku "erikoinen" tai hauska nimi.

Metalviking sanoi:
Nyt vain kaksi kissaa...Tahtoo seuraavaksi eläimeksi sellaisen Norjalaisen metsäkissan jalkojen lämmittäjäksi, onko kellään kokemusta?
Norjalaisista metsäkissoista ei ole kokemusta, mutta siskollani on maine coon. Pikkukatti on nyt vajaa puolivuotias ja sisko ainakin on ihan sydämensä menettänyt tuolle rodulle. Hänen kissastaan on muutama kuva mun postaamana tässä samassa threadissa, täällä. Kissa (sen nimi on oikeesti Kissa :D) tuli siskolleni Godfather's-kissalasta. He kasvattavat myös norjalaisia metsäkissoja. Kävin kasvattajalla kesällä siskoni kanssa ja siellä rapsuttelin noita norjalaisia kans, hyvin samanoloisilta ne vaikuttivat kuin nuo maine coonit. Leikkisiä, hellyydenkipeitä ja todella ihmisrakkaita kissoja.

Mitäs mieltä te 2+ kissoja omistavat olette, tuoko kolmas katti erityisen paljon lisävaivaa? Mun rexini kasvattaja ilmoitti tuossa, että heidän edellisestä pentueesta palautettiin yksi pentu takaisin, kun oli kuulemma niin ylileikkisä ja äänekäs - siis ihan tavallinen rex. Tämä olisi juuri semmoinen pikkupoju, jollaisen rexin ihan alkuunsa halusin: punainen, ihmisrakas pikku pusuttelija joka yöksi käpertyy kainaloon kehräämään. Ensi viikkoon mennessä pitäis päättää, muuttaako pikku kaveri meille joulun jälkeen vai ei. Mun sydän pakahtuu kun katson noita kuvia... mun silmään kun tuommoinen ET:n näköinen rex-vauva on maailman suloisin ilmestys. Pitäisi vaan osata tehdä päätös, uskaltaako majoittaa sen kolmannen kissan vai onko se jo liikaa. Gillyllä ja Iivilillä taitaa ainakin olla enemmän noita karvakorvia, osaisitteko te auttaa mua tuossa asiassa?

Tässä kissaihmisille vielä muutama kuva. Ekassa tämä punainen vauveli, toisessa oma rex-poju Arska. Kolmannessa ja neljännessä Arska ja siskoni maine coon eli Kissa. Arska on näköjään opettanut Kissalle kans miten juodaan suoraan hanasta... kuppivesi ei kelpaa.

edit: Lisätäänpä vielä kuva mun vanhempien superkissasta, Kassusta. On se jotenki niin koominen. Se on niin pelottava, ettei mun reipas Willis-kisu uskalla mennä edes vessaan jos Kassu on majoittautunut ovelle koisimaan! Kassulla on ollu bulkki päällä viimeiset seitsemän vuotta...

Liitteet

• paivaunet.jpg
    paivaunet.jpg
    102,5 KB · Katsottu: 178
  • juomassa.jpg
    juomassa.jpg
    53,8 KB · Katsottu: 206
  • maailmanlaidalla.jpg
    maailmanlaidalla.jpg
    58,3 KB · Katsottu: 176
  • poju.jpg
    poju.jpg
    55,3 KB · Katsottu: 182
  • kassu.jpg
    kassu.jpg
    71,7 KB · Katsottu: 203
Jeeee!!! Saatiin tänään kolmas katti. 4-vuotias pyhä birma. Nimeltään Downy Flower´s Nigella, eli Niki meille. On niin suloinen karvapallo, että tekis mieli syödä se. Purrr.

attachment.php

attachment.php

Liitteet

• Niki1.jpg
    Niki1.jpg
    71,3 KB · Katsottu: 1 234
  • Niki2.jpg
    Niki2.jpg
    66,1 KB · Katsottu: 635
Erikoisista nimistä tuli mieleen, et meijän n.11 viikkosen austaralianpaimenkoiran nimi on Nuoska:)
En tiiä mistä nimi pulpahti päähän, mutta soppii koissulle ku nakutettu:hyper:

emmi kissa 10vuotta

Liitteet

• IMG_0025.jpg
    IMG_0025.jpg
    145,9 KB · Katsottu: 335

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom