Metalviking sanoi:
Nyt vain kaksi kissaa...Tahtoo seuraavaksi eläimeksi sellaisen Norjalaisen metsäkissan jalkojen lämmittäjäksi, onko kellään kokemusta?
Norjalaisista metsäkissoista ei ole kokemusta, mutta siskollani on maine coon. Pikkukatti on nyt vajaa puolivuotias ja sisko ainakin on ihan sydämensä menettänyt tuolle rodulle. Hänen kissastaan on muutama kuva mun postaamana tässä samassa threadissa,
täällä. Kissa (sen nimi on oikeesti Kissa :D) tuli siskolleni Godfather's-kissalasta. He kasvattavat myös norjalaisia metsäkissoja. Kävin kasvattajalla kesällä siskoni kanssa ja siellä rapsuttelin noita norjalaisia kans, hyvin samanoloisilta ne vaikuttivat kuin nuo maine coonit. Leikkisiä, hellyydenkipeitä ja todella ihmisrakkaita kissoja.
Mitäs mieltä te 2+ kissoja omistavat olette, tuoko kolmas katti erityisen paljon lisävaivaa? Mun rexini kasvattaja ilmoitti tuossa, että heidän edellisestä pentueesta palautettiin yksi pentu takaisin, kun oli kuulemma niin ylileikkisä ja äänekäs - siis ihan tavallinen rex. Tämä olisi juuri semmoinen pikkupoju, jollaisen rexin ihan alkuunsa halusin: punainen, ihmisrakas pikku pusuttelija joka yöksi käpertyy kainaloon kehräämään. Ensi viikkoon mennessä pitäis päättää, muuttaako pikku kaveri meille joulun jälkeen vai ei. Mun sydän pakahtuu kun katson noita kuvia... mun silmään kun tuommoinen ET:n näköinen rex-vauva on maailman suloisin ilmestys. Pitäisi vaan osata tehdä päätös, uskaltaako majoittaa sen kolmannen kissan vai onko se jo liikaa. Gillyllä ja Iivilillä taitaa ainakin olla enemmän noita karvakorvia, osaisitteko te auttaa mua tuossa asiassa?
Tässä kissaihmisille vielä muutama kuva. Ekassa tämä punainen vauveli, toisessa oma rex-poju Arska. Kolmannessa ja neljännessä Arska ja siskoni maine coon eli Kissa. Arska on näköjään opettanut Kissalle kans miten juodaan suoraan hanasta... kuppivesi ei kelpaa.
edit: Lisätäänpä vielä kuva mun vanhempien superkissasta, Kassusta. On se jotenki niin koominen. Se on niin pelottava, ettei mun reipas Willis-kisu uskalla mennä edes vessaan jos Kassu on majoittautunut ovelle koisimaan! Kassulla on ollu bulkki päällä viimeiset seitsemän vuotta...