Yleinen lemmikkikeskustelu

Ei Powerhousu, eeeeeeiiii!!! Muuten iskee taas kissakuume, jonka sain jo kerran tukahdutettua. Kissat on ehania :love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiiiiiiiiiiiiihhhhh pahapaha Powerhousu kun noin jumalattoman söpöisiä mirrejä postailee! toi pikkukissa on aivan ultramegasuperüberjättiihanaisenSÖPÖ!

Tässä on meidän Lasse

Liitteet

• lasse.jpg
    lasse.jpg
    64,9 KB · Katsottu: 321
Minun päiviäni piristää kohta 1,5-vuotias dobberi-narttu Ronja, sekä vanhempieni luona asuva 13-vuotias kissa-herra Tiko.

Liitteet

• tikotassu.jpg
    tikotassu.jpg
    47,1 KB · Katsottu: 214
  • tiksu-5.9.2005-011.jpg
    tiksu-5.9.2005-011.jpg
    264,6 KB · Katsottu: 214
  • ulkona-illalla-25.9.20055pikku.jpg
    ulkona-illalla-25.9.20055pikku.jpg
    203,9 KB · Katsottu: 220
  • ulkona-illalla-25.9.2005-01pien.jpg
    ulkona-illalla-25.9.2005-01pien.jpg
    308,4 KB · Katsottu: 219
Heitetäänpäs tämä tähän trediin..
Eli missä voi käydä allergiatesteissä? Olenko hakoteillä jos veikkaan terveys-asemaa tms.?
Kovasti kissan haluaisin mutta aikoinaan alkoi aina kissan ollessa lähellä, silmiä kutisemaan. Nyt siis haluaisin ihan virallisen tiedon olenko kissoille allerginen. Paljonkohan tuollaset testit kustantaa?

Otso sanoi:
Heitetäänpäs tämä tähän trediin..
Eli missä voi käydä allergiatesteissä? Olenko hakoteillä jos veikkaan terveys-asemaa tms.?
Kovasti kissan haluaisin mutta aikoinaan alkoi aina kissan ollessa lähellä, silmiä kutisemaan. Nyt siis haluaisin ihan virallisen tiedon olenko kissoille allerginen. Paljonkohan tuollaset testit kustantaa?

Kurkkaappa otso liiton sivuilta, josko ne antas hyviä vastauksia...

http://www.allergia.com/

Vuiiiiiii eiiiiiiiii.. :haart:
Meille taitaa olla tulossa kolmas kisu...
Rakastuin kisutalolla yhteen hännättömään "repukkaan"..Toivottavasti meitin poitsupaaperot ottasivat sen kaverikseen :hyper: :)

Annie Stark sanoi:
Tässäpä kuva omasta edesmenneestä pikku mussukasta.

Vanhaan postiin kommentointia, mutta on todella komea rottweileri, miellyttää omaa silmää todella paljon. Itsellä ollut haaveena jo kymmenisenvuotta oman rotikan hankkiminen ja toivottavasti asiat järjestyvät niin, että lähimmän vuoden aikana oma mussu tulee taloon.

Jos jollakin on positiivista sanottavaa/kokemuksia rottweiler-kasvattajista niin tietoa otetaan mielellään vastaan. Kasvattajia kyllä löytää vaikka kuin paljon, mutta omakohtaisia kokemuksia eri kasvattajista olisi mukava kuulla.

norppa sanoi:
Vanhaan postiin kommentointia, mutta on todella komea rottweileri, miellyttää omaa silmää todella paljon. Itsellä ollut haaveena jo kymmenisenvuotta oman rotikan hankkiminen ja toivottavasti asiat järjestyvät niin, että lähimmän vuoden aikana oma mussu tulee taloon.

Jos jollakin on positiivista sanottavaa/kokemuksia rottweiler-kasvattajista niin tietoa otetaan mielellään vastaan. Kasvattajia kyllä löytää vaikka kuin paljon, mutta omakohtaisia kokemuksia eri kasvattajista olisi mukava kuulla.
Rottweiler Tuolta löytyy varmasti tietoa. En ole tutustunut itse, ku olen dobberi-ihmisiä... ;)

norppa sanoi:

Mulla oli Finnweiler-"merkkinen" rotikka ja sen voin sanoa etta silla koiralla oli kylla maailman paras perusluonne. Tietysti koulutuksellakin oli suuri osa mutta kun se oli niin tottelevainen ja rauhallinen aivan pennusta asti. Voin suositella koko sydamestani.
Eivat valttamatta ole nayttelykoiria (toki talta kasvattajalta sellaisiakin on tullut) mutta ehdottomasti hyvaluontoisia koiria. Vaikka eihan rottweiler muuten ehka ole maailman helpoimmin kasvatettava koira.. Senhan varmasti jo tiesitkin.

Kyseinen kasvattaja asui ainakin silloin Mantsalassa (siis Lahden lahella). Merimaa on tama pariskunta nimeltaan. Heilla on kymmenien vuosien kokemus rotikoiden kasvattamisesta. Jos sulla on lisaa kysyttavaa niin kysy. Kerron mielellani lisaa mun edesmenneesta ( :( ) hauvasta.

Cassyput sanoi:

Kiitoksia omasta kokemuksestasi Finnweilwerin suhteen, ei ole ihan vielä ajankohtaista oman koiran hankkiminen, ehkä ja toivottavasti ensi keväänä/kesänä...ehkä. Ajattelin alkaa pikku hiljaa kyselemään muiden kokemuksia ja kokeiluja kasvattajien saralla, kuitenkin todella tärkeää koiraa valittaessa.

Itsellekin koira tulisi tosiaan ns. käyttökoiraksi eli suunnitelmissa ei ole näyttelyihin lähteä, mutta muita harrastuksia kylläkin ja ihan vaan lemmikiksi perheeseen.

norppa sanoi:
Kiitoksia omasta kokemuksestasi Finnweilwerin suhteen, ei ole ihan vielä ajankohtaista oman koiran hankkiminen, ehkä ja toivottavasti ensi keväänä/kesänä...ehkä. Ajattelin alkaa pikku hiljaa kyselemään muiden kokemuksia ja kokeiluja kasvattajien saralla, kuitenkin todella tärkeää koiraa valittaessa.

Itsellekin koira tulisi tosiaan ns. käyttökoiraksi eli suunnitelmissa ei ole näyttelyihin lähteä, mutta muita harrastuksia kylläkin ja ihan vaan lemmikiksi perheeseen.
No siina tapauksessa voin ehdottomasti suositella kyseista kennelia, mikali Merimaan pariskunta viela koiria kasvattaa. Kayttokoirina ovat aivan mahtavia, tottelevaisuuskoulutus oli meidan koiran kanssa helppoa (lukuunottamatta "murrosikaa" n 1,5-vuotiaana). Koira oli myos tosi karsivallinen ja lapsirakas. Rottweiler on oikein koulutettuna IMO ihanteellinen perhekoira. Jos haluat haluat todellisen rotikka-asiantuntijan neuvoja, kysy Sirpa Lovenilta. Saat haneen yhteyden Rottweiler-yhdistyksen kautta.

Lisää kuvia kisuista

Parissa ekassa kuvassa minä ja Sasu-kollimme vietämme helliä hetkiä. :haart: Seuraavissa kolmessa kuvassa Mirkku tunkee mun lattialle unohtuneen goretex housun sisään muina narttuina. :D

Liitteet

• mirkkutunkee3.jpg
    mirkkutunkee3.jpg
    33,8 KB · Katsottu: 244
  • mirkkutunkee2.jpg
    mirkkutunkee2.jpg
    32,9 KB · Katsottu: 241
  • mirkkutunkee1.jpg
    mirkkutunkee1.jpg
    31 KB · Katsottu: 239
  • kollit2a.jpg
    kollit2a.jpg
    12,5 KB · Katsottu: 273
  • kollit1a.jpg
    kollit1a.jpg
    39 KB · Katsottu: 292
Vielä pari kuvaa Muusa-leidistämme. Huomaa upeasti kiiltävä turkki.

Liitteet

• muusa2.jpg
    muusa2.jpg
    52 KB · Katsottu: 251
  • muusa3.jpg
    muusa3.jpg
    46,9 KB · Katsottu: 286
Kävästiin tossa Lohjalla pienessä kotikissanäyttelyssä. Wilma meni ja voitti oman sarjansa, ja Kikku oli kolmas omassaan tasapisteillä voittajan ja kakkosen kanssa. :)

En kyllä muista koska viimeks olis lokakuussa ollut niin lämmintä, että on pupuja voinut pihalla pitää. No, nyt on, ja kovasti ne näyttää siitä tykkäävän! Ruohokin kun vielä vihertää (vaikkei varmasti yhtä hyvää olekaan kun kesällä), niin mikäs on pupulaisilla ollessa.

Rotikan poika on täälläkin talossa :) Ne on sitten niin mahtavia koiria, et ei voi muuta sanoa. Tosi ihmis- ja eläinrakas, mutta osaa puolustaakin tarvittaessa. Minun pojalla on ikää jo yli kahdeksan ja alkaa nivelet vaivaamaan :(

Meidänkin perheessä pisti tytöt asiat oikeisiin arvoihinsa. Vaimo ja tyttäreni (4v. ja 5v.) olivat naukuneet jo pidemmän aikaa että meidän pitää hankkia kissa tai koira. No koira ei tule missään nimessä kysymykseen koska minä olisin se joka sitä tuolla savusumussa sitten ulkoiluttaisi hiekkamyrskyjen ja happosateiden aikana. Kissa on meillä ollut aikaisemminkin ja helppohoitoisena kotieläimenä kallistuin sitten sen mirin puoleen. No, olen kylläkin allerginen molemmille eläimille ja kissalle vielä enemmän. Vaimoni kysyikin tytöiltä että mitä jos isi sitten tulee tosi pahasti alllergiseksi niin mitäs me sitten tehdään? Vastauksesta ilmenee tämän talon arvoasteikko: No isi sitten muuttaa pois kotoa, kissat saavat jäädä! :itku: No haimme sitten ihan tavallisia kissoja ja saimme puolivuotiaan nartun ja nähtävästi liian pienen (oli vieroitettu liian aikaisin) uroksen joka sai jonkinlaisen kissaviruksen ja kuoli puolentoista viikon kuluttua meillä olon jälkeen. Tosin, luulen että kun veimme kisun eläinlääkäriin josta sen saimme, heidän olisi kuulunut hoitaa se kuntoon, nämä kiinalaiset eläinlääkärit lopettivat (niskat nurin) eläimen koska tulee halvemmaksi hankkia meille uusi kuin hoitaa sairasta. No nyt sitten odotamme nartulle kaveria muutaman viikon päästä. Saa nähdä kasvaako akkavalta meidän talossa vielä suuremmaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom