Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon nähnyt 75kg kiloisen AB Johnson ja nimi oli Ville ja Kuopion suunnasta. Mitä omalle kohdalle on sattunut ni aika kova miellyttämisen tarve on ollut, en ole sekoittanut mihinkään muihin rotuihin. Oon huomannut että narttu on noissa ainakin paljon älykkäämmpi kuin uros ja mukavampi.
1,5v junnuhan tuo on, tosin mualimaa kiertänyt jo enemmän kuin minä itse kolmessakymmenessä vuodessanuuskiksella komea bulli. Kuinka vanha? Meillä kanssa on valkoinen bulli, reilu 9kk vanha narttu.
Mä näin livenä viime lemmikkieläin-messuilla noita siilejä...olihan pirun söpöjä otuksia kyl Messuista puheen ollen, vaikka en niin hirveän kova kissojen fani olekaan niin olin kyllä täysin myyty kun eksyin patsastelemaan ragdolleja! Jos ottaisin kissan ni ottaisin kyllä varmaan sellaisen :aww:
Kokeile vähentää ruokailukertojen määrä yhteen, annat aamulla reilumman aterian niin koira varmaan päivän aikana paskantaa sen minkä paskantaa.
Mitä ruokaa syötät koiralle? Kuulostaa osin myös siltä että koira ei saa kaikkia tarvitsemiansa ravintoaineta ruoasta ja siksi syö esim. pahvia. Voi toki johtua myös murkkuiän oireista, mutta tuo ruokajuttu on huomioimisen arvoinen seikka.
http://www.amerikanbulldoggi.net/ Mitäs osa noista sit on jos ei Johnsoneita? Eikös uros ole paljon kovapäisempi ja vaativampi kouluttaa ja vaikeampi hallita vapaana? Hyökkää helpommin muitten uroksien kimppuun.
Koira piru on alkanut yöllä kakkaamaan sisälle.
Ei pyydä ulos eikä mitenkään ilmaise että on hätä. Ei auta vaikka juoksuttaa illalla ennen nukkumaan menoa pitempääkään lenkkiä (jota on yritetty välttää, ei millään haluaisi opettaa koiralle että vielä iltamyöhään käydään kunnon lenkillä), pissa vaan tulee ja hinkuu nopeasti takaisin sisään nukkumaan.
Vielä ennen vuodenvaihetta pystyttiin mukavasti nukkumaan jopa ysiin asti ilman kiirettä ulos, nyt koira herää jo viideltä aamulla käyskentelemään pitkin asuntoa.
Muutenkin vähän outoa käytöstä ollut havaittavissa. Koira mm. on alkanut syömään pahvia ja jopa leluistaan repimiä kangaspaloja. Ruuan puutteesta ei ole kyse, sillä koira syö aamuisin ja iltaisin hyvin (jättää osan ruuastaan jopa syömättä, eikä välttämättä aina edes syö ruokaansa).
Osa menee ehkä iän tuomaan uhmaan (koira juuri vuoden vanha) tai sitten tytölle on juoksut alkamassa, vaikkakaan niitten ei pitäisi alkaa vielä n. 2-3kk.
Leelucky voi kyllä kanssa kertoa, kumpi on helpompi.. Kun siltä löytyy uros ja narttu ab. Vaikka narttu on vielä keskenkasvuinen.
Tosin jokainen koira on yksilö, hyvällä säkällä saat älykkään ja mukavan uroksen (jos bulldoggi nyt ikinä voi olla älykäs?)
Mikähän kissalla pielessä?
Makaa kokoajan ei syö vähän joi vettä, aivan apaattinen kun nostaa kissaa ylös on aivan veltto ei edes yritä pysyä jaloillaan ( tuntuu ettei jalat oikein kanna), muutama tunti sitten yritti kävellä ja sekin sellaista maata pitkin ryömimistä.
Eläinlääkärissä ei voi sunnuntaina tehdä mitää joten pakko odottaa huomiseen jos tuo nyt sinne selviää, lääkehiilta annoin jos olis syönyt rotanmyrkkyä.
Kissa oli eilen kauan pihalla kun ei löytynyt lopulta tuli hieman sekavan oloisena sisälle ja heti meni nukkumaan,nytkin yrittää nukkua mutta kokoajan silmät ovat vaan auki, ollut nyt ainakin vuorokauden lähes paikoillaan.
Alkaa hieman vituttaa kun on neuvot vähissä eikä tiedä mikä sillä on ja miten voisi auttaa.
Kyllä eläinlääkäreillä aina joku päivystys on alueittain. Kyllä ne aina jotain voi tehdä, ainakin lopettaa jos tilanne todella toivottomalta näyttää. Parempi sekin kuin että kituu itsensä hengiltä. :(