Miten oletta opettaneet koiran kulkemaan hihnassa, poijanmulli lyö perseen kenttään ja katteleen siihenmalliin että tuonne ei mennä. Olen joko houkutellut tai vetänyt väkisellä. Älyttömän kovapäinen kaveri kyseessä, ei tyhmä vaan kovapäinen. Paikka komentokin pitäisi saada jollakin keinon taottua takaraivoon.
Koiralla ikää 10vko, joko sen pitäisi alkaa oppimaan jotain ??
Pyyhe? Tai mikset kiellä repimästä? Meilläkin pentu yrittää aina repiä mutta ei muuta kuin terävä EI! ja lehti saa olla. Jos Ei! ei mene perille niin ei muuta kuin sanomalehti tötteröstä napautus nokkaan ja samalla EI! käsky. Meillä ei tuo elukka vielä osaa etes nimeään mutta tietää mitä tehdä kun Ei! kuulee
En minä sen kummemmin tuomitse, aivan samallailla meillä kotona maalla kissat vapaana mutta silloin pitää tietää riskit.
Jos lemmikistään ei halua luopua ennenaikojaan niin silloin ei vapaana pidetä.
Koiralla ikää 10vko, joko sen pitäisi alkaa oppimaan jotain ??
Sanokaas jotain vaihtoehtoja koiralla kusipaperiksi kun toi tykkää niin repiä noita sanomalehtiä nykyään. Aikanaan teki sitä mutta loppui kun teipattiin paperit maahan. Nyt se taas aloitti ja osaa jo rikkoa sen paperin ja repiä teipin lattiasta. Onko noita jotain sellasta materiaalia mikä ei menis rikki, vaikka jotain pestäviä tjsp?
Pyyhe? Tai mikset kiellä repimästä? Meilläkin pentu yrittää aina repiä mutta ei muuta kuin terävä EI! ja lehti saa olla. Jos Ei! ei mene perille niin ei muuta kuin sanomalehti tötteröstä napautus nokkaan ja samalla EI! käsky. Meillä ei tuo elukka vielä osaa etes nimeään mutta tietää mitä tehdä kun Ei! kuulee
Joo haistakaahan pitkä vittu , tarvii vielä vittuilla että kissa naruun, vittuu joku laki!
Maalla asutaan ja täällä kaikkien kissat vapaana eikä liikennettä ole paljoa.
En minä sen kummemmin tuomitse, aivan samallailla meillä kotona maalla kissat vapaana mutta silloin pitää tietää riskit.
Jos lemmikistään ei halua luopua ennenaikojaan niin silloin ei vapaana pidetä.