Yleinen lemmikkikeskustelu

Olipa sitten koira syönyt puolikkaan punkin jalastaan. Kuinkas vaarallista tuo nyt sitten on`? Pää on jäänyt kai sinne sisälle, repaleisen jäännöksen otin ihosta irti ja oli siinä pari jalkaa kai tallella. Yksi punkki saatiin ihan kokonaisuudessaan, oli niin pieni että ei ole kauaa ollut kiinnittyneenä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän se voipi se borrelioosi, vai mikä saatana se oli, tarttua kotieläimiinkin, mutta aika paljon parempi vastustuskyky nuilla sitä vastaan on. Tuskin on suurta syytä huoleen, miunkin koirat on vuosien varrella jäytänyt niitä vaikka miten paljon irti, mutta ei nuista tuon sairaampia ole tullut.

Uusi pikkukilli :)

PIC-0426.jpg

Ompas kertakaikkiaan suloinen killitys :) Komeita koiria kaikin puolin. Mitäs harrastelet noiden kanssa?

Oma koirani on ihan hulluna golfpalloihin, yleensä ei hirveästi minkäänlaisista palloista edes tykkää mutta nyt kun näki golfpallon niin sitähän se järsii ihan hulluna. Tässä minulle hyvä pallopoika kesäksi :D

14072010493.jpg

joo voisinhan minäkin kertoa millainen sohvanvalloittaja meiltä löytyy :) paimensukuinen lapinkoirapoika, täyttää ensi keväänä jo huikeat 9 v eli alkaa olla jo hitusen järkeäkin päässä... ;)
tässä kuva vielä: http://www.villi-joikhu.net/htm/pentueet29.htm

tulevaisuudessa jahka muutan opiskelemaan ja saan asiat järjestykseen niin meiningeissä hankkia ihan oma harrastuskaveri :)

^Tosi komee jötkäle tuo Onni! Eikä ole kaverilla vielä edes ikää paljon. :thumbs:

Koiralla on pakkomielle uimiseen. Joka iltaiset uimalenkit menee koko ajan hullummiksi. Äsken ponkaisi taas kävelylenkin päätteeksi järveen ja lähti uimaan selälle päin. Kun oli uinut puoli tuntia ympyrää, niin soutelin veneellä likelle ja yritin maanitella rantaan, kun ei ole koko yötä aikaa kellua tuolla järvellä. Vittu, meni taas kuuroksi koko elukka ja ui karkuun. Tunnin päätteeksi nappasin veneeseen koko koiran kaulapannasta. Oli melkoinen suoritus 27kg koiran kanssa. Tuo uisi tuolla niin pitkään, kun vaan voimia riittäis. Eikä puolitoista tuntia 8km rivakan juoksun päätteeksi näytä ainakaan hidastavan vauhtia vielä yhtään. Pitää joku ilta varata kaljaa ja aikaa, ja seurata monenko tunnin kohdalla kiinnostus loppuu.

Hahaha, repesin tälle :lol2: Mun koira on kyllä kans tosi perso uimiselle, tai no, lähinnä se menee ihan sekasin kepin/lelun vedestä noutamisesta. Eikä ole kyllä samaan aikaan asiaa itsellä mennä järveen, tulee koiruus samantien "pelastamaan" vaikka tosiasiassa se meinaa hukuttaa kun raapii ja tahtoo syliin asti tulla :jahas: Tosi rasittavaa tommonen.

Mie oon nyt muutamana päivänä käynyt tuon sankarin kanssa uimassa ja tuo ei onneksi tule syliin, uipi vaan siinä ympärillä. Mutta ihan yksinään uiskenteluksi menee lopulta tuokin, kun sankari lähtee aina uimaan ympäri järveä. Taas kahtena iltana peräkkäin päälle tunti ja sitten väkisin pois. Eilen otin väkisin rantaan ja veneeseen, niin en ennättänyt soudella kun sata metriä, niin hyppäsi veneestä takaisin järveen ja lähti uimaan jonnekkin helvettiin niin onnellisena, jotta. Ihan hulluutta.

Mie oon nyt muutamana päivänä käynyt tuon sankarin kanssa uimassa ja tuo ei onneksi tule syliin, uipi vaan siinä ympärillä. Mutta ihan yksinään uiskenteluksi menee lopulta tuokin, kun sankari lähtee aina uimaan ympäri järveä. Taas kahtena iltana peräkkäin päälle tunti ja sitten väkisin pois. Eilen otin väkisin rantaan ja veneeseen, niin en ennättänyt soudella kun sata metriä, niin hyppäsi veneestä takaisin järveen ja lähti uimaan jonnekkin helvettiin niin onnellisena, jotta. Ihan hulluutta.

Hahaa, siun koira on kyllä lievästi latvasta laho :lol2: Katohan joku kerta kauan se oikeesti jaksaa siellä uida :D Tai no, väsyy ja hukkuu vielä.

Onhan se aika kookas kaveri, painoa sellaset 24kg. Ihmiset kyselee, että onko tuo staffi vai amstaffi...:D Ja siis staffihan Onni on.

Mit vit :wtf: Mie ku ajattelin et hää ois koosta päätellen ollu amstaffi. Pää kyllä muistuttaa enemmän staffia. Mulla itelläni 3v amstaffi, painoa viimeks joku vuos sitten mitattuna vaivaset 34 kiloo ja vähän päälle. Aika rimpulaks jääny mun poju kyllä :(

Mit vit :wtf: Mie ku ajattelin et hää ois koosta päätellen ollu amstaffi. Pää kyllä muistuttaa enemmän staffia. Mulla itelläni 3v amstaffi, painoa viimeks joku vuos sitten mitattuna vaivaset 34 kiloo ja vähän päälle. Aika rimpulaks jääny mun poju kyllä :(

No ehkä tuo kuvakin hiukan vääristää...mut on Onni selvästi suurin pentueen muista koirista.

Tst:n koira on loistava :DDD
Meillä ei juurikaan uida, veteen juostaan ja siellä viivytään ja kastutaan, mutta näyttää olevan lähinnä kahlaamista.

Meidän dobermann-uros Chili täyttää tänään muikeat 10 kuukautta!

heinkuu2010riikasl064.jpg

Keskuujuhannus2010090.jpg

keskuutervasaari033-1.jpg

Käytin appivanhempien koiraa justiin eläinlääkärissä ja mukaan tarttui todella huonoja uutisia. Ihan puuntakaa tuli kun tuo 10 vuotias köppänä on niin hyvässä kunnossa vielä.
Että voi olla mies hajalla. Avokki tulee koulusta tunnin päästä enkä todellakaan tiedä miten pystyn sille kertomaan, että meidän kaveri ei ehkä näe seuraavaa joulua.
Se on jo tekstareita laitellu että joko päästiin lekurilta, mutta en mä pysty sille mitään vastaamaan.

Käytin appivanhempien koiraa justiin eläinlääkärissä ja mukaan tarttui todella huonoja uutisia. Ihan puuntakaa tuli kun tuo 10 vuotias köppänä on niin hyvässä kunnossa vielä.
Että voi olla mies hajalla. Avokki tulee koulusta tunnin päästä enkä todellakaan tiedä miten pystyn sille kertomaan, että meidän kaveri ei ehkä näe seuraavaa joulua.
Se on jo tekstareita laitellu että joko päästiin lekurilta, mutta en mä pysty sille mitään vastaamaan.

Nyt on vähän lisää kokeita otettu ja toisen eläinlääkärin mielipide kuultu. Ehkä asiat ei olekaan niin huonosti, aika näyttää miten käy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom