Yleinen lemmikkikeskustelu

katso liitettä 60513
Aamulla oltiin taas koiran kanssa varhain liikkeellä. Tuommoisen jäljen perässä kuljettiin.

Jaahas, nallen jotoksella.
Pitäis huomenna lähteä Kauhajoelle, Kainaston kyläseuran maille peltopyitä laskeskelemaan koiralla.
Tai no tuleehan sinne enemmänkin noita Pointtereita, kun on kevätpäivät siinä ohessa.
Itsellä vähän tuo Kultsan kisa vaikuttaa tähän, eli en pääse kuin päiväksi. Josko jokunen räpsy siltä reissulta tulis matkassa, kun tuo lainaputki 200-400 VR on vielä mukana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja meni sitten saatanan tulivuoren takia pennun tulo pieleen. Oli lomat,pakkolomat ja palkkattomat vapaat järjestetty kaikki tähän samaan saumaan että pentu haetaan ja saadaan sopeutumaan tuon vanhemman koiran kanssa mutta joku vitun,saatanan,perkeleen,helvetin,********,********,********** tulivuori, saatana,perkele,********,******* Islanti joutas mun puolesta pommittaa montuksi jospa sitten ei olis enää tulivuorien kanssa ongelmia.

tota vois jo kutsua kyllä huonoksi tuuriksi.. :( saatko pennun kuitenkin myöhemmin?

tota vois jo kutsua kyllä huonoksi tuuriksi.. :( saatko pennun kuitenkin myöhemmin?

Ja kuten tässä threadissa olen ja aikaisemmin kertonut niin edellisen pennun jouduin 8kk ikäisenä lopettamaan, eli tätä voi kutsua ihan vitun huonoksi tuuriksi.
No se on selvää että pennun sieltä Tanskasta saan olipa se sitten tästä pentueesta josta olisin nyt ottanut tai sitten seuraavasta tai sitä seuraavasta. Mutta kun kaikki perkeleen järjestelyt meni pieleen. Ja ei ole mitään tietoa että milloin lennot alkavat jne.

Crommed: miten helppoa oli tuoda koira Unkarista? Meille tuli sakemanni Unkarista joskus -97 ja silloin ei ollut muuta kuin koira koneeseen siellä ja täällä joku kentälle vastaan. Ei tarvinnu mitään papereita jne. Nythän kaikista maista ei edes lähetetä koiraa Suomeen ilman että ei olisi saattaja mukana tai hakemassa sitä.

keväistä ulkoilua ja seisomisharkkoja Ontsosen ja Brunon kanssa :) Onni nyt vuosi ja 3 kk, Bruno 9kk. Bruno siis kaverin koira.

Liitteet

• pojat2..JPG
    pojat2..JPG
    314,9 KB · Katsottu: 115
  • pojat1..JPG
    pojat1..JPG
    305,2 KB · Katsottu: 131
  • onni1..JPG
    onni1..JPG
    311,8 KB · Katsottu: 150
Crommed: miten helppoa oli tuoda koira Unkarista? Meille tuli sakemanni Unkarista joskus -97 ja silloin ei ollut muuta kuin koira koneeseen siellä ja täällä joku kentälle vastaan. Ei tarvinnu mitään papereita jne. Nythän kaikista maista ei edes lähetetä koiraa Suomeen ilman että ei olisi saattaja mukana tai hakemassa sitä.

Max tuli autolla tallinnaan, jos sit laivalla suomeen. Kuljetus oli ilmainen ! Lentäen ei kannata koiraa tuoda, koska siitä jää traumoja. Tosin jos on nukutettu/huumattu, niin sitten eri juttu.

Täsä on meidän karvanaamat. Ensimmäisenä on työkoirasukuinen narttu Rommi joka on nyt 4vee, seuraavana 3-vuotias uros Mörkö näyttely ja työkoira sukua (ehkä vähemmän jälkimmäistä, on aika pöllö..:rolleyes:) ja jälkimmäisenä seropi Örkki 1,5vee

IMG_3342.jpg
P4110025-1.jpg
IMG_1679-1-1.jpg

crommedilla kyllä komean näkönen corso!

Mun neidistä on jo kasvanut ihan staffin näköinen otus, kuvat viime viikolta kun oli painimassa allekirjottaneen sisarusten kanssa. Ikää nyt 1v 2kk.

IMG_2889.jpg

IMG_2861.jpg

Toukokuun lopulla pitäs käydä näyttelykehissä taas kattelemassa että mitä mieltä on tuomarit.

Cane Corso. Unkarin tuonti. Nyt ikää 7kk. Kuvissa 6kk ja risat.

Hieno pentu. Paljos on painoa tuossa kuvassa?

Itsekin tykkään kyllä Cane Corsojen,dogo canarioiden rakenteesta, mut mun mielestä tuo häntien typistäminen on kyl jotenkin turhamaista hommaa ja samoten kuin korvien leikkaus. Mut täs maailmassa on kyl monta muutakin turhamaista asiaa :)

Hieno pentu. Paljos on painoa tuossa kuvassa?

Itsekin tykkään kyllä Cane Corsojen,dogo canarioiden rakenteesta, mut mun mielestä tuo häntien typistäminen on kyl jotenkin turhamaista hommaa ja samoten kuin korvien leikkaus. Mut täs maailmassa on kyl monta muutakin turhamaista asiaa :)

Tossa kuvassa 30kg, nyt melkein 40kg. Jokaisella omat mielipiteensä :hyper:

Tulipas tänään surkeita uutisia allergiatestistä... ~10kk ikäisen poikamme atooppinen iho onkin sitten kissalle allergiaa ja näin ollen 1v vanha Ragdoll-uroksemme joutuu etsimään uuden kodin... VOIHAN VINETTO, kun ottaa päähän. Olihan tuohon kisuun jo ehtinyt kiintyä tässä itsekin, vaikka tytöllemme se varsinaisesti hommattiin...

Onkos muilla tullut eteen elimistä luopumista allergian takia?

Mun neidistä on jo kasvanut ihan staffin näköinen otus, kuvat viime viikolta kun oli painimassa allekirjottaneen sisarusten kanssa. Ikää nyt 1v 2kk.

Onpas hieno staffi-neiti! Itsekkin olen ihastunut staffeihin ja aikomuksena on sellainen ottaa heti kunhan elämäntilanne sen sallii.

On ollut liian pitkään liian hiljaista meikäläisen osalta tässä osiossa... jatketaas sitten eiliseltä peltolenkiltä:

TLP_8099.jpg

TLP_8110.jpg

TLP_8121.jpg

TLP_8127.jpg

TLP_8133.jpg

TLP_8140.jpg

TLP_8144.jpg

TLP_8149.jpg

TLP_8177.jpg

TLP_8215.jpg

TLP_8251.jpg

TLP_8099.jpg

TLP_8268.jpg

Seisonta ojanpieleen...
TLP_8275.jpg

Ja seisonnan kohde..
TLP_8276.jpg

^hienoja kuvia taasen! Mulla menee noihin hemmetin fasaaneihin hermo, kun mun koira tykkäis kovin ajaa niitä. Ja kaikkea muutakin nopeasti liikkuvaa. Viimeks olin taas luontopolulla ravassa polvia myöden kun koira hokas pari fasaania puskista ja sit mentiin...

Olipas Paukun kuvissa iloisen näköisiä koiria ja ne corso videot, etenkin se missä oli myös noutajan pentu, oli kyllä rodulle loistavaa mainosta.

petrijr: onko se nyt ihan 100% varmaa, että se lapsi on juuri kissoille allerginen? Iho- + verikokeet yms. otettu? Osa allergiatesteistähän antaa positiivisia tuloksia vähän kaikille jos onkin vain joku tietty allergisoija. Harmi jos joudutte perheenjäsenestä luopumaan.
Siskoni muksu oireili aikanaan ja ensimmäisen lekurin "tuomio" oli, että eläinallegiaa ja koira pitäisi hävittää. Kyse oli kuitenkin lopulta ruoka-aineallergiasta, jonka toteamisessa kesti lähes vuoden.

^hienoja kuvia taasen! Mulla menee noihin hemmetin fasaaneihin hermo, kun mun koira tykkäis kovin ajaa niitä. Ja kaikkea muutakin nopeasti liikkuvaa. Viimeks olin taas luontopolulla ravassa polvia myöden kun koira hokas pari fasaania puskista ja sit mentiin...

Heh, meillä myös hieman samaa vikaa, mut niihin fasaaneihin ei pahemmin kiinnitetä huomioo, meidän hurtat vetää peurojen perässä ja voi helv***i sitä menoa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom