YLE: Yhä useampi nuori mies dopingaineiden pauloissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hepa_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysymys ei ole siitä tunnetko sinä roinaajia jotka käy ahkerasti punttisalilla. Mutta tunnetko sinä ei roinaajia jotka käyvät ahkerasti punttisalilla, ja jopa kehittyvät nopeasti, ainakin nopeammin kuin Markku. Ainakin minä tunnen.

Kymmeniä, mutta ei liity siihen mitä tuossa sanottiin.

No eipä roinausta nyt vähätelläkkään kannata. Mielummin pitää ehdottomasti suurennella päin vittua kuin puolustella roinausta, nostanee kynnystä aloittaa käyttämistä ja tuo halua tietää asioista tarkemmin. Melko varmasti voi sanoa että osa käyttäjistä ei edes tiedä mitä tekee, eli ovat suuressa riskissä aiheuttaa pysyviä vaurioita. Järkevä käyttökin kun tuonee muutoksia paljon kehoon (lihaskasvun lisäksi).

Ei periaatteessa mitään, mutta se on vaarallista lähdetietoa ihmisille, jotka eivät ymmärrä korrelaation ja kausaliteetin eroa.

Vaarallista kenen näkökulmasta?

[välimerkin rakastelu] Ihmisillä ei tuossa itseasiassa mene kausaliteetti ja korrelaatio sekaisin, vaan kyseessä on pikemminkin implikaation klassinen virhetulkinta ekvivalenssina. Ts. roinaajat ovat puntilla kävijöiden aito osajoukko.[/välimerkin rakastelu]

Huvittava jätkä. Markku poika roinannut 6 vuotta ja mitä jäi käteen? Gynot, mikä sinällään voi olla ihan hyvä juttu, koska sanoi kokeilevansa hankkia perheenlisäystä, nyt voi sitten itse imettää lastansa:D
EI NÄIN!

Yle:llä noi ihmiset vois alkaa itte kattoo noit ohjelmiaan, ja ihmetellä vasta sen jälkeen kun jengiä ei oikeen kiinnosta maksaa tv-lupaa. Just kun luuli ettei huonommaks enää mene, ni yle tykittää takas.

Huvittava jätkä. Markku poika roinannut 6 vuotta ja mitä jäi käteen? Gynot, mikä sinällään voi olla ihan hyvä juttu, koska sanoi kokeilevansa hankkia perheenlisäystä, nyt voi sitten itse imettää lastansa:D
EI NÄIN!
Mä toivon herran jumalan kautta, ettei Markku ikinä siitä tähän maahan yhtään jälkeläistä.

No eipä roinausta nyt vähätelläkkään kannata. Mielummin pitää ehdottomasti suurennella päin vittua kuin puolustella roinausta, nostanee kynnystä aloittaa käyttämistä ja tuo halua tietää asioista tarkemmin. Melko varmasti voi sanoa että osa käyttäjistä ei edes tiedä mitä tekee, eli ovat suuressa riskissä aiheuttaa pysyviä vaurioita. Järkevä käyttökin kun tuonee muutoksia paljon kehoon (lihaskasvun lisäksi).

Mitä jos ei puolustelis eikä liioittelis, vaan kertois niin kuin asiat on. On se jo nähty moneen kertaan mm. huumevalistuksen osalta, että perusteettomien uhkakuvien luominen ja suoranainen valehtelu ei kyllä todellakaan vähennä nuorison mielenkiintoa kokeiluihin eikä tee mitään muutakaan hyvää. Kyllä se olisi parasta, jos olisi tosiasioihin perustuvaa puolueetonta tietoa tarjolla. Ja varsinkin tuo, että käyttäjät eivät tiedä mitä tekevät, ja aiheuttavat siksi vakavaa vahinkoa itselleen, niin siihenkin auttaisi nimen omaan se, että olisi sitä oikeaa tietoa eikä tätä "jos syöt heraa tai kasvat yhtä isoksi kuin Markku, niin susta tulee täysi sekopää ja pirinarkki ja kuolet heti" -tyyppistä paskanjauhantaa.

Olisi kiva pistää pystyyn keräys, jonka potti annettaisiin sille joka paljastaa "Markun" henkilöllisyyden. Olisi nimittäin aika hassua kun paljastuisi, että mitään "Markkua" ei ole koskaan ollut olemassakaan, vaan koko paska olisi lavastettu. "Markku" menee ihan samaan kategoriaan kuin muistaakseni Chicagossa sijainneet doping-slummit ja ala-asteikäisten tyttöjen doping-ongelmat USA:ssa.

Olisi kiva pistää pystyyn keräys, jonka potti annettaisiin sille joka paljastaa "Markun" henkilöllisyyden. Olisi nimittäin aika hassua kun paljastuisi, että mitään "Markkua" ei ole koskaan ollut olemassakaan, vaan koko paska olisi lavastettu. "Markku" menee ihan samaan kategoriaan kuin muistaakseni Chicagossa sijainneet doping-slummit ja ala-asteikäisten tyttöjen doping-ongelmat USA:ssa.

Niin. Ylen lavastama juttu, ja todella vituiks lavastettu:D BTW erittäin hyvin keksitty salanimi..

Markku 6 vuotta aineita ja yhä penkataan farkut jalassa salilla :D Noh, saapahan taas vanhemmat ihmiset varsinkin aihetta epäillä jokaista hormooonien käyttäjäksi :rolleyes:

Meneeks taas nyt ohi korkeelta ja kovaa???? Mä en kyl nähny tota raporttia oikeen minköönlaisena informaatio lähteenä. Eihän siinä kerrottu taas yhtään mitään ja mistään.
No joku oli saanu gynit roinauksella eikä ollu kasvanu ja pelkää, et ei saa lapsia. Niin....

Täällä ollaan taas niin helvetin herkkänahkaisia ku sali harrastuksesta on puhuttu yhtään mitään teeveessä. Voi jeesus sentään. :D Mitäs vittua sitte??!?! Ihmiset siellä käyttää doping aineita, menee kyl oikeesti vitun heikosti jos joutuu vainoilemaan siitä et luuleeko nyt naapurin Martti et mäki käytän ku käyn salilla.

Se olennainen info tossa pätkässä muute ei ollu se et onks se kaveri kivitalon kokonen ja paljon se penkkaa. Tosin tossa nyt juuri mitään infoa ollu mihinkään suuntaan, mut silti.

Onhan se ihan hyvä et niistä roippeista ja niiden haittavaikutuksista puhutaan.

Meneeks taas nyt ohi korkeelta ja kovaa???? Mä en kyl nähny tota raporttia oikeen minköönlaisena informaatio lähteenä. Eihän siinä kerrottu taas yhtään mitään ja mistään.
No joku oli saanu gynit roinauksella eikä ollu kasvanu ja pelkää, et ei saa lapsia. Niin....

Täällä ollaan taas niin helvetin herkkänahkaisia ku sali harrastuksesta on puhuttu yhtään mitään teeveessä. Voi jeesus sentään. :D Mitäs vittua sitte??!?! Ihmiset siellä käyttää doping aineita, menee kyl oikeesti vitun heikosti jos joutuu vainoilemaan siitä et luuleeko nyt naapurin Martti et mäki käytän ku käyn salilla.

Se olennainen info tossa pätkässä muute ei ollu se et onks se kaveri kivitalon kokonen ja paljon se penkkaa. Tosin tossa nyt juuri mitään infoa ollu mihinkään suuntaan, mut silti.

Onhan se ihan hyvä et niistä roippeista ja niiden haittavaikutuksista puhutaan.

Samaa mieltä. En kyllä tuota juttua nyt mitenkään huvittavana näe, vaikka aika eihän siinä nyt oikein mitään infoa ollutkaan. Ei ehkä ollu pointtina se, mitä tuo kaveri on saanu kuudessa vuodessa aikaa tai pitäskö pakkislaisten mielestä olla isompi. Fakta kuitenkin on että näitä jätkiä riittää jotka treenailee miten sattuu/jaksaa ja kiskovat sitten siinä ohessa ties mitä myrkkyjä että sais ees sen onnelapaidan kanssa erottuvan palan aikaseks.

Kyllä mun mielestä kaikki peruspatet tyyliin Markku (ja itseasiassa kaikki muutkin) sais pysyä ihan vaan niissä tuotteissa mitä saa palkkarihyllyltä kaupasta. Eipähän tämmösessä alueuutisten pikkujutussa mitään luentoa voida ruveta asiasta pitämään, niin siinä mielessä tommonen lyhyt juttu missä joku spede kertoo manboobseistaan, osuu varmaankin ihan maaliinsa kun tommosta porukkaa mietitään.

Aika turhaa noista on herneitä nenukkiin vetää... faktahan se on että nimenomaan siellä kauhistuttavalla PUNTTISALILLA noikin kaverit reenaa (tai en tiiä mitä Markku on tehny), tuskin noista moni salibandyllakaan luulee lihaksia hankkivansa.

Katsoin ton videon ja kylläpä alkoi naurattamaan ne jutut miten YLE on niin tärkeä, että pitää ihan mediamaksu olla. Jopa minä voisin tehdä tuon tasoisia mutu-juttuja.

Kannattaa lopettaa kaikki treenaus mikä kasvattaa vähänkään lihasmassaa kun siitä saa kuitenkin heti automaattisesti hormonien käyttäjän leiman otsaan. No sit maha saattaa kasvaa ja sehän on tietysti kaljamaha ja olet juoppo. Jos et lihokkaan niin käytät huumeita kun olet laiha, luuta ja nahkaa. Jos muijan otat niin oot vaimonhakkaaja. Jos lapsia saat niin pedofiili. Kiitokset medialle tästäkin 'uutisesta'.

Niin, mitäpä väliä sillä on vaikka Suomen virallinen uutislähde, YLE, uutisoi mitä sattuu ja miten sattuu.

Mä luin ton nyt ihan vaan sun takia kolmannen kerran uusiksi kun mietin sitä, että mkä tossa niiden uutisoinnissa on väärin??? Eiköhän noi kaikki ihan ole oikeata tietoa tossa tekstissä. Korjaappas nyt mun väärinkäsityksiä, jookos

Mä luin ton nyt ihan vaan sun takia kolmannen kerran uusiksi kun mietin sitä, että mkä tossa niiden uutisoinnissa on väärin??? Eiköhän noi kaikki ihan ole oikeata tietoa tossa tekstissä. Korjaappas nyt mun väärinkäsityksiä, jookos

No ei olis kannattanut mun takia vaivautua :D

Pointti nyt vaan on se että uutisissa tuodaan esiin asia tavalla joka antaa kuvan että kaikki salilla kävijät käyttää dopingia.

Mutta jos sulle ei siitä sitä fiilistä tullut niin sittenhän uutinen onkin ehkä ollut enemmän jees kuin minusta näytti.

Ja vielä sen verran että ei mua kiinnosta vittuakaan mitä kukakin ajattelee minun harrastuksista mutta on se nyt vähän paskaa että tässä alkoholismin ja ylilihavuuden ja työuupumusten ja itsemurhien maassa sitten positiivisistakin asioista aletaan kaivamaan negatiivista ilman että edes ohimennen mainittaisiin positiivisia puolia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom