Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymys ei ole siitä tunnetko sinä roinaajia jotka käy ahkerasti punttisalilla. Mutta tunnetko sinä ei roinaajia jotka käyvät ahkerasti punttisalilla, ja jopa kehittyvät nopeasti, ainakin nopeammin kuin Markku. Ainakin minä tunnen.
Ei periaatteessa mitään, mutta se on vaarallista lähdetietoa ihmisille, jotka eivät ymmärrä korrelaation ja kausaliteetin eroa.
Mä toivon herran jumalan kautta, ettei Markku ikinä siitä tähän maahan yhtään jälkeläistä.Huvittava jätkä. Markku poika roinannut 6 vuotta ja mitä jäi käteen? Gynot, mikä sinällään voi olla ihan hyvä juttu, koska sanoi kokeilevansa hankkia perheenlisäystä, nyt voi sitten itse imettää lastansa:D
EI NÄIN!
Aikamoisen kyniksen olivat löytäneet. 6 vuotta ja 1kk taukoa ja jätkä on Poutiaisen kokoinen, voi LOL.
Poutiainenkaan ei nyt mikään maailman seitsemäs geeni-ihme ole.Älä ny sentään herjaa Poutiasta. Oli kuule kovimpina salihinkuaikoinaan paljon kovemmassa kunnossa.
No eipä roinausta nyt vähätelläkkään kannata. Mielummin pitää ehdottomasti suurennella päin vittua kuin puolustella roinausta, nostanee kynnystä aloittaa käyttämistä ja tuo halua tietää asioista tarkemmin. Melko varmasti voi sanoa että osa käyttäjistä ei edes tiedä mitä tekee, eli ovat suuressa riskissä aiheuttaa pysyviä vaurioita. Järkevä käyttökin kun tuonee muutoksia paljon kehoon (lihaskasvun lisäksi).
Olisi kiva pistää pystyyn keräys, jonka potti annettaisiin sille joka paljastaa "Markun" henkilöllisyyden. Olisi nimittäin aika hassua kun paljastuisi, että mitään "Markkua" ei ole koskaan ollut olemassakaan, vaan koko paska olisi lavastettu. "Markku" menee ihan samaan kategoriaan kuin muistaakseni Chicagossa sijainneet doping-slummit ja ala-asteikäisten tyttöjen doping-ongelmat USA:ssa.
Meneeks taas nyt ohi korkeelta ja kovaa???? Mä en kyl nähny tota raporttia oikeen minköönlaisena informaatio lähteenä. Eihän siinä kerrottu taas yhtään mitään ja mistään.
No joku oli saanu gynit roinauksella eikä ollu kasvanu ja pelkää, et ei saa lapsia. Niin....
Täällä ollaan taas niin helvetin herkkänahkaisia ku sali harrastuksesta on puhuttu yhtään mitään teeveessä. Voi jeesus sentään. :D Mitäs vittua sitte??!?! Ihmiset siellä käyttää doping aineita, menee kyl oikeesti vitun heikosti jos joutuu vainoilemaan siitä et luuleeko nyt naapurin Martti et mäki käytän ku käyn salilla.
Se olennainen info tossa pätkässä muute ei ollu se et onks se kaveri kivitalon kokonen ja paljon se penkkaa. Tosin tossa nyt juuri mitään infoa ollu mihinkään suuntaan, mut silti.
Onhan se ihan hyvä et niistä roippeista ja niiden haittavaikutuksista puhutaan.
Niin, mitäpä väliä sillä on vaikka Suomen virallinen uutislähde, YLE, uutisoi mitä sattuu ja miten sattuu.
Mä luin ton nyt ihan vaan sun takia kolmannen kerran uusiksi kun mietin sitä, että mkä tossa niiden uutisoinnissa on väärin??? Eiköhän noi kaikki ihan ole oikeata tietoa tossa tekstissä. Korjaappas nyt mun väärinkäsityksiä, jookos