ylätaljasta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
onko se ihan sama millä otteella ylätaljaa vetää? itse kun saan parhaiten tuntumaan niin että laitan kädet kahvaan aivan lähelle toisiaan...
vasta otteella(?) sormet naamaa kohti...
niinkuin leukoja vetelisi :) onko tuo huono? siis latsi liikkeenä yritän tehdä.
normi otteilla ei tunnu selässä sitäkään vähää

No jos se sinusta tuntuu kerran hyvältä ja tuntuman saat nuin paremmin ku muilla tavoilla niin vetele menemään:)

hölkkääjä sanoi:
onko se ihan sama millä otteella ylätaljaa vetää? itse kun saan parhaiten tuntumaan niin että laitan kädet kahvaan aivan lähelle toisiaan...
vasta otteella(?) sormet naamaa kohti...
niinkuin leukoja vetelisi :) onko tuo huono? siis latsi liikkeenä yritän tehdä.
normi otteilla ei tunnu selässä sitäkään vähää
Jos ei tuo ylätalja tunnu tavallisella otteella, niin siihen on tasan kaksi syytä. Ensimmäinen syy voi olla, että puristat todella kovaa sitä tangoa ja näin kätesi tekevät kaiken työn, kun niiden selkä lihasten pitäisi tehdä töitä hiki hatussa. Jos tästä juttu kiikastaa osta vetoremmit, niin saat ainenkin kunnon tuntuman selkään. Tai se toinen vaihtoehto on se, että teet sen väärin..

noh... selkä on niin mitättömän pieni et ei siihe mitää tuntumaa saa :)
nyt alkaa nimittäi paino menee sinne 45 paremmalle puolelle..
ei toho mitää lihaa mahu mut paremmin ku 38siin :)
en haluis niit remmei käyttää koska ei forkut kasva sit ikänä

eiköhän ne forkut saa rääkkiä kuitenkin kaikessa muussa missä vaan tangosta pitelet.. teet vaikka sit lisäliikkeenä rannekääntöi (:

themastodontti sanoi:
sikahalvat. jotain 6-10e löytyy.
Itse ainenkin panostin noihin vetoremmeihin kunnolla ja suositelen tekemään niin jos rahapussi kestää. www.arikokkonen.com tuolta löytyy todella hyviä vetoremmejä, itselläni on tuo Schiken vetoremmit ja parhaat on..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tossa vaiheessa eli ilmeisesti aloittelijana ja nuorena punttailijan unohda kaikki remmit, vyöt yms. Kehityt paremmin, kun saat epäsuoraa treeniä koko kroppaan. Ellei tarkoituksesi ole kasvattaa pelkästään selkää? ;)

On ne vetoremmit ihan hyvät selkäreeniin, mutta kannattaa käyttää vain tiukimmissa sarjoissa jos ei muuten jaksa. Eli tekee aina niin pitkään kuin mahdollista ilman.

Ja ihan ne halpismallitkin käy hyvin.

Aloittelijan ei kannata mielestäni käyttää remmejä, koska yleensä silloin ruvetaan repimään liian isoilla painoilla surkealla tekniikalla. Remmit myös hidastaa forkkujen eli pidon vahvistumista. Se selkä ei varmasti kasva siinä ylätaljassa esim. vuodessa sen isommaksi ilman remmejä kuin niiden kanssa, mutta ilman remmejä saat myös otteeseen voimaa.

Body puolella remmit ymmärrän, jos tehdään pitempää sarjaa ja sillä otteen pitävyydellä ei nyt niin kauheasti ole merkitystä, mutta aloittelijan ei tuollaisia kannata vielä murehtia. Treenaa ensin pari vuotta ja rupea sitten miettimään niitä remmejä, jos niitä vielä kaipaat.

Jokainen tehkööt tietysti niin kuin tykkää. Ei kannata sitten ihmetellä miksi muutaman treeni vuoden jälkeen kirjoittelee tai selailee täällä "otteeseen voimaa" tyyppisiä threadeja tmv. :)

Noniinno, tämä tästä....

Kyllä sulla RAIDER tossa pointti on, en mä sitä halua kiistää. Yleensäkin olen yrittänyt sanoa, että aina mahollisimman pitkälle ilman remmejä. Mutta jos se selän treeni on remmeistä kiinni, niin sitten enemmin ne ja paskemmat puritusvoimat. Tämä siis jos treeni on bodytreeniä, voimailijalle se puristusvoima on ihan hiton tärkeässä asemassa.

Timba79 sanoi:
Kyllä sulla RAIDER tossa pointti on, en mä sitä halua kiistää. Yleensäkin olen yrittänyt sanoa, että aina mahollisimman pitkälle ilman remmejä. Mutta jos se selän treeni on remmeistä kiinni, niin sitten enemmin ne ja paskemmat puritusvoimat. Tämä siis jos treeni on bodytreeniä, voimailijalle se puristusvoima on ihan hiton tärkeässä asemassa.
IMO ilman remmejä ei ole selkätreeniä. Ainenkin mulla esim. ylätalja meni enemmän käsille enemmän kuin selälle. Jos nyt treenataan selkää niin eikös siinä ole tarkoituskin treenata pelkästään selkää eikä ojentajaa ja hauista siinä ylätaljan ohella. Itse saan paljon paremman tuntuman remmeillä ja niistä en luovu..

käykö tääällä btw kukaa myyrmäessä makuunin takana sijaitsevalla salilla?

NGV sanoi:
IMO ilman remmejä ei ole selkätreeniä. Ainenkin mulla esim. ylätalja meni enemmän käsille enemmän kuin selälle. Jos nyt treenataan selkää niin eikös siinä ole tarkoituskin treenata pelkästään selkää eikä ojentajaa ja hauista siinä ylätaljan ohella. Itse saan paljon paremman tuntuman remmeillä ja niistä en luovu..

reenaakko erikseen sitten forkut? ite saanu selän parhaiten kasvaan, ilman vetoremmejä. pistin tekniikan paremmaks, ja jättäny ylätaljan hetkeks pois.

KSENA sanoi:
reenaakko erikseen sitten forkut? ite saanu selän parhaiten kasvaan, ilman vetoremmejä. pistin tekniikan paremmaks, ja jättäny ylätaljan hetkeks pois.

Oletko koskaan koittanut remmejä? kyllähän niillä saa paremmin sen rasituksen sinne selkään, eikä niitä forkkuja siltikään tarvi erikseen reenata kyllä ne saa osumaa niin monessa liikkeessä.

NGV sanoi:

Ylätalja (oikeastaan kaikki soutuliikkeet) menee aina jonkin verran käsille vaikka tekisit mitä. Jos YT kuitenkin ottaa liikaa käsille etenkin hauiksen "vasempaa sivuun" (en jaksa kaivaa oikeaa nimeä tuolle lihakselle) niin otteen reilu leventäminen yleensä auttaa. Jos ongelmana on forkkujen puutuminen niin siihen ei auta kuin voima ja remmit. ;)

Niin ja kyllä joskus on perusteltua käyttää remmejä, mutta en näe aloittelijan kannalta siinä mitään muuta kuin haittaa, mutta onneksi siihen ei kuole. :D

Mutta no en mä rupea tällaisesta vänkäämään, jos joku haluaa välttämättä remmejä käyttää niin ei se ole minulta pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom