Ylätalja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Proteos sanoi:
Itse olen myös välttänyt tekemästä ylätaljaa / leuanvetoa niskantaakse edellä mainituista syistä. Toisille tosin saattaa sopiakin niskantaakse tehtävät liikkeet.

Meillä salilla on sellainen dippi/leuanveto teline ja siinä on kahvat niin, että pystyy vetämään niin, että vetäisi ikäänkuin keskelle. Eli ei taakse eikä eteen ja ainakin mulla tämä tuntuu toimivan hiton hyvin. Eli se "tanko" on ikäänkuin keskeltä poikki. En tiedä kyllä saiko tästä mitään tolkkua... :nolo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Timba79 sanoi:
Meillä salilla on sellainen dippi/leuanveto teline ja siinä on kahvat niin, että pystyy vetämään niin, että vetäisi ikäänkuin keskelle. Eli ei taakse eikä eteen ja ainakin mulla tämä tuntuu toimivan hiton hyvin. Eli se "tanko" on ikäänkuin keskeltä poikki. En tiedä kyllä saiko tästä mitään tolkkua... :nolo:
Joo kyllähän tosta tolkun otti. :) Mua harmittaa kun nykyisellä salilla ei ole juuri tuon tyylistä tankoa. Viime kesänä kävin salilla jossa oli melkein vastaava kuin mainitsemasi (kaksi tankoa tuli itseä kohti laitteesta ja niiden välissä joku 30cm tyhjää eli siis kuten dipissä). Ote ei siis ollut myötä eikä vasta vaan siltä väliltä. :D Onpas tämä nyt vaikea selittää... Tolla sai kuitenkin vedettyä rintaan pirun hyvin siten, että ylhäällä oli lähes vaakatasossa. Vastaotteella sama tuntuu vaikeammalta.

edit. olikohan tuo sun laite sama mitä mä koitin hakea... :nolo:

Zone-sarja -42%
Niin no lee haney kertoo tekevänsä ton liikkeen ekana selälle. Se oli sitä vanhaa aikaa ku ei tietty että se ei toimi ni se toimi

Back
Ylös Bottom