Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Jos vähääkään tuntuu pahalta tehdä niskantaakse niin ehdottomasti eteen teet. Ja minä en ainakaan omien kokemusteni pohjalta suosittele ainakaan kovissa sarjoissa tekemään niskan taakse.
Sanotaan tekevän hallaa olkapäissä sijaitseviin kiertäjäkalvosimiin.Mikä tuossa niskan taakse teossa on vaarallista?
detox666 sanoi:Omasta mielestäni niskantaakse vetämällä saa paremman tuntuman selkään, mutta itse teen kuitenkin eteen, koska en halua ottaa turhia riskejä olkapäitteni suhteen.
EDIT:
Sanotaan tekevän hallaa olkapäissä sijaitseviin kiertäjäkalvosimiin.
neutraali sanoi:Leveällä saa puristettua latsit paremmin yhteen.
Meinaatko siis nyt sitä v-kahvaa? Sillä saa kyllä erinoimaisen tuntuman mutta lihoja en saa sillä samanlain kipeeksi kuin leveellä, minä en ainakaan pysty siinä enempää käyttään painoa kuin leveellä tehtäessä vaan toisinpäin.hafanafa sanoi:Kapeella saa aika helposti selkään tuntuman ja painojakin pystyy käyttään enemmän.
neutraali sanoi:Meinaatko siis nyt sitä v-kahvaa? Sillä saa kyllä erinoimaisen tuntuman mutta lihoja en saa sillä samanlain kipeeksi kuin leveellä, minä en ainakaan pysty siinä enempää käyttään painoa kuin leveellä tehtäessä vaan toisinpäin.
Kannattaa se yleensä rintaan asti vetää, itse tosin jätän n10cm irti rinnasta. Kannattaa kokeilla mikä tuntuu hyvältä tai sitten tehdä kompromissi ja vetää esim 2sarjaa sillain että ei vedä rintaan asti ja sitten 2sarjaa sillain että vetää.hafanafa sanoi:Tosin en oo sitä paljoakaan tehnyt ja siinäki oon tehny tosi puhtaita ja vetänyt rintaan kiini ja siitä vissi se tökkiiki?
neutraali sanoi:Kannattaa se yleensä rintaan asti vetää, itse tosin jätän n10cm irti rinnasta. Kannattaa kokeilla mikä tuntuu hyvältä tai sitten tehdä kompromissi ja vetää esim 2sarjaa sillain että ei vedä rintaan asti ja sitten 2sarjaa sillain että vetää.
hafanafa sanoi:Ei varmaan kannate vetää ylätaljaa treenin alussa, vaan lopussa?
Mulle tuo tosiaan toimii täysin massaliikkeenä, jos mavea tekee niin silloin se kandee tehdä ennen muita. Kulmasoutuja ym niin niiden järjestystä voi viikoittain vaihdella esim sillain että tällä viikolla teet kulmiksen eka liikkeenä ja ens viikolla teet ylätaljan eka liikkeenä jne....hafanafa sanoi:Mulla on sellainen muistikuva, että olet sanonut että teet ton ylätaljan myös massaliikkeenä, eli vähän reippaammin? Pitää ruveta tosiaan testaileen.
neutraali sanoi:Mulle tuo tosiaan toimii täysin massaliikkeenä, jos mavea tekee niin silloin se kandee tehdä ennen muita. Kulmasoutuja ym niin niiden järjestystä voi viikoittain vaihdella esim sillain että tällä viikolla teet kulmiksen eka liikkeenä ja ens viikolla teet ylätaljan eka liikkeenä jne....