Ylätalja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitkäs otteet ootte todennu parhaiks ja mitenkähän paljo kannattass aina kerralla tehdä ylätaljaa? Ite oon aina vetäny yhe 3*8 eteen ja toisen samanlaisen taakse eri otteilla.
Sanokaas myös jotain hyviä hartia liikkeita kun pelin edessä seisoo kylki kohti peiliä niin meikä näyttää vaan kapealta viivalta yläruumiin suhteen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä tykkään eniten vetää kapeella(venyttää tosi hyvin). En tiedä paljon kannattais vetää, mutta ITSE teen 1 lämppärin ja 2 kovaa. Eka kova sarja höystettynä pakkareilla ja muilla "mausteilla".

Teen ylätaljan eteen kahdella eri variaatiolla aina selkäpäivänä. Ensin yksi lämmityssarja ja sitten:

- 2*10 leveällä myötäotteella.
- 2*10 kapealla otteella, jossa tanko on (/)-----(\) <---tuollainen.
Molemmissa seteissä painot nousevat toisessa sarjassa. Muut liikkeet selkäpäivänä ovat alataljaveto ja kulmasoutu t-tangolla...sekä vielä epäkkäät hapoille käsipainoilla.

Zone-sarja -42%
Mä teen ylätaljan kans niin, että ensin 3 sarjaa leveällä otteella (lapiokahva) ja sitten joko kapella kahvalla pari sarjaa taikka sitten se yhden käden ylätalja. Ja muut liikkeet selälle on kulmasoutu ja alatalja. Ja rutistuksia 3 sarjaa vielä loppuun tangolla.

Mun selkätreeni on yleensä suunnilleen 2 sarjaa leuanvetoa leveällä otteella, 2 sarjaa kapealla, 2 sarjaa kulmasoutua tangolla, 1 sarja kulmasoutua käsipainolla ja 1 sarja yhden käden ylätaljaa. Jos joskus käy niin että äijästä on vielä jotain jäljellä, niin teen sarjan tai kaks pulloveria ylätaljassa suht pitkillä sarjoilla pumpaten.

Sen on kyllä selvästi huomannu että leuanveto on paljon parempi kuin ylätalja. Ei voi huijata oikeastaan ollenkaan vaikka vääntää kaikilla voimillaan. Ja kyllä se on valehtelematta laittanu taas selän kasvamaan ylätaljapelleilyn jälkeen.

tsuppidup sanoi:
Mitkäs otteet ootte todennu parhaiks ja mitenkähän paljo kannattass aina kerralla tehdä ylätaljaa? Ite oon aina vetäny yhe 3*8 eteen ja toisen samanlaisen taakse eri otteilla.
Sanokaas myös jotain hyviä hartia liikkeita kun pelin edessä seisoo kylki kohti peiliä niin meikä näyttää vaan kapealta viivalta yläruumiin suhteen.

Oma ylätalja treeni: 2 tai 3 kovaa sarjaa sillä ihme lapionkahvatangolla eteen ja ei muuta kuin uusien selkälihashaasteiden pariin...

Eli kroppaan paksuutta? Kulmasoutu ja alataljavedot, niillä alkaa kroppaan tulla paksuutta (selän osalta).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom