Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
varusteilla öö ottanut nyt tämmöstä

Penkkipaita salilla 1,5kk sitten 180kg
Jalkakyykky ipf viking squatteril 260kg syyskuus ja pian pro squatterilla pitää rueta kyykkiin sm kisoja varten
Nytten eilen otin 200kg vedon pro deadlifterillä, 210kg tuli jo reilusti ylipolvien muttei enään loppuojennusonnistunu.
:offtopic: mut aika jännä et kyykky noin paljon kovempi kuin veto.

Oon sen huomannu nuorilla jannuilla, että ne saa kyykyssä räteillä ja trikoilla suuren hyödyn. Kun taas vedossa ei pysty hyödyntämään varusteita niin paljoa...

No kaikkia tuo sama koskee, vetoon ei ole pystytty kehittämään mitään ihme vehkeitä. Hyvä niin.

Ei jumalauta noita mun soperruksia tuolla aikasemmin :wtf:
En muistanut edes kirjottaneeni tänne mitään...
noh nyt vähä päivitystä sit ilmeisesti
penkki 80
kyykky 92.5
mave 130
yht: 302,5
ja painoa tullu huikeat 5 kiloa 2 kuukaudessa eli nyt 75 kiloa

Katsomalla tuloksia se asia selkiää, ei se tietenkään kaikilla korostu. Mutta nuorilla hieman tukevilla kavereilla mielestäni näkee eron...Niin ja löytyy niitä muistakin, en sitä kiellä. Huvittaa itseä kun kyykky on helvetisti vetoa kovempi, no kai se ajan mittaa kaikilla tasoittuu.

Katsomalla tuloksia se asia selkiää, ei se tietenkään kaikilla korostu. Mutta nuorilla hieman tukevilla kavereilla mielestäni näkee eron...Niin ja löytyy niitä muistakin, en sitä kiellä. Huvittaa itseä kun kyykky on helvetisti vetoa kovempi, no kai se ajan mittaa kaikilla tasoittuu.

Itsellä ainakin kyykky on mavea heikompi vaikka rätit on molemmissa.. Tottahan tuo on että jos pläskiä on vähän niin puku potkasee paremmin.

itse olen ottanut 8x170kg mavesssa ja 2x185kg kyykyssä. Ja uskoisin että kyykyssä ottaisin 200kg raw ja mavessa sen 200kg raw, eli maven ja kyykyn välillä krkeintan se 10kg ero mulla raakanakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yhteistulos 350kg. Tiedän.. Aika huono:nolo:

82,5 sarjassa jotain 200, 162,5 ja 230 = 592,5
100 sarjassa huonommin 225, 180 ja 250 = 655
raw, vain vyö päällä. t-paidassa ja verkkareissa ja kinkulla ja mannavellillä, sekä jäätelöllä ruokittuna.

harrastelijan puuhastelua vain.

Kyykky (ass to grass) 160kg
Penkki 115kg
Mave 180kg

160+115+180= 455kg

Ikää 19 vuotta Painoa 80-85kg tekohetkillä

Tommosta oli lokakuussa 2007.

Ennätykset nyt:

Kaikki RAW, ei mitään varusteita, vyötä etc.

Kyykky 180kg
Penkki 125kg
Mave 180kg

yht: 485kg

Paino ollut nyt koko ajan 82-84kg

Kyykyn ja maven suhdetta voi ihmetellä, mutta kyykky on kevyesti alle voimanostosyvyyden. Mavessa pitäs olla mahdollisuuksia paljon parempaankin.

Kyllä sää bustedi varmasti nostaisit sen 190-200kg maven kun vaan otat ;), itsellä on nyt raw veto isoin mitä oon ottanu 185kg mutta 5x180kg otin nyt joten uskon että 200kg tulis jo rawina.

Kyllä sää bustedi varmasti nostaisit sen 190-200kg maven kun vaan otat ;)

Malttia vaan sen verran mukana, että tekniikka kestää jotenkuten kasassa. Ite kun vedin ensimmäisen kerran 200 niin Janne Toivanen (voimanoston kaksinkertainen maailmanmestari) onnitteli ensin uudesta ennätyksestä ja perään tokaisi, että tuolla tekniikalla et kauaa terveellä selällä vedä. Ja kuinkas kävikään, vähän sen jälkeen alkoi selkä kipuilla pahemmin ja pahemmin, kun ei "kehdannut" ottaa painoa pois ja pistää tekniikkaa kuntoon.

Mulla on just ton tekniikan kanssa pieniä ongelmia. Irtoo hyvin maasta, mutta jää "vyöryntä vaiheelle" heti 5-10cm jälkeen, eli nosto muuttuu niin hitaaksi, ettei se sitten mihinkään tule.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom