Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyykky 165
Penkki 132,5
Mave 230
YT 527,5

Kyykyssä vyö ja mavessa vyö ja vetoremmit. Tulokset ovat salienkkoja hyvällä tekniikalla, penkissä ei pysäytystä mutta ei pomppuakaan, kyykky ehkä aavistuksen (3-5cm?) vajaa. Jalkoja treenaan nyt kovasti että pääsisi kyykyssä taas eteenpäin, enkka on nostettu joskus vuosi takaperin. Niin ja omapaino nyt siinä 89 kg.

Päivitys kisa YT:hen

JK: 242,5
PP:190
MN:257,5
YT:690KG

Kisavarusteilla. Tämänhetkinen trikoo"hyöty" kyykyssä 2,5kg. Ovat vähän löysät. Samoja trikoita käytin mavessa.

Ennätykset : v 1995 RAW paino oli yli 130kg

PP 170kg
JK 240kg
MV 285kg

YT 695kg

nyt yhteistulos yli 500kg:hyvä: Paino 97kg

Penkki 100
Jalkakyykky 130
Maastaveto 160 eli yhteistulos 390.. Nostot on raw nostoja. Painoa ~100 ja ikää 16vuotta :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Arvelin kyllä että taas kyse voi olla jostain varustekitinästä. Mutta kerroppa jarre55, että onko ymmärrys-kyvyssäsi sen verran vikaa, että et tajua, että varustekitinälle on oma tredinsä? Jätetäänkö tää ainainen varustekitin, natu vai ei-väittelyt niihin kuuluviin keskusteluihin?

Arvelin kyllä että taas kyse voi olla jostain varustekitinästä. Mutta kerroppa jarre55, että onko ymmärrys-kyvyssäsi sen verran vikaa, että et tajua, että varustekitinälle on oma tredinsä? Jätetäänkö tää ainainen varustekitin, natu vai ei-väittelyt niihin kuuluviin keskusteluihin?

Jos kritiikki on susta kitinää, niin tarkista oma ajatusmaailmasi.

Sulta en tule kysymään mitään siitä, missä keskustelen ja miten. Modet voivat ojentaa mua, ja sen hyväksyn. He tekevät arvokasta työtä.

Olen tehnyt pitkälti yli 800 yt:n ilman varusteita, tiedän mitä on tosi voima ja mitä lajin pitäisi olla. Revi sinä "kuningas" siitä.

Kyllä, oikeassa olet ton suhteen että täysin väärään suuntaan on hieno laji menossa. Itse harjoittelen myös tällä hetkellä, ja oletettavasti jatkossakin rawina, paitsi penkin, koska siinä kisaan. Mutta en vaan voi käsittää että minkä vitun vuoksi tota kritisointia on esitettävä tredissä, johon se ei kuulu. Mun puolesta loppuun käsitelty.

Painoa pudotettu 20kg viime huhtikuusta, selkä rikki ja saikulla mennään. Toivottavasti sais vian selville ja pääsis taas treenaamaan kunnolla.

YT tällä hetkellä (185cm 85kg):
penkki 97.5kg
mave 160kg
Kyykky 6x110kg (..130kg ehkä ykkönen..?)

alle 400kg jäädään kuitenkin, tavoite ennen uutta vuotta ja armeijaa 450kg.:rock: Mavea ja kyykkyä tehty kuitenkin vasta n. 1.5kk

Suositut

Back
Ylös Bottom