Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulokset noin 2 kk takaa ennen tämänhetkistä treenijaksoa
pp:130
kyykky:170
mave:200
(kyykyssä vyö, muuten puhtaasti ilman apuja)
Uudet maxit kokeillaan välipäivinä, joten siihen asti moro

jk 120 pp 105 mv 150
Kaikissa varusteina t-paita ja verkkarit... :rock: Treeniä takana 1v2kk. Aloituspaino oli huima 68kg nyt 83kg ja 175cm. Jalat on niin s***an kierot että ei varmaan kyykky paljoa parane :wall:

Avilla sanoi:
Mitä ihmettä, tosiaan. silloin 20 vee sitten kun oli junnu, ei KUKAAN meidän salin junnuista vetänyt tommosia 200-maasta tuloksia. Eli mikäs nyt on niin muuttunut, vai onko sapuskat parantuneet, roinaa yläasteen vessassa vai mitä ? Maan gravitaatio sidoksissa sulaviin jäätiköihin eli rauta on keventynyt :-)
Kommentoikaapa muut plus 30 ikäiset, millaisia tuloksia muistatte salilta junnujen vetäminä. Tai mitä itse veditte nimenomaan nuorella iällä ja nyt verrattuna tämän päivän tuloksiin.

Tsernobylin jälkeen syntyneet...
Pakkiksella on kuitenkin liki 16500 jäsentä, joten eiköhän tämä (junnu & >200kg) -joukko ole suhteellisen pieni osa verrattuna kaikkiin jäseniin. Kuinkahan moni muu näppiksen takana huokailee: "Kumpa minäkin joskus..." ja kateellisena kahtelee näitten urhojen tuloksia, jotka tänne uskaltaa laittaa omansa esille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivitystä, tosin alaspäin ollaan menty tai nostot ovat puhtaampia. :jahas: :itku:

JK 135, pelkkä vyö
PP 105, kunnon stoppi, ei varusteita
MV 200, pelkkä vyö

Painoa 73kg.

Päivitystä.

PP 105
MV 5 x 165
JK 2 x 150 sarjojen jälkeen
Painoa 73,5kg.

PP tuppaa jäämään pahasti jälkeen, oon tuon saman tuloksen nostanu jo 2 vuotta sitten. EVO :david:

reeniä takana kohta 1v bodytyylillä. painoa 72-74kg aamusin tyhjänä. kyykyssä ja mavessa vyö, penkissä rannesiteet heikkojen ranteiden takia.
pp: 90kg (mitätön)
jk: 135kg(ok)
mv:140kg(ok)

PP 107kg
MV 140kg(kaikki painot tangossa, jotka kotoa löytyi) x 5. Vain muutaman kerran olen aikaisemmin mavea kokeillut.Pakko hommata lisää painoja.
JK 140kg(sama juttu, kuin mavessa ,ei riitä painot, joten en ole treenannut, eikä maksimista mitään tietoa). Olenkin ryhtynyt penkkipelleksi, siihen hommaan painot riittää vielä kauan.

No laitetaan ny sitten omatkin, vaikka tällainen rääpäle olenkin.

penkki 55 (pari vuotta nostellut niin kuin huvittaa)
maastaveto 100 (kuukauden treenaillut tätäkin)
kyykky 50 (tässä oikeastaan 10 kg enemmän kuin lääkäri määrää, ja lisää insh polvi!)

Omaa painoa jotain 80. Ja mittään varusteita en käytä, kun sen verran rätei ja lumpui, ettei ulos heitetä kesken treenien.

Mun tulokset:
Penkki: 80
Maastaveto: 165
Kyykky:175
Yhteis: 420
Varusteina kyykyssä ja mavessa vyö, penkissä ranne siteet. Oma paino 85.
Penkissä paljon parannettavaa...

Penkki: 85kg
Mave: 140kg
Kyykky: 120kg
YT on 345 ja varusteina kyykyssä ja mavessa vyö. Treenaillut olen reilun vuoden ja salilla 8kk. Treeni on ollut täysin massahakuista ja mavea ja kyykkyä en tee ohjelmassani lainkaan, vain SJMV ja etukyykkyä, joten niissä tekniikka on hieman hakusessa. Penkin surkeus johtuu lähinnä ojentajien heikkoudesta :itku: .

no se penkki on sen 105kg :( kyykkyä en tee viel isoil ja mavea en viel ollenkaan.. :curs: prkl ku alkanu vieläki mittaa tuleen ni ei viitti sitä riskeerata.tosin kyllä mulle viel pari senttii kelpais ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom