Yhdysvaltain presidentinvaalit 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin voi kuvitella hyvin että pörssit heiluu. Ainakin jossain vaiheessa Trumppi huomautti korruption vaikutuksesta mm. lääkehintoihin ja sanoi että näihin puututaan. Itse en ainakaan ostaisi nyt Pfizerin osakkeita

CwBkc-1WcAA_zOV.jpg

Kyllä on suorastaan riemukasta!

Saapahan suomalaiset suvakit nokilleen ja oikea mies voittaa jos trump sen tekee. Mä olisin itse ehdottomasti tällee peruskonservatiivisena ihmisenä äänestänyt myös Donald Trumpia.

1. En ole ikinä äänestäny naista missään vaaleissa
2. Jos jotakuta ehdokasta kovin kehutaan Hesarissakin on se vääjäämättä perseestä
3. Psykopaattiset vallanhimoiset kotkat ei kamalasti laita äänestämään ainakaan niiden puolesta
4. Clintonilla on jotain vammaa päässä ja siitä johtuvia kouristeluita
5. Donald Trump tuo piristävää vaihtelua ammattipoliitikkoihin ja muihin pyrkyribroilereihin

Jos trump voittaa niin demokraattien puolella voi nousta pulinaa siita, etta kannattiko bernie sandersia myrkyttaa sisalta pain.

Demokraatit savusti ehdokkaan pois jolla omia ajatuksia. Suvakkileirissä ei ole tilaa väärille mielipiteille. Ironista kyllä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://static.*******.net/uploads/2016/11/14955789_10207397397948791_2351950054972855375_n.jpg

151230140600-schlong-she-lost-trump-super-169.jpg

Paitövei, nyt kun trumppi alkaa rakennuttamaan sitä mexikon rajan muuria niin palkkaakohan trumppi sinne mexikolaisia pikkurahalla vai peruspottunokka jenkkejä

Jos trump voittaa niin demokraattien puolella voi nousta pulinaa siita, etta kannattiko bernie sandersia myrkyttaa sisalta pain.

Ei tuota peliä niin pelata. Puolueiden sisällä on omat koalitionsa ja valtapiirinsä. En tiedä, mutta tuskin sillä on paljoakaan merkitystä, voittaako naapuripuolue, vai omasta puolueesta se, jonka sisäpiiriin et kuulu. Itse asiassa ensin mainittu on luultavasti parempi, eli parempi kuulua oman puolueen keulahahmon sisäpiiriin, joka hävisi vaalit kuin että oman puolueen ei-keulahahmon sisäpiiriin, vaikka puolueen jäsen voittikin vaalit.

Ei tuota peliä niin pelata. Puolueiden sisällä on omat koalitionsa ja valtapiirinsä. En tiedä, mutta tuskin sillä on paljoakaan merkitystä, voittaako naapuripuolue, vai omasta puolueesta se, jonka sisäpiiriin et kuulu. Itse asiassa ensin mainittu on luultavasti parempi, eli parempi kuulua oman puolueen keulahahmon sisäpiiriin, joka hävisi vaalit kuin että oman puolueen ei-keulahahmon sisäpiiriin, vaikka puolueen jäsen voittikin vaalit.

Demokraatit jaavat ahtaalle, kun republikaaneilla on taman aanestyksen jalkeen enemmisto senaatissa ja kongressissa. Tuohon paalle presidentti, joka voi olla myotamielinen republikaanien kanssa niin ei ole epaselvaa mika puolue voi nuijia paatokset lapi, jos omat rivit vain pysyvat suorina. Siina ei kauaa nokka tuhise kun obamacare on ajettu alas ja mita sen jalkeen tapahtuu? Noh, saadaan koko rahalla hupia.

Toinen iso juttu on, etta seuraava presidentti (trump?) paasee nimittamaan korkeimman oikeuden tuomareita. Noita tuomareita on 9 ja heista ilmeisesti 4 voi vaihtua seuraavan 4v aikana. Noita heppuja ei kovin usein vaihdella. Heidan nimittaminen republikaanien riveista vaikuttaa paljon jarjestelmaan. Nimitykset on hankala jarjestaa, jos poliittinen jarjestelma pyristelee presidenttia vastaan.

Tassa tilanteessa kuka tahansa demokraattinen presidentti olisi demokraateille mieluisampi tilanne kuin taydellisessa poliittisessa valtatyhjiossa oleminen.

manux: kyllä, jos ajattelee demokraattien parasta, tai demokraattien näkökulmasta kansan parasta. Tämä on toki mielipide, mutta en usko, että käytännössä kukaan merkittävässä asemassa oleva ajattelee noin. Siellä jahdataan ihan puhtaasti omaa asemaa ja valtaa, ja sitä ei ole luvassa, jos on ollut puolueen sisäisessä mittelössä hävinneen leirissä. Ja tämä siis pätee puolueisiin, tai puoluepolitiikkaan yleisesti, en demonisoi demokraatteja.

Viimeksi muokattu:
Saapahan suomalaiset suvakit nokilleen ja oikea mies voittaa jos trump sen tekee. Mä olisin itse ehdottomasti tällee peruskonservatiivisena ihmisenä äänestänyt myös Donald Trumpia.

En usko, että minusta saa kovin helposti suvakkia, mutta Trumpin voitto ei jaksa edes naurattaa. Päätön konhootus, tyhjät lupaukset, helppjen patenttiratkaisujen tarjoaminen monimutkaisiin ongelmiin ja nollamielenkiinto asioihin perehtymiseen pintaa syvemmältä eivät reaalimaailmassa edistä yhtään mitään, vaikka niillä jollain tasolla yritettäisiin ajaa hyviäkin asioita.

Minä en olisi äänestänyt kumpaakaan, rutto tai kolera.
Trumpilla on mahdollisuus tehdä isoja asioita koska ei tarvitse ja tuskinpa muutenkaan ketään kumartelee.
Meksikon rajalla on jo tavallaan aita ja melko vahvasti vartioitu, ei sellainen betoniaita olisi kuin visuaalisesti näkyvä asia.

Olen ihmetellyt kuinka poikkeuksellisen asenteellisia lähes kaikki Suomalaiset toimittelijat ovat olleet ja kertovat suoraan että kuinka järkytttyneitä ovat olleet, toisaalta kun ovat vähän aikaa miettineet niin lausunnot alkavat laimenemaan, toimittelijan ei pitäisi toimitella asioita omista tunteistaan mutta ehkäpä se siitä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom