Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en jaksa uskoa, että vielä tultaisiin kunnolla alaspäin. Luulen, että vain pientä paniikinpoikasta vähemmän ammattimaisten sijoittajien keskuudessa tuolla Jenkkilässä, joka kärjisti tuota "rakennuslamauhkaa". Siihen tosin on vahva usko, että vielä tämän vuoden puolella, viimeistän neljännesosareiden aikaan, tullaan takaisin maanpinnalle. Sen verran ilmavasti on indeksit nousseet tämän vuoden puolella.Jahas, taas lasketellaan. Saa nähdä vieläkö huomenna ollaan punasella vai joko lähdetään tasotteleen ylöspäin.
Eipä tämä nyt minulla missään tunnut, kiva vaan seurata tapahtumia. Jos vielä parin päivää tullaan alas, saattaa rytistä hetken kovempaakin kun rahastot aloittaa pakkomyynnit.
Eiköhän tuo ollut Jenkeissä enemmän odotettua, että luvut laskee eikä siihen reagoitu sen voimakkaammin vaikka luvut olivat hieman odotettua huonommat. Täällä uskoisin laskun johtuvan yleisestä tunnelmasta, pörssi oli aamusta alkaen laskussa. Huomenna luultavasti nousua luvassa.Mistähän johtuu se, että ameriikan asuntodata pelästyttää suomalaiset sijoittajat ja pörssi sukeltaa, mutta jenkeissä porskutellaan silti plussalla? :lol2: Luulen että huomenna tulee nousupäivä.
Huomenna luultavasti nousua luvassa.
Mä lasken sen varaan ette ei ole.No mutta mistäpä ton tietää.Kyllä pojat nyt rommaa!
Höpö höpö. Heti kun tulee muutama perättäinen laskupäivä, keskustelupalstat täyttyvät maailmanlopun povaajista.
Samaa taidettiin sanoa 7 vuotta sitten internet-kuplan aikoihin vaan kuinkas kävikään ;) Mutta joo, tuskin nyt sentään 18 kuukautta lasketellaan :D Huomenna muutamia mielenkiintoisia osareita kotimaassa, perjantain YIT:n osari kiinnostaa itseä eniten.Höpö höpö. Heti kun tulee muutama perättäinen laskupäivä, keskustelupalstat täyttyvät maailmanlopun povaajista.
IT-kupla oli siitä vähän eri juttu, että silloin IT-yritysten kurssit irtos todellisuudesta aika pahasti. Silloin tehtailtiin pörssitiedotteita ja kurssi lähti aina lentoon. Tänäpäivänä kuitenkin yrityksen on hyvässä kunnossa. Tota ei tietenkään jatku ikuisesti, mutta hyvästä kunnosta ei voi kerralla rysähtää silleen miten joku pieni IT-lafka rysähti kun ei ollut yhtää mitään muuta kuin suuria puheita ja odotuksia.
Jees jees, noin se meni. Kirjat on kyllä luettu ;)IT-kupla oli siitä vähän eri juttu, että silloin IT-yritysten kurssit irtos todellisuudesta aika pahasti. Silloin tehtailtiin pörssitiedotteita ja kurssi lähti aina lentoon. Tänäpäivänä kuitenkin yrityksen on hyvässä kunnossa. Tota ei tietenkään jatku ikuisesti, mutta hyvästä kunnosta ei voi kerralla rysähtää silleen miten joku pieni IT-lafka rysähti kun ei ollut yhtää mitään muuta kuin suuria puheita ja odotuksia.
Kuinka vaikeaa nykypäivänä olisi tuollainen vastaavanlainen katteettomilla lupauksilla kurssien kiihdyttäminen?