- Ikä
- 45
Ja pulkkamäki jatkuu iloisena vaikkei lumesta ole tietoakaan :dance:
Onkos moni jo kerennyt tehdä löytöjä? Itse täytyy tässä kyllä kohta puoliin valmistautua ostosuunnitelmiin. Harmi vaan, että rahaakin on vain rajallisesti :jahas: Lemminkäinen alkaa olla jo ihan hyvissä hinnoissa ja Amandaakin on saanut 3,30:llä tänään, tosin tällä hetkellä 11 sentin kuilu oston ja myynnin välillä.
Mutta katsellaanpa nyt ensin rauhassa taas jenkkidata ja Joelan avaus iltapäivästä.
Täytyy tunnustaa, että otin pienen erän Lemminkäistä salkkuu aika pikasella tutustumisella ja käytin hyväkseni sun analyyseja. Tutustun jatkossa tarkemmin ja päätän sitten lisäostoista. Toivottavasti tippuu vielä, saa halvalla. ;)
Laitoin Uponorista 14,99 toimarin sisään ihan kuten aikasemmin sanoin ainakin Kauppalehden foorumilla. Jatkan ton kohdalla ostoja koko ajan laskevaan kurssiin. Sanomaakin tekis mieli ostaa, mutta sitten pitäs jo käydä lainahanalla. Sitä ei viitti ihan vielä tehdä, mutta jos tästä pidempi pulkkamäki tulee, niin tuokin lähtee mukaan kuvioihin.
Ja ihan vapaasti voitte pitää hulluna, mutta mä oon ottanut 17.000 euron autolainan ja maksanut sen pois, joten ihan hyvin voin ottaa 10-15 tonnia lainaa sijoituksiinkin. ;)