Yhden käden maastaveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli vähän galluppia että onkos kukaan koittanu tämmöstä jännää lajia :D ?
Ite sain ilman peukalolukkoa (tjsp) 90kg vaan, eli ei peukaloa sinne sormien alle. Paska puristusvoima ollu mulla aina mut toivottavasti paranee nytku hukutin remmit johki....

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli vähän galluppia että onkos kukaan koittanu tämmöstä jännää lajia :D ?
Ite sain ilman peukalolukkoa (tjsp) 90kg vaan, eli ei peukaloa sinne sormien alle. Paska puristusvoima ollu mulla aina mut toivottavasti paranee nytku hukutin remmit johki....
Yks entinen voimamies kertoi aikoinaan vetäneensä kylmiltään 260kg yhellä kädellä ylös,
ja sitä ennen ei ollut liikettä tehnyt:worship: enpä tiiä sit onko totta vai tarua:rolleyes:
lupas kaverille viinapullon jos joskus samaan pystyy:D

Mitenkäs tämä on tarkoitus suorittaa, tanko ei oikein sovellu ja käsipainoja harvalla salilla on niin isoja. Nostetaanko edestä sivulta vai keskeltä?

edestä nostetaan. sivulta ei kyllä tollasia nosteta millään. kylmiltään en kyllä usko kenenkään 260kg nostaneen. harjottelulla kyllä. aika hyvän gripin kyl tarvii :)

Jon Pall Sigmarsson veti aikoinaa 250-280kg vai oliko 300 yhdellä kädellä tangolla ja ylhäällä näytti hauista toisella olen nähnyt siitä kuvan mutta ei löydy tähän hätään.
Hän oli yksi suurista voimamiehistä mitä oli ja tulee olemaan.

En tiedä onko sallittu tekniikka käyttää sormilukkoa nostoissa, mutta se helpottaa melko paljon yhden käden vetoa. Joskus koitin yhden käden vetoa 150kg:lla sormilukolla ja kyllä se peukkua repi aika hel*****ti, vaikka olen muuten tottunut sormilukkoa käyttämään. Enpä sitten isompaa uskaltanut koittaa. Toinen asia mikä hirvittää on selän kierto, mikä isolla painolla tulee helposti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se sigmarssonin veto oli muistaakseni 252,5 sormilukolla (äijällä oli kuulemma älyttömän pitkät sormet).
Joskus aikanaan vedin 190 sormilukolla - 200 ei selkä enää jaksanu, kun kierto on melkoinen.

pitkät sormet on tosi iso etu vedossa. lähes vetoremmien teho. sormilukolla varsinkin. enempi kivunsietoa jo kylläkin.

Treeninä olen joskus ennen muinoin tehnyt, kevyenä mavetreeninä siis. Nostin edestä. Miulla on lyhyet sormet ja heikko puristusvoima - yleensä ja tällä hetkellä nimenomaan, niin että meikä ei mitään huimia nostaisikaan. Tuolloin treenissä oli 30 kilon kässärit. Tuli erilainen treeni selälle, kun liikkeestä tuli pakostikin toispuoleinen. Suosittelen, vaikken ite ole sen syksyn jälkeen yhellä käellä vetänyt.

Zone-sarja -42%
Sivulta tehtynä se vahvistaa kylkiä. Edestä tehtynä rasitus tulee toisille lihaksille. Mitä haluat kehittää, sehän siinä ratkaisee. Ehkä mavea palvelee parhaiten edestä tehty. Yleensä keskivartalon jämäköittämiseksi ehkes kannattaa tehdä sivulta, mutta se lienee vaikeaa ja rankkaa. Painojen määrähän ratkaisee myös.

en kyllä usko että jon pallin veto oli sormilukolla kyllä sitä voimaa oli näpeissä ihan tarpeeksi. näyttäkää faktaa niin sit uskon !!!! muuten en
HÄN ON LEGENDA

-onneksi itselläni on ollut KUNNIA KILPAILLA SAMASSA KISASSA !!!!!!:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Jamie Reeves kertoi ko. sormista ja siitä vedosta. JP:N pitkät sormet olivat kuulemma erinomaiset sormilukkoon, kun se sai siihen sormen-2 enemmän puristusta kun regular nakit.

Henk. koht. en usko, että tällä planeetalla on ollut/tulee koskaan olemaan henkilöä kuka vetaa normi laakeroidulla tangolla 250 maasta onnistuneesti yhdellä kädellä ilman sormilukkoa. Jos löytyy, niin nostan hattua!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom