Yhdelle käsipainolle tekemistä. Yhdenkäden maastaveto?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ikä
34
Niin mulla ollu syksyst asti yks käsipaino ja sillä vasta viimeaikoina kiinnostunu heiluttelemaan ojentajapunneruksia niskantakaa, hauiskääntöä, vipunostoa eteen ja vasarakääntöä kun salille ei aina ehtiny tai päässy.
Kertokaapas jotain häröä temppua käsipainolle :D
Oon kuullu jotain yhdenkäden maastavedosta että voiko tätä suorittaa käsipainolla? Säädettävä käsipaino ja saan siihen 85-100 kiloa rautaa.
Voisitteko kertoa tästä tekniikan jos mahdollista?

Harmittaa kun ei ole toista käsipainoa :(

Tuskin tarvitsee aivan +85kiloa liikkeeseen, mutta kun teet sivutaivutuksia käsipainolla, niin tulee jerkkua keskivartaloon.

Kyllä voit, normaali maastavetoasento ja käsipaino siihen toisen kengän viereen, siis jalan ulkopuolelle. Jos on normimavea/kyykkyä tullut aiemmin tehtyä niin uskoisin tuon käyvän näppivoimille eniten.

Oikein pätevä liike sinänsä, on itsekin pitänyt ottaa tuo ohjelmaan edes silloin tällöin.

Jotain askelkyykkyä/bulgarialaista pitäen sitä yhtä painoa käsi suorana pään päällä. Pitäs ainakin olla vaikeeta.

Onhan noita yhdellä kädellä tehtäviä liikkeitä vaikka kuinka: Tempaus, rv+työntö, penkki, etuheilautus, bent/side press (sivupunnerrus?), body press, maastaveto.. Kait sillä onnistuu lähes kaikki mitä kahvakuulallakin?

Koitin levytangolla kun semmosen omaan yhen käden tempausta niin 25 kiloo nous :D enempää en toistaseks uskalla koittaa kun kipeenä oon. On siin vähän työtäki yrittää pitää sitä tankoa vakaana. Kyllä ton Vasily Alekseevin yhen käden tempaus oli aika hurja, 105 kiloo muistaakseni vasemmal kädel.
Tästäki vois ottaa yhen tavotteen vaikka 75kiloa sitten kaukana tulevaisuudessa. Ois aika lesoo tempasta joku kaveri yhel kädel päänsä päälle, ei kovin moni siihen pysty.

e. nyt 35. enää en koita.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom