yberleveä penaote ja nivelkivut

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli onko muilla tullu kyynärpäät ja/tai olkapäät kipeeks tosi leveestä penkkiotteesta? Moni kuitenki näyttäis sitä käyttävän...

Ite siis ehtisin tekee about kuukauden tollasella ja siin sit kyynärpäät eka ärty vähä ja lopuks sit tuli parin viikon täyslepo yläkropal ku vihloo nivelet molemmist kyynärpäist ja molemmist olkapäist kans samaa aikaa kipeyty kiertäjäkalvosimet eli lopuks ne kaikki oli samaa aikaa kipeet ja ei vieläkää menny kokonaan ohi...

Mikä on sitten tosi leveä?
Minulla on tuo hartiaosasto muistuttanut olemassaolostaan kivulla viimeaikoina, kun olen tehnyt normaalia leveämmällä otteella, eli pikkurillit siellä merkkien kohdalla. Joka ei kuulemma sinänsä ole mikään tavattoman leveä ote.

Ei oo mitään ongelmia ollu nivelten kanssa vaikka penkkailen leveimmällä otteella eli siis etusormet merkeissä.. Tuohon nyt voi vaikuttaa käsien pituuskin jotenkin(?)

Mikä on sitten tosi leveä?
Minulla on tuo hartiaosasto muistuttanut olemassaolostaan kivulla viimeaikoina, kun olen tehnyt normaalia leveämmällä otteella, eli pikkurillit siellä merkkien kohdalla. Joka ei kuulemma sinänsä ole mikään tavattoman leveä ote.
Joo ite tarkotin tolla leveällä otteella just tota et on pikkurillit niil viivoilla.... Ja siis en tiedä onko se tavattoman leveä ote mut ainakin itselleni se oli verrattuna vanhaan... Ja siis ei sitä paljon leveämpää enää voi saadakkaan kun tulee ne penkin pystypalkit sitten jo vastaan... Ja ite 190cm ja aika pitkät kädet eli noi viivat tarkottaa mulle suhteessa kapeampaa otetta verrattuna lyhyemmät kädet omaavaan kaveriin..

No tuskin se sinulle ainakaan epätavallisen leveä ote sitten on, koska kyllä nuo paljon lyhemmätkin miehet pitävät sitä ihan normina oteleveytenä (jotkut suosivat sitäkin leveämpää). Tosin sylin pituushan ei ole aina yhtäkuin koko kropan pituus, joten se ei ole niin yksiselitteinen asia... Mutta etköhän sinä aika perusleveyksillä silti punnerra. "Tosi leveä" olisi varmaan paremminkin niinpäin, että etusormet ovat viivoilla.

Pikkurillit merkeissä on aika kapea ote, saati sitten 190 senttiselle..

Itse olen ~178cm ja ihan hyvin onnistuu etusormet merkeissä penkkaaminen, yleensä tulee kumminkin pidettyä keskisormia/nimettömiä merkeissä kun se tuntuu luonnollisemmalta.

//Tai siis tuntuisi kevyemmin rauta liikkuvan ;<

Itse olen aina penkkaillut pikkurillit merkeissä, ja viime aikoina olen ottanut ohjelmistoon tuota leveämpää (normileveää varmaan monille muille) versiota. Ilmeisesti tekniikassa on hieman hakemista sillä muutaman viikon jälkeen sain olkapäät aika kipeiksi, siten että jostain sisältä tuntui vihlovan ihan lepopäivinäkin. Jätin hetkeksi tuon leveämmän otteen kokonaan pois ja aloitin uudestaan kiinnittämällä enemmän huomiota siihen, että kyynärpäät pysyisivät lähempänä kylkiä ja toistaiseksi kivut eivät ole palanneet. Samaten ranteisin ottaa aivan eri tavalla tuo leveämpi, mutta sehän nyt tuntuu päivän selvältä kun miettii miten paljon kierommassa ranteet leveämmässä asennossa ovat.

Kyllä useammille vuosien jälkeen se paras ote on aina joku sormi merkissä, ja usein se akseli on haastattelutiedon mukaan ollut juuri keskisormi-etusormi merkissä. Muuten ojentajat korostuvat liikaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tein ennen aina niin, että oli sentti merkistä pikkurillit (aika kapea). Nyt on pikku rilli merkissä oikeestaan maksimi leveys, muuten nostoista tulee niin helvetin hitaita että.

Suositut

Back
Ylös Bottom