Yönälkä!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Yhtä#Hauista

V.I.P.
Ikä
39
undefined Mikä mahtaa mättää? Herään aina yöllä kiljuvaan nälkään vaikka olisi miten tuhdisti päivällä syönyt. Treenaan paljon fitness tyyppisesti eli myös aerobista ja lisäksi 3 jaettu saliohjelma joka muuttuu tarpeen mukaan. Olen 19v nainen, 164/61 ja treenannut oon jo vuosia ja aina tämä sama vaiva! Onko kellään kokemusta yöproteiinista, pitäiskö se verensokerin tasaisena? Tai muita vinkkejä mitä illalla kannattais syödä niin ettei sokerit nouse ja laske liian rajusti? Lepopäivinä ongelma ei ole niin paha. :wall:

Yhtä#Hauista sanoi:
Onko kellään kokemusta yöproteiinista, pitäiskö se verensokerin tasaisena? Tai muita vinkkejä mitä illalla kannattais syödä niin ettei sokerit nouse ja laske liian rajusti? Lepopäivinä ongelma ei ole niin paha. :wall:
Minulla on ollut tapana ottaa hieman ennen nukkumaanmenoa pari ruokalusikallista rypsiöljyä hidastamaan maitoon sekoitetun proteiinijuoman imeytymistä. Eli tuossa on kolme tekijää, joista johtuen imeytymisprosessin pitäisi olla kohtalaisen hidas: rypsiöljy, maito sekä hitaasti imeytyvä proteiini. Itselläni ei ainakaan ole tuon jälkeen tullut yöllä nälkä, ja harvemmin nälkä on aamuisinkaan suuri.

Sama ongelma, vaikka muuten kuvittelisinkin syömisten olevan kunnossa! On kurja herätä yöllä epämääräiseen oloon, ja jotenkin se kontrolli on ihan hukassa, kun jääkaapille puoliunessa suunnistaa... :( Kas kummaa kun en ole tuota yöprotskua tullut ajatelleeksikaan... :rolleyes: Jälleen kerran, kiitos vinkistä!

(Stailivirhe, sun avatarissa on mun elämä kiteytettynä! :D )

Jos pelkkä yöprotu ei auta niin heitä sen yöproteiinin sekaan pari ruokalisikallista
pellavansiemenrouhetta niin ei nälkä enään yöllä kiusaa ja masu tykkää muutenkin

Kiitti hyvistä vinkeistä, pitää todellakin kokeilla noita. En oo tullu ajatelleekskaan noita öljy ja muita konsteja. Jep, se kaapille suunnistaminen rassaa ja sit siinä viel piristyy liikaa joka on huono homma. Jännä miten monilla noita ongelmia loppupeleis on! Aineenvaihdunta on kyl melkonen, ja se tyhjentyneiden energiavarastojen täyttö vie lisäks oman energiansa se kannattaa muistaa.

usein saa herätä yöllä kiljuvaan nälkään, toimiva keino on laittaa jotakin nopeeta valmiiksi kaappiin, heittää äkkiä lärviin

Suositukset tulee täältäkin sille yöprotskulle + öljylle. Ja jos ei sekään auta, niin sitten toi NuuNuun konsti vielä lisäksi käyttöön.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
mulla menee illalla vielä kala-ateria tai sitten n.5-6 valkuaista ja lisänä jotain salaattia. Joku tunti tai puoli ennen nukkumaan menoa.

varaat sheikkeriin valmiiks desin esim. halpisheraa, jos ja kun herät ni eiku sekotat sen maitoon ja lärviin ja takas nukkumaan..tai sitte veät rahka-/tunapurkin naamariin...hiilareita ei kantsi yöllä tankkailla..protskua vaan...

Suositut

Back
Ylös Bottom