Yö Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reme
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, se oli semmoinen melkoisen iso huone, jossa oli kai useita pankki- ja maksuautomaatteja. Oulussa Rotuaarin kulmilla, olikohan se Säästöpankki. Tämä oli joskus 90-luvun alkupuolella.
Ok, no sehän selittääkin sitten kaiken. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, se oli semmoinen melkoisen iso huone, jossa oli kai useita pankki- ja maksuautomaatteja. Oulussa Rotuaarin kulmilla, olikohan se Säästöpankki. Tämä oli joskus 90-luvun alkupuolella.

On noita vieläkin, esim. Pasilan rautatieasemalla. Korttioviksi kutsutaan kait.

No just , miksi juuri invalidi vessaan? Oletko itse näin tehnyt vai mistä moinen "vinkki".

No invalidihuussissa on yleensä hyvin tilaa eikä ole muita koppeja. Lisäksi saa olla rauhassa: ihmiset vierastavat invavessassa käyntiä ja todellisia invavessan käyttäjiä liikkuu kuitenkin aika vähän, paitsi ehkä siellä sairaalassa.

Hyvä vinkki tavallisessa vessassa nukkumiseen. Kannattaa mennä siihen pöntölle toisinpäin ja ottaa semmoinen halausote vesisäiliöstä. Siinä pysyy paremmin kuin jos yrittää sovitella itseään muuten ahtaassa kopissa ja pysyä siinä istuimella kiikkerästi.

Mikähän ihmeen asiantuntija minä näissä olen...?

No invalidihuussissa on yleensä hyvin tilaa eikä ole muita koppeja. Lisäksi saa olla rauhassa: ihmiset vierastavat invavessassa käyntiä ja todellisia invavessan käyttäjiä liikkuu kuitenkin aika vähän, paitsi ehkä siellä sairaalassa.

Hyvä vinkki tavallisessa vessassa nukkumiseen. Kannattaa mennä siihen pöntölle toisinpäin ja ottaa semmoinen halausote vesisäiliöstä. Siinä pysyy paremmin kuin jos yrittää sovitella itseään muuten ahtaassa kopissa ja pysyä siinä istuimella kiikkerästi.

Mikähän ihmeen asiantuntija minä näissä olen...?

Haha, hyvin on elämänkokemusta sulle kertyny! :D Ilmeisesti kokeilemalla oppii? :hyper:

Lehtiroskikset toimivat myös hyvin. Ovat ihan lämpimiäkin kun kääriytyy papereihin. Kaveri oli joitakin vuosia sitten rahat hukanneena lähtenyt kävelemään kostean illan jälkeen 15 km:n matkaa kotiin. Puolessa välissä matkaa oli loppunut mehut kesken. Eikun lehtariin nukkumaan ja aamulla matka jatkui :D

24h-Teboili Ruskeasuolla on oma suosikkini käydä yöpalat haukkaamassa baarista tultua. Lämpimässä mukava istua hodaria syömässä, eikä joudu kovin todennäköisesti tappeluunkaan... Siellä saa kavereiden kanssa muutaman tunninkin kulumaan jos tarvetta on.

Keskustaa lähempänä ovat kyllä Tullinpuomin Shelli ja Mechelininkadun Esso. Essolla tosin ei ole istumapaikkoja, mikä vähän häiritsee ajanviettoa...

Lehtiroskikset toimivat myös hyvin. Ovat ihan lämpimiäkin kun kääriytyy papereihin. Kaveri oli joitakin vuosia sitten rahat hukanneena lähtenyt kävelemään kostean illan jälkeen 15 km:n matkaa kotiin. Puolessa välissä matkaa oli loppunut mehut kesken. Eikun lehtariin nukkumaan ja aamulla matka jatkui :D

Komppaan. Lehtiroskis on ykkösluokan budjettimajoitus. Itse kyllä kokeilisin ainakin ensin sitä kaverin hotellihuonetta.

24h-Teboili Ruskeasuolla on oma suosikkini käydä yöpalat haukkaamassa baarista tultua. Lämpimässä mukava istua hodaria syömässä, eikä joudu kovin todennäköisesti tappeluunkaan... Siellä saa kavereiden kanssa muutaman tunninkin kulumaan jos tarvetta on.

Keskustaa lähempänä ovat kyllä Tullinpuomin Shelli ja Mechelininkadun Esso. Essolla tosin ei ole istumapaikkoja, mikä vähän häiritsee ajanviettoa...

Tämäkin on k-18 21.00 jälkeen. Lhetiroskikseen voisi kommentoida, että yks vuoshan joku oli mennyt semmoseen nukkumaan ja silpoutunu koneeseen ku se oli tyhjennetty. Suurinpiirtein noin meni, tarkalleen en muista.

Tossa kannattaa vähän varoa.. Eräs henkilö meidän koulusta meni väsyneenä johonkin roskikseen nukkumaan ja katosi sen yön aikana. Pahin pelko toteutui ja henkilö löydettiin sitten aamulla kun roska-autoja tyhjennettiin ja kuollut oli.

Eräs tuttu hurjina teinivuosina nukkui rautatieaseman säilytyslokeroissa (useammin kuin kerran). :D Ilmeisesti siellä oli/on sellaisiakin, joihin mahtui vaakatasoonkin, ettei tarvinnut pystyssä nukkua. Tosin kyseessä oli pienikokoinen nainen. Pakkiksen väellä voi olla hankalampaa :rolleyes:

EDIT: näköjään Inflamesilla on sama tuttu, tai sitten toi on ihan yleistä... :)

Eräs tuttu hurjina teinivuosina nukkui rautatieaseman säilytyslokeroissa (useammin kuin kerran). :D Ilmeisesti siellä oli/on sellaisiakin, joihin mahtui vaakatasoonkin, ettei tarvinnut pystyssä nukkua. Tosin kyseessä oli pienikokoinen nainen. Pakkiksen väellä voi olla hankalampaa :rolleyes:

EDIT: näköjään Inflamesilla on sama tuttu, tai sitten toi on ihan yleistä... :)

Mun kaveri oli kyllä sellanen kuivan kesän orava, että voisi olla vaikka mahdollista. Sitä en ymmärrä miten sellasessa kopissa voi olla ilman että iskee ahtaanpaikan kammo.

Yhden yön olen viettänyt ihan mukavasti nukkumalla treenilaukun päällä Steissin sisäpihalla junalaiturien edessä.
Tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa joten ainoa häiriötekijä oli poliisit jotka kävivät pariin kertaan vittuilemassa.

Tästä opin sen, että vaikka kuinka näkisi treenikaverin pitkän tauon jälkeen niin ei kannata lähteä dokaamaan suoraan treeneistä syömättä mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom