Yö Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reme
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huonoa hotellibisnestä jos yhden hengen hinnalla samassa huoneessa nukkuukin 8 henkinen perhe, kun isin jälkeen loput 7 tuli illalla kyläilemään.

Mites se hotellin pisneksiin vaikuttaa? Jos on tariffin mukaisen hinnan huoneesta maksanut ja kaikki sinne sovinnolla mahtuu... Varsinkin jos on isompi lössi majoittumassa, niin varmasti yksi menee siivellä helposti. Kunhan ei nyt sisään chekatessa mene siihen viereen irvistelemään. Aamupalalla monessa hotellissa kyllä sitten tsekkaillan huoneen numerot, ettei vosut pääse puurolle.

Yhden yön olen viettänyt tukholmassa burger kingissä istuen. Oli aika pirun tylsää se.

Oisko kellään tietoa noista 24h mestoista,että missä päin niitä löytyy? Onko abc myymälöitä helsingissä?

abc-myymälöitä ei taida löytyä kehä kolmosen sisäpuolelta ja keskustassakin on aika huonosti noita huoltsikoita, varsinkin 24h paikkoja, en tiiä yhtään, ovat suurinsoa kylmäasemia. Korjatkaa jos olen väärässä.

Kymmeniä kertoja olen majoittanut muita kuin asukeita hotellissa... Isompi kööri kerralla ei ole kovin järkevää kyl. Ei kuitenkaan koskaan mitään ongelmaa. Parhaimmillaan otettiin kaverin kans 9 henkeä lisää 2 hengen huoneeseen, alko jo oleen ahasta.

Kerran kyllä meni vituiksi kun annoin kavereille hotellikortin ja jäin vielä könyämään baariin. Tullessa kaveri sammunut kämppään ja jouduin kiipeämään ränniä pitkin parvekkeelle...

Linja voi tietty olla jossain puljuissa hiukka lievempi, jos muistat respassa kovaan ääneen kailottaa: "ei se yöksi oo tulossa, mä vaan panen sitä ja sitten se lähtee pihalle".

Tämähän olisi rankkaa jos ja kun remellä on miespuolisia kavereita siellä hotellissa?:D

abc-myymälöitä ei taida löytyä kehä kolmosen sisäpuolelta ja keskustassakin on aika huonosti noita huoltsikoita, varsinkin 24h paikkoja, en tiiä yhtään, ovat suurinsoa kylmäasemia. Korjatkaa jos olen väärässä.

http://www.neste.fi/hakuasema.aspx?id=101&path=2589;2655;2710;2821;2822;2823;3198;3199

No tuossa on ainakin yksi 24h auki oleva huoltsikka ja vielä ihan Kulttuuritalon lähellä. Sinne vaan kahvittelemaan ja lukemaan lehtiä.

Ja 24h ABC:kin löytyy Tuomarinkylästä

http://www.abcasemat.fi/verkosto/liikennemyymalat/helsinki_tuomarinkyla

Vaikka en kyllä minäkään näe mitään ongelmaa siinä, että menisi pummilla kaverien hotellihuoneeseen...

Kaveri kehui nukkuneensa sellaisessa tavaransäilytyskopissa rautatieasemalla.
Siinä olis halpa paikka, onko se 2e/24h. Varo vakseja.

Itse nukuin yhtenä vappuna pankkiautomaatissa. Tosin oli siellä puolisentusinaa muitakin. Varmaan ollut kiusallista niille kunnon ihmisille, jotka kävivät siellä vain rahaa nostamassa ja joutuivat loikkimaan kuorsaavan haalariporukan yli.

Itse nukuin yhtenä vappuna pankkiautomaatissa. Tosin oli siellä puolisentusinaa muitakin. Varmaan ollut kiusallista niille kunnon ihmisille, jotka kävivät siellä vain rahaa nostamassa ja joutuivat loikkimaan kuorsaavan haalariporukan yli.
Siis miten kummassa sinä ja ne puolisen tusinaa muuta mahduitte pankkiautomaattiin? :confused: Ei tajua. Olittekste niinku siellä sisällä? :eek:
Kuulostaa vähän kummalliselta... :D

^Se oli varmaan aikana jolloin oli niitä sisäautomaatteja esim. pankkien eteisissä.

Toi kyllä kypsää hommaa, tulee kyllä pitkä yö, jollet pääse kavereiden huoneeseen -minkä kyllä luulisi onnistuvan, varsinkin jos ette missään örvellyskunnossa mene...

Laittaisin sulle vinkin missä voit nukkua pari tuntia ilmaiseksi, mutta sulla ei oo vippejä, niin en voi laittaa privaa. Mutta vinkkinä, rautatieasemalla onnistuu moni asia, kun asiallisesti kysyy selvinpäin.

Siis miten kummassa sinä ja ne puolisen tusinaa muuta mahduitte pankkiautomaattiin?

Joo, se oli semmoinen melkoisen iso huone, jossa oli kai useita pankki- ja maksuautomaatteja. Oulussa Rotuaarin kulmilla, olikohan se Säästöpankki. Tämä oli joskus 90-luvun alkupuolella.

Tarpeeksi viinaa koneeseen ja rautatieasemalle istumaan, nuokkuakkin voi ihan rauhallisesti kunhan on siinä ylhäällä missä on kiskoja ja muuta tai kavereita mukana. Itsekkin siinä istuskellut yhden yön ja kännissä aika kulkee tunnetusti leppoisasti.

Toi 24h neste on hyvä. Kyllä sinne kavereiden hotelliin saattaa päästä mutta hotelli on aika pieni niin kaverini ja minun sinne pitäisi sisään päästä niin saattaahan se vaikeampaa olla. Pieni ongelma on ettei tuota Helsinkiä tunne mutta eiköhän tästä ihan kunnialla selviä :D . Mikä on muuten lähin linja-auto asema josta lähtee busseja Lappeenrantaan päin?

Kampin terminaali, eli Kampin keskuksen alakerta. On muuten 24h auki tuo kaukoliikenteen terminaali.

http://www.neste.fi/hakuasema.aspx?id=101&path=2589;2655;2710;2821;2822;2823;3198;3199

No tuossa on ainakin yksi 24h auki oleva huoltsikka ja vielä ihan Kulttuuritalon lähellä. Sinne vaan kahvittelemaan ja lukemaan lehtiä.

Ja 24h ABC:kin löytyy Tuomarinkylästä

http://www.abcasemat.fi/verkosto/liikennemyymalat/helsinki_tuomarinkyla

Vaikka en kyllä minäkään näe mitään ongelmaa siinä, että menisi pummilla kaverien hotellihuoneeseen...

ABC Tuomarinkylässä on nykyään 21.00 jälkeen ikäraja 18.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom