upsin kotisivuilta,
www.ups.com sieltä track
www.ups.com sieltä track
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
>>> UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later.
Löin vaan sen numeron siihen. Eikai tarvi muuta tehä?
upsilla on omien kokemusten perusteella jonkin verran viivettä noissa ennenkun tulee järjestelmään noi koodit. vuorokaus pari(tai jopa viikko) itellä kestänyt kun upsia käyttänyt lähettämisen jälkeen ennenkun ruenneet toimimaan...
Se hemmetin venäläishuora sano että normaalikorjausaika on 25päivää. Että ennen sitä ei saa mitää hyvitystä tästä hommasta:curs:
2vkoa menny, ja mun kone jossain saksas vielä.
UPS:n seuranta on perseestä, mulla tais tulla boksi kotiin jo ennen kuin näkyi seurannassa mitään. Eli ei kannata huolestua.
Se seurantakoodi toimii ainoastaan boxin mennessä sinne. Boxin paaluuseen tarvitaan uusi seurantakoodi, enkä ole varma saako sitä edes mistään. Ehkä sähköpostilla korjauskeskuksesta.
Niinpä muuten olikin, kiitos korjauksesta, muistaakseni MS:n supportin kautta pyysin tuota paluukoodia, mutta silläkään ei mun mielestä näkynyt mitään vielä vaikka boksi oli takaisin kotona.
Mitäs kun ne tuo sen takaisin ja olen vaikka töissä ..
eli siis ulospäin puhaltamaan. eli siis ite tehty "intercooleri"(?) ja sitten laitoin pöytä tuulettimen puhaltamaan ilmaa sisään.onko kukaan muuten itse koitannu viilentää boxia?
ite laitoin 2 lisätuuletinta puhaltamaan boxin sisälle ja nostin boksin "ilmaan" laittamalla molemmille sivuille pienet korokkeet.
Kaveri lähetti boxinsa huoltoon nyt jo kolmannen kerran. Antoivat vähän ymmärtää, että uusi boxi sieltä tulee tilalle. Voin kertoa onko se jo se HDMI-versio ja paremmalla prossulla.Onko mitään mahkuja et saisin uuden hdmi-liittimellä olevan böxin tilalle? Pienintäkään zäänssiä?
Tästä tuli muuten mieleen, että kuinka paljon tuo tarvitsee tilaa ympärillään? Itellä tuo menee sopivasti tv-tason sellaseen välikköön, mutta tilaa ei jää pystysuunnassa kuin 5-10cm ja laite kuumenee aika reilusti. Onko normaalia, että parin tunnin pelisession jälkeen levy on melkein polttavan kuuma, vai onko tilaa ympärillä liian vähän? Sivuillekkin jää kyllä tilaa, mutta ei mitenkään kauheasti....onko kukaan muuten itse koitannu viilentää boxia?
ite laitoin 2 lisätuuletinta puhaltamaan boxin sisälle ja nostin boksin "ilmaan" laittamalla molemmille sivuille pienet korokkeet.
itellä kuumenee tosi snadisti johtuen juuri noista tuulettimista. ilman noitakin olen pelannu ja sillon se levy on jo aika kuuma.Tästä tuli muuten mieleen, että kuinka paljon tuo tarvitsee tilaa ympärillään? Itellä tuo menee sopivasti tv-tason sellaseen välikköön, mutta tilaa ei jää pystysuunnassa kuin 5-10cm ja laite kuumenee aika reilusti. Onko normaalia, että parin tunnin pelisession jälkeen levy on melkein polttavan kuuma, vai onko tilaa ympärillä liian vähän? Sivuillekkin jää kyllä tilaa, mutta ei mitenkään kauheasti....