Xbox 360 reistailee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
>>> UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later.

Löin vaan sen numeron siihen. Eikai tarvi muuta tehä?

>>> UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later.

Löin vaan sen numeron siihen. Eikai tarvi muuta tehä?

upsilla on omien kokemusten perusteella jonkin verran viivettä noissa ennenkun tulee järjestelmään noi koodit. vuorokaus pari(tai jopa viikko) itellä kestänyt kun upsia käyttänyt lähettämisen jälkeen ennenkun ruenneet toimimaan...

upsilla on omien kokemusten perusteella jonkin verran viivettä noissa ennenkun tulee järjestelmään noi koodit. vuorokaus pari(tai jopa viikko) itellä kestänyt kun upsia käyttänyt lähettämisen jälkeen ennenkun ruenneet toimimaan...

2vkoa mennyt, eikä toi seuranta toimi vieläkään. Pakko soittaa sinne stna.

Se hemmetin venäläishuora sano että normaalikorjausaika on 25päivää. Että ennen sitä ei saa mitää hyvitystä tästä hommasta:curs:

2vkoa menny, ja mun kone jossain saksas vielä.

Se hemmetin venäläishuora sano että normaalikorjausaika on 25päivää. Että ennen sitä ei saa mitää hyvitystä tästä hommasta:curs:

2vkoa menny, ja mun kone jossain saksas vielä.

UPS:n seuranta on perseestä, mulla tais tulla boksi kotiin jo ennen kuin näkyi seurannassa mitään. Eli ei kannata huolestua.

UPS:n seuranta on perseestä, mulla tais tulla boksi kotiin jo ennen kuin näkyi seurannassa mitään. Eli ei kannata huolestua.

Se seurantakoodi toimii ainoastaan boxin mennessä sinne. Boxin paaluuseen tarvitaan uusi seurantakoodi, enkä ole varma saako sitä edes mistään. Ehkä sähköpostilla korjauskeskuksesta.

Se seurantakoodi toimii ainoastaan boxin mennessä sinne. Boxin paaluuseen tarvitaan uusi seurantakoodi, enkä ole varma saako sitä edes mistään. Ehkä sähköpostilla korjauskeskuksesta.

Niinpä muuten olikin, kiitos korjauksesta, muistaakseni MS:n supportin kautta pyysin tuota paluukoodia, mutta silläkään ei mun mielestä näkynyt mitään vielä vaikka boksi oli takaisin kotona.

Niinpä muuten olikin, kiitos korjauksesta, muistaakseni MS:n supportin kautta pyysin tuota paluukoodia, mutta silläkään ei mun mielestä näkynyt mitään vielä vaikka boksi oli takaisin kotona.

Mitäs kun ne tuo sen takaisin ja olen vaikka töissä ..

onko kukaan muuten itse koitannu viilentää boxia?
ite laitoin 2 lisätuuletinta puhaltamaan boxin sisälle ja nostin boksin "ilmaan" laittamalla molemmille sivuille pienet korokkeet.

ite laitoin 2 lisätuuletinta puhaltamaan boxin sisälle ja nostin boksin "ilmaan" laittamalla molemmille sivuille pienet korokkeet.
eli siis ulospäin puhaltamaan. eli siis ite tehty "intercooleri"(?) ja sitten laitoin pöytä tuulettimen puhaltamaan ilmaa sisään.

saa nähä auttaako tuo mitään.

Voihan paska.... Just meinasin alottaa CoD4 setit niin eikö pärähtänyt 3 punasta valoa tauluun. Ois hyvin ollut nyt pitkät vapaat niin ois kerennyt pelailla... Tottakai sillon pitää särkyä... Uus konekkaan ei tuu ikinä kun se näyttis on vielä tulematta suomeen..... joudun olla pelaamatta monta viikkoa.... viiiikkoaa :itku:

Onko mitään mahkuja et saisin uuden hdmi-liittimellä olevan böxin tilalle? Pienintäkään zäänssiä?

Varmaan parhaiten toi huolto hoituu kun soitan suoraan tohon tukeen sitten maanantaina?

Edit: niin ja sheikkerikin meni paskaks... sheikkeri... se oli kuitenkin palvellut mua hienosti reilun 2 vuotta... kaikki särkyy. En varmaan saa koskaan ikinä tota boxia takaisin, se hukkuu jonnekkin kuletukseen ja se virolainen ei osaa kuitenkaan näppäillä mun tietoja koneelle ja en saakkaan sitä enää koskaan takaisin :itku:

Onko mitään mahkuja et saisin uuden hdmi-liittimellä olevan böxin tilalle? Pienintäkään zäänssiä?
Kaveri lähetti boxinsa huoltoon nyt jo kolmannen kerran. Antoivat vähän ymmärtää, että uusi boxi sieltä tulee tilalle. Voin kertoa onko se jo se HDMI-versio ja paremmalla prossulla.

Tohon boxin saamiseen voi kyllä mennä vielä aikaa, sillä kaveri lähetti sen vasta juuri ennen joulua. Voin vaan kuvitella kuinka tuskallista sulla on venailla vielä se pari viikkoa ja sit vasta lähettäisi boxin huoltoon. Mielummin haluat lähettää sen nyt heti nii pääset mahdollisimman nopeesti pelaamaan. No mutta voin joka tapauksessa kertoa mikä malli kaverille tuli takas sitten ku se tulee...

Ite veikkaan, että tulee HDMI malli.

Tästä tuli muuten mieleen, että kuinka paljon tuo tarvitsee tilaa ympärillään? Itellä tuo menee sopivasti tv-tason sellaseen välikköön, mutta tilaa ei jää pystysuunnassa kuin 5-10cm ja laite kuumenee aika reilusti. Onko normaalia, että parin tunnin pelisession jälkeen levy on melkein polttavan kuuma, vai onko tilaa ympärillä liian vähän? Sivuillekkin jää kyllä tilaa, mutta ei mitenkään kauheasti....

Tästä tuli muuten mieleen, että kuinka paljon tuo tarvitsee tilaa ympärillään? Itellä tuo menee sopivasti tv-tason sellaseen välikköön, mutta tilaa ei jää pystysuunnassa kuin 5-10cm ja laite kuumenee aika reilusti. Onko normaalia, että parin tunnin pelisession jälkeen levy on melkein polttavan kuuma, vai onko tilaa ympärillä liian vähän? Sivuillekkin jää kyllä tilaa, mutta ei mitenkään kauheasti....
itellä kuumenee tosi snadisti johtuen juuri noista tuulettimista. ilman noitakin olen pelannu ja sillon se levy on jo aika kuuma.
ja kyllä tuo kannattaa pitää mahollisimman tilavassa paikassa. tuo siun mainitsema 5-10 cm kuulostaa kyllä jo aika pieneltä (tilalta). varsinkin jos paljon pelaa niin ite siirtäsin kyllä jonnekkkin muualle.

Nyt tilttas oma boxi.

Ei tuu enää mitään kuvaa. Kuinka hienoa.

Tarvii varmaan lähettää kanssa jonnekkin saksaan. Vittu.

Ittellä toi boxi ollu avonaisella pöydällä, eli ei ainakaan oo kuumennu liikaa.

Voin kai lohdutukseks sanoo, (en tiiä onko joku täällä jo kertonu vastaavasta) että itellä meni kolmessa ekassa kuussa 3 boxia romuksi.

Ekan kerran meni pariviikkonen uutukainen laatikko. Kesken rauhallisen pelisession levykelkasta kuulu vaan "Riks Raks Poks" je sen jälkeen ihan kuin se levy olis ruvennu pyörimään jotain muoviosaa vasten. (Sellanen laahaava ääni.)

Sitten, viikkojen odotuksen jälken sain uuden laatikon. Siistissä paketissa, tainnu suoraan jostain Saksasta tulla. Kotiovelle toimitettuna.
Noh... intoa täynnä menin kytkemään sen paikoilleen ja himotti jo päästä pelaileen. Mutta Bäng! Pamahti Error screen päälle ja ohjekirjan mukaisesti lähetin sitten tämänkin huoltoon.

Sain taas uuden. (Jostain syystä.) Tämän kanssa taisi jo vierähtää parikin viikkoa kun ongelmat taas alkoivat. Pelaillessani rupesi pukkaamaan viestiä, että levy oli "likainen tai vaurioitunut". Tästä kuitenkin pääsin muutaman kerran eteenpän vain käynnistämällä koneen uudestaan. Lopulta kuitenkin viestiä tuli niin usein, että pelaaminen oli mahdotonta. :(
Tsekkasin levyn ja ylläri! Se oli ollut kokoajan koneessa tai kotelossa, mutta siitä huolimatta helvetinmoiset puolikaaren muotoiset naarmut koristivat sen pintaa. (Boxi oli siis päättänyt terrorisoida pelikokoelmaani.) :rock:

Toisellekin pelille oli jo ehtinyt käydä näin, mutta sitten marssin kauppaan, pyysin rahat takaisin ja menin viereiseen ostamaan uuden boxin. (Tiedän ettei se kaupan vika ollut, mutta jotenkin vain jäi paha maku suuhun.) Nyt tuo neljäs yksilö on tuossa jo pelittänyt kohta vuoden päivät.
Tämän boxin kyllä pidän visusti vaakatasossa, sillä kaikissa aiemmissa ongelmat oli ilmenny kun ne oli ollu pystyssä. Eihän siitä asennosta pitäis riippuua toiminta, mutta enää en halua riskeerata mitään. :hyper:

Tää threadi käy hyvin mun asialle.

Noniin, voi perkele.

Noin 25 tuntia GTA:ta pelattu, ja nyt aina kun alkaa pelaamaan niin viimeistään 5 minuutin päästä ruutuun ilmestyy ilmoitus "Clean the disc" jne.
Sitten kone menee alkuvalikkoon.
Levy ei tod. ole likainen/naarmuinen ja koko kone on puhdistettu joka paikasta nyt kokonaan ja muutenkin aina säännöllisesti.

Mikäköhän hitto tota vaivaa, täytyy varmaan samantien lähettää huoltoon tai jotakin..

Onkos kenelläkään muulla sellast tapahtunu tai huomannu että xboxi naarmuttais levyjä? muutamaan on tullu, mutta en mitää ääntä oo huomannu peliä pelatessa. kaikki pelit oon kyl pitäny kansissa jollei oo boxissa et ei luulis oman tyhmyyden takia naarmuntuneen.. ittellä kans tuossa joulun aikaan löi kolme punaista ja lähti saksaan visiitille... sieltä takas tultaessa luki takuulapussa et emolevy ja asema! en nyt juur oo kattonu et onko peleihin tullu lisää tai niihin joissa ei oo ni uusia.. onko jonkulla muulla vaihdettu samalla ku on 3 punasta tullu ni myös asema?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom