Xbox 360 reistailee

Onko sulla kone pysty vai vaaka-asennossa?

Kuulemma pystyasennossa naarmuttaa helpommin kun voi tipahtaa pois oikealta kohdalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pelasin muutama päivä sitten GTA IV:tä kunnes alkoi boxista kuulumaan erittäin huomiota herättävää rohinaa ja kolinaa. . .. Otin levyn ulos ja ylläri pylläri, boxi oli naarmuttanut koko paskan sellaiseen kuntoon ettei pelaaminen onnistunut, koska boxi ei pystynyt lukemaan levyä..hihihi..eikun ostamaan uus gta kaupasta. MAHTAVA FIILIS!

Boxini oli siis pystyssä. Vaaka-asennossa tuskin moista olisi tapahtunut.

Käsittämättömän upea laitos, kerrassaan ihmeellinen. Joka aamu ensimmäiseksi menen olohuoneeseen hämmästelemään tätä nykyteknologian kerrassaan uskomattoman käsittämätöntä aikaansaannosta. Miten voikaan joku tehdä näin upeaa ja toimivaa? En vain ymmärrä!

ps: Toimiskohan ps3 paremmin? t: Uskomaton fiilis!

Itse pelasin muutama päivä sitten GTA IV:tä kunnes alkoi boxista kuulumaan erittäin huomiota herättävää rohinaa ja kolinaa. . .. Otin levyn ulos ja ylläri pylläri, boxi oli naarmuttanut koko paskan sellaiseen kuntoon ettei pelaaminen onnistunut, koska boxi ei pystynyt lukemaan levyä..hihihi..eikun ostamaan uus gta kaupasta. MAHTAVA FIILIS!

Boxini oli siis pystyssä. Vaaka-asennossa tuskin moista olisi tapahtunut.

Käsittämättömän upea laitos, kerrassaan ihmeellinen. Joka aamu ensimmäiseksi menen olohuoneeseen hämmästelemään tätä nykyteknologian kerrassaan uskomattoman käsittämätöntä aikaansaannosta. Miten voikaan joku tehdä näin upeaa ja toimivaa? En vain ymmärrä!

ps: Toimiskohan ps3 paremmin? t: Uskomaton fiilis!

Toimii :thumbs:

Miksi helvetissä sitä 360:ä pitää pitää pystyasennossa? Eihän se edes näytä hyvältä. Itse pidän visusti vaaka-asennossa, toimii jäähdytyskin paremmin (ei ole ilmanottoaukot maassa kiinni).

Lämmittää muuten huonetta ihan kivasti, nousee väh. kymmenellä asteella lämpötila muutaman tunnin session aikana, kun on LCD ja kotiteatteri päällä samaan aikaan. :rock:

Mulla ei ole ikinä ollut 360 muussa kuin vaaka-asennossa ja levyjen kanssa ei ole ongelmia ollut.
Toki mulla silti on jo se "pakollinen" red lights episodi ollut, mutta "vasta" kertaalleen ;)
Konsoli tuli tosin välissä vaihdettua, nyt on tammikuusta lähtien ollut Elite käytössä, sen kanssa ei vielä mitään ongelmia. Rinnalla on tosin PS3 käyttökuormaa jakamassa, joten ei joudu niin koville kuin yhden konsolin kanssa ;)

Vaakatasossa se on pysyny.. jotenkin epävakaalta vaikuttaa sillai pystyssä... noh mutta täytyy vielä asiaa tutkailla. jos jatkuu ni vois sit vaikka kysellä mikkisoftalta et onko mahdollista saada asema vaihdettuu tai jotain..

Mulla tossa pari päivää sitte kuuluu boxista semmonen *krunks* ja veti ninja gaideniin semmoset naarmut ettei toimi enää. Mitään varotusvaloja tms. ei tullu ja toimii muuten ihan normaalisti, ni ajattelin kysästä että pitäsköhän toi nyt silti johonki roudata? Ja mihin, kaikki puhuu että lähtee Saksaan, mutta miten se homma käytännössä toimii?

Onko kukaan joutunu vaihdattamaan dvd-asemaa? Jos on niin mitä kustansi? Nyt tulee vähän väliä herjaa likaisesta levystä ihan uudellakin levyllä. Ja levyt ovat varmasti puhtaita. Vaaka-asennossa vehje tietenkin... Ärsyttävä piirre kun peli katkeaa kesken ja tietysti edellinen tallennus aika päivää sitten...

Onko kukaan joutunu vaihdattamaan dvd-asemaa? Jos on niin mitä kustansi? Nyt tulee vähän väliä herjaa likaisesta levystä ihan uudellakin levyllä. Ja levyt ovat varmasti puhtaita. Vaaka-asennossa vehje tietenkin... Ärsyttävä piirre kun peli katkeaa kesken ja tietysti edellinen tallennus aika päivää sitten...
Tekee ajoittain samaa omakin boksi, pitää varmaan laittaa saksanmatkalle laite vielä kun takuuta on jäljellä.

Jahas, sitä ollaan taas ilman boxia sitten. Helmikuussa hankittu Elite sanoi just työsopimuksen irti ja vilkutteli sellaisia nättejä punaisia valoja.

Eli ei kun taas konsoli saksaan ja venaamaan kuvio.

No, onneksi on PS3 ja PC kuitenkin jäljellä :)

Noniin, nyt on sitten arcade päättänyt alkaa heittää "system error"-ilmoituksen ruudulle kun boksin käynnistää, eteenpäin ei luonnollisesti pääse ja päävirtanapin normaalisti vihreä valo on muuttunut vilkkuvaksi punaiseksi.
Herjaa että pitäisi tukeen soittaa, ilmeisesti sitten sitä kautta takuuhuoltoon.

Ongelmahan on se, että veli on ilmeisesti onnistunut kuitin hävittämään tässä välissä, eli takuuseen sitä ei varmaan saada.

Onko tähän nyt olemassa mitään patenttiratkaisua, ja onko kenelläkään tietoa mitä huolto mahtaisi maksaa? Saako huoltoon muuta kuin tuen kautta? Kannattaako ko. laatikolla tässä vaiheessa jo heittää vesilintuja, naapuria tai Bill Gatesia?

Johdot nyin jo seinästä ja boksista ja asettelin paikalleen.
Tilaa on boksin ympärillä ollut yllin kyllin ettei pitäisi olla kuumentunutkaan liikaa.
GTA:n sain vasta ostettua ja vielä pahasti kesken.
Prkl.

Hep. Jos tuohon hinta-arviointiin auttaa niin kyseessä on tuo yhden valon ongelma. Äsken en edes tajunnut vielä mitä nuo valojutut meinasivat, kun olin sitä mieltä että eihän tässä boksissa ole edes kuin yksi valo joka voi vilkkua, nyt vasta huomasin että se onkin jaoteltu neljään. näin.

Ei tossa edes tartte kuittia. Ne tietää sen sarjanumeron perusteella, että koska se on myyty. Mä olen kaksi kertaa boxin käyttänyt huollossa ja kummallakaan kertaa ei kuittia ole tarvinnut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom