wwe:en tähdet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Legsa
Big Show sano muuten Conan O'Brianis et se painaa enää 450n paunaa (paljon se nyt onkaa kilois), mut sillon ku se tuli WWE:hen se paino 550 paunaa:eek:

Mikäli muistin kertoimen oikein niin 450 paunaa on 204,12kg ja 550 on 249,48kg. Korjatkaa jos olen laskenut päin helvettiä...

Originally posted by mammoth
Mikäli muistin kertoimen oikein niin 450 paunaa on 204,12kg ja 550 on 249,48kg. Korjatkaa jos olen laskenut päin helvettiä...

no big show ainakin wwe:en sivuilla kuulutuksissa sanotaan et se painaa 500 paunaa..eli 227kg..:confused:

Originally posted by mik99
no big show ainakin wwe:en sivuilla kuulutuksissa sanotaan et se painaa 500 paunaa..eli 227kg..:confused:
Niin, mut niitten painijoitten pituudet ja painot on melkei poikkeuksetta liioteltuja:( www.wwfmirrorimages.com täällä on muuten noista WWE:n tähdistä kiinnostuneille paljon kivoi kuvii ja tietoo. Sielt löytyy niitten oikeita pituuksia.

Niin, mut niitten painijoitten pituudet ja painot on melkei poikkeuksetta liioteltuja:( www.wwfmirrorimages.com täällä on muuten noista WWE:n tähdistä kiinnostuneille paljon kivoi kuvii ja tietoo. Sielt löytyy niitten oikeita pituuksia.

Kyllä ne ehkä vähän on laitettu yläkanttiin, mutta kyllä ne pirun isoja on. Siinä kun ne tepastelee ihan ringsidella, niin kovin ovat normaalit ihmiset pieniä/lyhyitä niihin verrattuna.

Originally posted by Raven
Kyllä ne ehkä vähän on laitettu yläkanttiin, mutta kyllä ne pirun isoja on. Siinä kun ne tepastelee ihan ringsidella, niin kovin ovat normaalit ihmiset pieniä/lyhyitä niihin verrattuna.

no onhan ne isoja etenkin big show kuvitelkaa 217cm/227kg..onhan se aivan tajuttoman kokonen äijä..ja aina kun se tulee kehään niin sehän pääsee ylimmän narun kohalta yli..ku muut menee aina niitten narujen välistä..joo eihän mulla oo tuohon big show:hun ku pituus eroa 40cm...ja painoa 146kg..:rolleyes: mut paljohan sil on rasvaprosentti..??:whip:

no onhan ne isoja etenkin big show kuvitelkaa 217cm/227kg..onhan se aivan tajuttoman kokonen äijä..ja aina kun se tulee kehään niin sehän pääsee ylimmän narun kohalta yli..ku muut menee aina niitten narujen välistä..joo eihän mulla oo tuohon big show:hun ku pituus eroa 40cm...ja painoa 146kg..:rolleyes: mut paljohan sil on rasvaprosentti..??:whip:
Kyl se aika lihava on... Kuolee tota menoo sydäriin aika nuorena:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Big Show painaa 228kg ja on 218 pitkä mutta läsää löytyy ja Brock Lesnar teki sille F5:sen eli nosti hartioille, pyörähti ja heitti se 2 metrin korkeudesta maahaa... Ei ollut Big Show:sta Brock Lesnarille vastusta vaikka paino ja pituus ero on aika suuri (se on Brockilla voima joka jyllää!!!).

:kippis1:

Originally posted by Johan
Ei ollut Big Show:sta Brock Lesnarille vastusta vaikka paino ja pituus ero on aika suuri (se on Brockilla voima joka jyllää!!!).

:kippis1:

eiköhän se ole käsikirjoitus joka jyllää :)

mutta jos noista pitää joku mieluisin murisija valita, niin olkoot se sitten the rock and triple h :thumbs:

Kyl se aika lihava on... Kuolee tota menoo sydäriin aika nuorena:(

Itse asiassa Big Show sairastaa gigantismia, jonka takia kasvu ei lopu koskaan. Siihen se kuolee, jos tosin nykyään lääkkeet ovat parempia kuin Andre the Giantin aikoina joka sairasti samaa tautia ja kuoli siihen kohtuu nuorena.

Tässä on muuten parin painijan kotisivujen treeniohjelmia, varsinkin RVD:n itse keksimä painonnosto on aika mielenkiintoinen. Onnistuisiko joltain pakkotoistolaiselta enkan rikkominen?

http://www.robvandam.com/vandamlift.shtml

Lance Storm puhuu ihan asiaa mielestäni:

http://www.stormwrestling.com/workout/

Originally posted by Longsword
Itse asiassa Big Show sairastaa gigantismia, jonka takia kasvu ei lopu koskaan. Siihen se kuolee, jos tosin nykyään lääkkeet ovat parempia kuin Andre the Giantin aikoina joka sairasti samaa tautia ja kuoli siihen kohtuu nuorena.

Onko fakta? Mun mielestä Big Show EI nimen omaan sairasta gigantismia. Gigantismia sairastaneita henkilöitä on muistaakseni ollut wrestlingissä kaksi: Andre ja El Giganto (useita nimiä, tuo yksi niistä, argentiinalainen baseball-valmentaja)

Originally posted by Andy
Onko fakta? Mun mielestä Big Show EI nimen omaan sairasta gigantismia. Gigantismia sairastaneita henkilöitä on muistaakseni ollut wrestlingissä kaksi: Andre ja El Giganto (useita nimiä, tuo yksi niistä, argentiinalainen baseball-valmentaja)
El Giganto? Eiks sen nimi on El Gigante, myohemmin Giant Gonzales? Vai tarkotatsä sit 230 senttistä äijää, Jorge Gonzalesii?

As of today, the appropriately named Van Dam Lift is listed among the registered lifts open for all competitors to do at any USWA weightlifting meet.

Tarkoittaako tämä, että USAn painonnostokilpailuissa tehdään tempausta, työntöä ja mahdollisesti myös Van Dam-nostoa? Kuulostaa pikkasen oudolta.

El Giganto? Eiks sen nimi on El Gigante, myohemmin Giant Gonzales? Vai tarkotatsä sit 230 senttistä äijää, Jorge Gonzalesii?

Joo just se, El Gigante. Pitkä ja laiha ukko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom