Wsb Abc?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen mielenkiinnolla lukenut thrediä nopeuspenkistä, joka on muuttunut eastside vs. westside debaatiksi. Itse olen voimaharjoittelija, joka on harrastanut voimailua n.6v, aluksi pääasiassa erään pallolajin tukena, mutta viimeisen 14kk olen harjoitellut kilpailuihin tähtäävästi, kilpailuja takana sekä voima- että painonnostossa. Itse olen aina ollut avoin uusille treenimetodeille, sillä mielestäni avain jatkuvaan kehitykseen ilman roinaa on muutos. Omaa harjoittelutapaa tulee mielestäni koko ajan seurata, kokeilla uutta ja välillä palata vanhaan.
En ole tutustunut WSB:hen vielä kovin syvällisesti, mutta se tuntuu tekevän viikon aikajänteellä sitä, mitä itse teen n.3kk-12kk välein, eli vaihtamalla liikkeitä, volyymiä, sarjamääriä, toistoja ja palautuksia. Olisinkin kovin kiinnostunut jos joku pystyisi lyhykäisesti esittelemään WSB:n prinsiippit (olen myös ymmärtänyt että se on eräänlainen ideologia joka räätälöidään itselle sopivaksi) ja ennenkaikkea kertomaan KAIKKI UUDET WSB:ssä MAINITUT LIIKKET, olisi taas itsellä hyvä paikka kokeilla jotain uutta, ei välttämättä WSB:tä, mutta vaikkapa tuoda sieltä jotain liikkeitä omaan treeniin.

P.S. Itse olen aina pitänyt nopeuselementin mukana harjoittelussa juuri tuon palloharrastuksen takia ja nykyään myös painonnoston takia ja itsellä painonnoston nopeat liikkeet RV, temppu ja työntö ovat auttaneet kehitykseen myös voimanostossa.

Thanks

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom