Wrangen tuotteet!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon tilannu wrangelta paljon tavaraa ennen pakkikseen tutustumista. Wrangen kreatiini ei oo toiminnu mulla ollenkaan (voi olla ihan yksilöllistäki). Proteiineissa ei kauheasti moittimista, vaikken mikään asiantuntia ookkaan niitä arvioimaan.

Wrangen dekstroosia käytän tälläkin hetkellä, enkä oo muita merkkejä kokeillukaan, vielä.. Wrangelta löytyy kattava valikoima painoja ja laitteita jos harrastaa kotipunttailua. Onpa noita Wrangen myymiä painosarjoja nähty ihan saleillakin. Tuotteet on mielestäni osittain aika korkehintasia, siitä miinusta.

Kamat ihan ok, halvinta ei tosin kannata sieltäkään ostaa, ja hinnoittelu tuntuu olevan vähän yläkanttiin niin kuin melkein kaikkialla Suomessa. Toimituksissa ollut usein parantamisen varaa, mm. riisiproteiineja lähetetty heran sijasta jne.

Lisäravinnepuolella makunsa kullakin, itse olen ajautunut monenlaisten kokeilujen kautta tilaamaan jauhot Pakkikselta, jos ei ole mahdollisuuksia esim. Jenkeistä tuoda samat jauhot vähän halvemmalla.

Maustamattomien jauhojen suhteen hyvä liike, hinnatkin halpoja, jos tilaa paljon kerralla, muuten ei. Niihin sikakalliisiin jenkkiläisiin Weidertuotteisiin en missään nimessä koskisi. Halvemmallakin saa hyviä maustettuja jauhoja.

Mullekin laitettiin halpisheraa maitoprotun sijaan kerran. Vaihdettiin kumminkin joutuin tuote ja pistettiin hyvitykseksi muutama iso protupatukka, joten ei jäänyt kovin paha mieli. :D

Jos itsellä ois tuommoinen Megamass-ämpäri, niin sotkisin siihen jotain 2/3 lisäproteiinia. Yleensäkin noiden tuotteiden hintaa kannattaa arvioida niissä olevan proteiinin määrän ja laadun perusteella. Hiilihydraatti on lisäravinteena puoli-ilmaista ja sitä näyttää noissa tuotteissa olevan aivan turhan paljon.

Wrangen joku Hera protsku on samaa tavaraa ku vanha Fast 85, näin siis Hulkin mukaan. Mutta varmasti asiallisia tuotteita. Siellähän on aina noita 3+1 tarjouksia voimassa. Aika saman hintasia kilo hinnaltaan kuin Fast.

onkohan noi super megamass tuotteet (2000,4000)hyviä?

entä yöprotsku?

Kaveri veteli amisaikoina aika massiivisia annoksia tuota "Megamoosesta" (4000). Kyllä se jättimäiset lekatissit sen avulla ainaki onnistu ylläpitämään:D . Noh, vaikutti tuohon varmaan moni muukin asia kuten täysmaito lantrinkina.

Strong BULL sanoi:
onkohan noi super megamass tuotteet (2000,4000)hyviä?

Mulla kuluu tuota megamass 4000:a palautusjuomana tavallisen heran kanssa. Tosin ostan sen tuosta naapurin minimanista (maksaa vain 69€/7kg). Ihan hyvää tavaraa jos hifistely ei kiinnosta.

Muuten Wranelta tulee tilattua enemmän vaatetusta ym. Normilisäravinteet ovat kalliinpuoleisia, jos ei hyödynnä tarjouksia.

:offtopic:

Wrangella vissiin myydään vieläkin proteiininappeja :hyper: :D

palmu sanoi:
wrangen prostkut on pahoja. nimim. 5kg riisiprotsku ja muutakin tullut nautittua :D

Oletko sitten maistanut hyvää riisi- tai soijaproteiinia. Halvimmat herat ja maitoprodet ovat herkkua ( :rolleyes: )ja sekoittuvat hyvin. Malto sekoittuu paljon paremmin kuin ainakin fastin.

IMO:Wrangella on kyllä maailmanhistorian kalleimmat tuotteet.

-Mutta kreasta olen kuullut huhuja ettei ole niin hyvää kun joku fastin krea-

SS-Adler sanoi:
IMO:Wrangella on kyllä maailmanhistorian kalleimmat tuotteet.

-Mutta kreasta olen kuullut huhuja ettei ole niin hyvää kun joku fastin krea-

Paitsi, että sattuu olemaan ylivoimaisesti Suomen halvimmat maitoproteiinit, jos ostaa 16kg kerralla. Ne isojen ostojen alennukset on ihan hyviä.

cuscus sanoi:
Paitsi, että sattuu olemaan ylivoimaisesti Suomen halvimmat maitoproteiinit, jos ostaa 16kg kerralla. Ne isojen ostojen alennukset on ihan hyviä.
Tuota ei enää taideta myydä. Tai sitten se on väliaikaisesti loppu. Tilalle on tullu joku yöprotsku 1.5kg ämpärissä.

rahkanaama sanoi:
Tuota ei enää taideta myydä. Tai sitten se on väliaikaisesti loppu. Tilalle on tullu joku yöprotsku 1.5kg ämpärissä.

No voi ny prkl. Onko tuo nyt sitten maitoprodea vai kaseiinia? Aminohappoprofiili oli lähes sama (muttei identtinen) vanhan maitoproden kanssa. Hintaa tullut ainakin lisää.

Ääh, kaseiinilta se näyttää:
"...Siksi Prime Night -proteiinin raaka-aineena on kalsiumkaseinaatti"

Kilohinta isommissa määrissä pikaisesti laskien 2,2e noussut, eli ei nyt niin hirveänä. Periaatteessa 1,5kg ämpäri on parempi, kun nuo vanhat ovat aika järkyttävän kokoisia, mutta mieluummin olisin kyllä vanhan tuotteen pitänyt.

cuscus sanoi:
Ääh, kaseiinilta se näyttää:
"...Siksi Prime Night -proteiinin raaka-aineena on kalsiumkaseinaatti"

Mutku purkissa lukee "maitoproteiinia" ihan niin ku vanhassakin. Ota nyt sitten tästäkin selvää: "Koska kalsiumkaseinaatti on maitoproteiinia" :rolleyes:

"The milk protein fractions traditionally have been subdivided into casein and whey fractions. The caseins are generally found in micellar complexes, which give milk its "milky" appearance & constitute 76-86% of the protein in cow's milk. The casein fraction is precipitated from skim milk by acid at pH 4.6. The noncasein fraction, or whey, accounts for 20% of total milk protein. It consists of β -lactoglobulin (9% of total milk protein), α -lactalbumin (4%), bovine immunoglobulin (2%), bovine serum albumin (1%), and minute amounts of various proteins (lactoferrin, transferrin, lipases, etc. that collectively make up 4% of the total milk protein)"

Lähde: http://www.allergyclinic.co.nz/guides/43.html

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom