Wrangen tuotteet!!

Joonaz sanoi:
vanhan aikaisia ja juuri ravintoarvoiltaan heikkoa kamaa

Jos et osaa perustella/todistaa asiaa niin vaikuttaisi kovasti mielikuvituksen tuotteelta, eikö?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
astro sanoi:
Jos et osaa perustella/todistaa asiaa niin vaikuttaisi kovasti mielikuvituksen tuotteelta, eikö?

Lähinnä se on tullut siitä että joku on joskus niin väittänyt minulle, joten kai se on alitajuntaan jäänyt. Ainakin omasta mielestäni noista wrangen tuotteista pitää kyl tsiikailla tarkkaan tuoteselosteet mitä ottaa jos ottaa koska aikamoista tuubaa siellä osa kuitenkin on. Mutta todellakin, pyyhitään tuo "vanhanaikaisuus" pois.

Pistän nyt miekin tassuni soppaan. Wrangelta olen tähänmennessä tilannu kahdesti 5kg riisiprotskusäkin, pari vaatetta, protupatukoita ja nyt viimeksi eilen hain postista 5kg soijaprotusäkin ja salihanskat. Mitään valittamista ei ole ollut, protut on uponnu varsin hyvin, jopa riisiprotsku, jota kaikki tuntuvat vuoronperään mollaavan. Nyt oli vähän enemmän valuuttaa, ja päätin törsätä soijaan. On kuulema näin naissukupuolenedustajalle terveellistäkin, vaikka vaihdevuosiin on aikaa. Ja on hyvää.:kuola: Ainakin minusta makunsa puolesta parempaakin kuin Fastin maustetut, joita ostin Pakkiksen kaupasta tarjouksesta. Ne olivat miun makuun ihan liian äklöjä.:urjo:

*BB*

morgaise sanoi:
Pistän nyt miekin tassuni soppaan. Wrangelta olen tähänmennessä tilannu kahdesti 5kg riisiprotskusäkin, pari vaatetta, protupatukoita ja nyt viimeksi eilen hain postista 5kg soijaprotusäkin ja salihanskat. Mitään valittamista ei ole ollut, protut on uponnu varsin hyvin, jopa riisiprotsku, jota kaikki tuntuvat vuoronperään mollaavan.
Tuo on ihan totta. Yleensä kun puhutaan pahan makuisista proteiineista, useat pitäää riisiprotua jonain referenssinä. Täysin aiheetta. Ne kommentit juontaa ajoilta jolloin riisiproteiini maistui oikeasti perseeltä. Tämä nykyinen uusi koostumnushan on lähes yhtä hyvää kun maustamattomat herat, varsin neutraali. Vanhempi koostumus oli maultaan lähimpänä käytettyä kissanhiekkaa. :rolleyes:

Mitä Joonaz puhui heikoista ja vanhanaikaisista tuotteista, kyllähän sieltä niitäkin löytyy, massanlisääjät, proteiinipillerit, kreatiinipillerit jne.

mitä ite kattelin wrangen tuotteita niiden mainoslehtisestä, niin aivan sikana hiilareita massanlisääjissä ( ite otan kyllä hiilarit jostain muualta ) ---> liian vähän proteiinia massanlisääjissä, joissakin huonolaatuista proteiinia ( ei ainakaan muistaakseni ollutp paljoa heraa ), proteiinipillereitä, ei BCAA ( kuka hitto haluaa vetää proteiininsa pillerinä? ) ja muutenkin vaikutti huonoilta kamoilta. mielipide tämäkin

Olen ostanut wrangelta bodysolid g3s kuntokeskuksen lisäpainopakalla ja se on ollu hyvä. Wrangen protskut ihan jees, sekoittanut maustamattomat megamassan 2000 suklaa :kuola: jatkoks ja on hyvin toiminnut. Kun olen laiska monipuolistaman ruokavaliota niin ainaski saa megamassast lisä vitamiinei. Wrangen kauhia kreatiini aiheutti massive rektal dischargen :nolo: eli sitä en syöny loppuun. Tosin olen sen verran vähä treenaava että omat kreatiinit riittäne. Wrangen weider linja on mun mielest ihan hyvä Megamassa jne. Muutamassa piristävässä tuottessa liian vähän piristeitä.

No itselläni on seuraavanlainen ongelma ja ajattelin laittaa sen tänne, koska yksi tuotteista on wrangen hyllystä, eli:
Haluaisin perus helpon palautus/massan lisäys juoman ja olisi kaksi vaihtoehtoa, joten suositelkaa kumpi on järevämpi.
1. PRIME WHEY-81 -heraproteiini + Malto6 1:1
tai
2.American Mass Blast + Hera80, joista myös suhteela 1:1

Tai sitten jos teillä on joku vielä parempi samalla halpa setti niin suositelkaa!

Laitanpas vähän päivitystä tälle Prime Milk -> Prime Night muutokselle. Hinta siis noussut hieman ja pakkauskoko pienentynyt. Sisältö ei ole ihan sama. Tämä uusi jauhe on jotenkin hienojakoisempaa ja sekoittuu paremmin. Ennen sekoitin 5dl vettä ja 1,5dl Milk, nyt voi laittaa vaan 3dl vettä ja saa silti ohuempaa juomaa. Maku kutakuinkin sama. Hinnan nousu silti jurppii mutta tuskin vaihdan toiseen.

Prime Whey 81:tä olen 4 kg syönyt, ja pahemmalta maistui kuin Fastin Hera80. Hera80 voi juoda vaikka maustamattomana, mutta Prime81:ssä on senverran karu maku, että siihen on pakko livauttaa kaakaojauhetta joukkoon.

Mun mielestä se (Whey81) ei maistu juuri millekään, kaakaojuomajauheen kanssa oikein herkkua. Ehkei herkkuperseille kuitenkaan, heille on maustetut.

Wrangelta olen tilannut Weiderin ravintolisiä. Nyt ollut käytössä Maximum protein drink-juomat ja Zell volume plus. Ovat toimineet ok. Zell volumen ansiosta treeni kulkenut paremmin nyt keväällä.
Tribulusta erehdyin talvella ostamaan, se ei ole todellakaan toiminut.

Anabolic evolution "lihasmassan rakentajaa" olen ajatellut ostaa ja kokeilla seuraavaksi. Kannattaako ? Onko kenelläkään ollut käytössä, kommentteja ?
Kumpi on parempi ottaa palautukseen Fastin Muscle + vai Anabolic evolution?

Proteiinipatukoiden laatu

Itse ostin Wranglta jotain patukoita. Kun katoin tuoteselostetta (kääreessä oleva) tarkemmin, niin huomasin että siinä oli mainittu olevan gelatiinia, eikä mitään mainintaa, että patukka sisältäisi heraa, maitoa tai muuta laadukasta proteiinin lähdettä.

Esim joku high protein low carb patukka kyllä sisältää paljon proteiinia, mutta proteiinin laatu jää pimentoon.

Uusi High Protein -patukka sopii erinomaisesti ravinnon täydennykseen dieetin aikana. Patukan runsas proteiinimäärä (40 g) suojaa lihaksia dieetistä johtuvan energiavajeen aikana. Hiilihydraateista vain pieni osa on nopeita pääosan ollessa erittäin tasaisesti imeytyviä polyoleja. Patukka ei siksi aiheuta verensokeritason liian nopeaa nousua, jonka elimistö joutuisi tasoittamaan siirtämällä liiallisen energian kehon rasvaksi.

RAVINTOSISÄLTÖ / 100 g:

Paino 100 g
Energiaa 1 197 kJ 285 kcal

Proteiinia 40 g
Hiilihydraattia 18 g
- polyoleja 16 g
- sokeria 1 g
- laktoosia 0,3 g
Rasvaa 9,4 g

Köyhälle on kaikki kallista. Mielestäni reilu 24 euron kilohinta palkkarista on vielä ihan ok - edullisemmallakin saa toki muita palkkareita.

Niin mä en sit tiiä...
kukin pistää rahansa mihin haluaa.
Mut mua henk kohtasesti huimaa laittaa 36 euroo johonkin vitun protsku säkkiin, kun niitä saa 15 eurollakin -.-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom