Wrangen tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lehtone
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
Onko joku joskus tilannut wrangelta power rackkia,ajattelin vaan että tuleeko se kokonaisena vai joutuuko siinä pulttaamaan ne välipalkit kiinni?

Kannattaisi varmaan soittaa Wrangelle ja kysyä sieltä.
Ehkä jopa tietävät :eek:

Melkeinpä sanoisin, että osina tulee, olisi muuten tolkuttoman suuri paketti :D

aijaa...kaverin kans ku tilattii ni ainaski kaikki tilausnumerot sun muut tuli näytölle. Eikä näytöllä missään kohdasssa lukenut että vaatii rekisteröitymisen.?

eilen tilattii penkki ja painoja.

pink panther sanoi:
aijaa...kaverin kans ku tilattii ni ainaski kaikki tilausnumerot sun muut tuli näytölle. Eikä näytöllä missään kohdasssa lukenut että vaatii rekisteröitymisen.?

eilen tilattii penkki ja painoja.

Sori ei vaadikaan,sekoilin jotain omiani.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pakko hieman tota wrangea mollata kun kaverilla kesti semmosen kaks kuukautta saada mutkatanko kotia :hyper: .Se tosin tilas sen stockan kautta ja ne siinä myös sotki jotain.

Mun on pakko kans haukkua Wrangea. Tilasin työpaikan kautta vyön sieltä ja kesti yks hikinen vyö tulla 2 kuukautta. Soittelin kolmeen otteeseen, että missä vitussa se vyö vaeltaa ja kerran se lähetys oli juuttunut satamaan ja sit sitä ei ollukkaan siellä ja sit se tulikin, muttei tullutkaan ja lopulta se saatana sit vhdoinkin tuli. Sellanen maku jäi, että mitään en sieltä tilaa jos ei ole hylly tavaraa:curs: Ja kaiken huippu tässä oli se, että se vyö oli maksettu ekan tilauksen yhteydessä jonka mukana sen vyön piti tulla. No eipä ollut omia rahoja likoomassa, mutta kuitenniin....

mulle on ainaskin kaikki tullut ajallaan:) Joskus on tainnut kestää pariviikkoa..

Mulla kesti pariviikkoa mutta pistin vihaista postia niin paketti olikin pian perillä + ei postikuluja :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom