Wrangen kreatiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vuoris
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin viikko sitten Wrangen Crea-Power -kreatiinipuristepurkin(kreatiinimonohydraattia 2 g/4 puristetta p.). Olen vetänyt tuota ohjeen mukaan 4 puristetta päivässä. Nyt pari päivää sitten alapäässä alkoi tapahtua kummia. Eli maha ihan sekaisin ja pöntöllä saa jäkittää vähän väliä. Onko muilla ollut ongelmia tämän saman tuotteen kanssa? Luin muistaakseni joltain foorumilta, että juuri tämä Wragen olisi aika pahamaineista :).

Käytän lisäravinteina myös kalaöljyä, kromia ja vitamiini & hivenaine-valmistetta, mutta en usko että ongelma tulisi niistä.

Pitänee vaihtaa merkkiä, jos kerran tuosta johtuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko ruokavaliossa tapahtunut mitään joka voisi laittaa pakin kuralle? Itse allergikkona tulin heti ajatelleeksi sitä. Kreatiinin määrä ei kyllä ole liian suuri ( 8grammaa/päivä ), eli ei sen siitä pitäisi johtua. Itsellä ei kreatiini ole koskaan laittanut pakkia sekaisin..

Edit: Jahas, eli 4 puristetta sisältää sen 2g kreatriinimonohydraattia. Silloin se määrä ei varsinkaan ole liian suuri. ;)

En usko, että tosta määrästä menis sekaisin. Suuremmasta määrästä on tosin itelläkin mennyt aikoinaan, mutta kun viisastui ja jakoi useampaa osaan, niin ei ongelmia.
Veikkaisin edellisen tapaan muita ongelmia.

Mutta eihän toi wrangen tabletti kreatiini oo 100% kreatiinia vaan 75%. Mulla oli niin kuin oloin syömään kreatiinia ei saanut parina ensimmäisenä yönä nukuttua.

Joo, tuskin johtuu tuosta kreatiinista. Lopetin kuitenkin nyt sen syömisen. Saa nähdä auttaako.

Vertakin näyttäs tulevan paskan mukana. Mikä liene paksusuolentulehdus tai peräpukamia. Saatanan saatana :curs:. Tais jäädä tänään kyykyt kyykkimättä.

Originally posted by Vuoris

Vertakin näyttäs tulevan paskan mukana.

-EDIT- just

Originally posted by Vuoris

Vertakin näyttäs tulevan paskan mukana. Mikä liene paksusuolentulehdus tai peräpukamia. Saatanan saatana :curs:. Tais jäädä tänään kyykyt kyykkimättä.

perkeles! mulla sama juttu. syön wrangen krea-jauhoa,sitä missä valkonen purkki, ja punaset tekstit, ja paskan mukana kans verta, ainaku "kuurittelen". onneks ei enää paljon jälellä tosta purkista. pihikun olen, en varmasti lopeta kesken, vaikka paskantaisin kettinkiä! :whip:

Originally posted by gold
perkeles! mulla sama juttu. syön wrangen krea-jauhoa,sitä missä valkonen purkki, ja punaset tekstit, ja paskan mukana kans verta, ainaku "kuurittelen". onneks ei enää paljon jälellä tosta purkista. pihikun olen, en varmasti lopeta kesken, vaikka paskantaisin kettinkiä! :whip:

Paljonkohan mahtaa olla raskasmetalleja ja muita epäpuhtauksia mukana...?

Ite vedin tota samaista ainetta yhden purkin. Parhaimmillaan alotusannokset n. 20g/ päivä kahteen osaan jaettuna. Ei kyl ollu mitään ongelmia mahan eikä minkään muun kans.
Joko ihmiset on erilaisa, tai se kreatiini ei oo lähellekkä tasalaatusta, tai sit teidän ongelmat johtuu jostain muusta. Kannattas kyl hipsiä vähitellen lääkäriin jos paskantaa verta tms.

Wrangen kreatiini (jauhe)

Tota on tullut käytettyä vaihtelevia määriä aina 15g/pv asti. Ostin purkit joskus vuonna kivi ja miekka ja hyvin on toiminut vieläkin. Ei mitään ongelmia oo ilmennyt. Treenissä jaksaa tehdä muutaman toiston enemmän samoilla raudoilla ja plussana energisempi olo. Lisäksi nostaa painoa keräämällä nestettä. Lihakset näyttää myös täyteläisemmiltä tankkauksen aikana.

Olen tosin kuullut tuttaviltani eriäviä mielipiteitä kreatiinin sopivuudesta eri ihmisille (mm. vatsa sekaisin, epämielyttävä lepopulssin nousu), joten kai me kaikki sitten ollaan hiukan erilaisia ja joillakin voi olla yliherkkyyttä juuri kreatiinin suhteen.
Sikäli harmi että kreatiini on ainoa lisäravinne, jonka vaikutuksen olen positiivisesti huomannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom