WPC Worlds - New York

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joko on tuloksia? Miten Ano ja kumppanit pärjäs?

Zone-sarja -42%
Ei hevletti että on kova jätkä! :eek:
Murtomäki nostaa vielä joku päivä puol tonnia penkistä :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olipa jotenki surkeen näkönen vaikka aika pohjasta tekiki. Ihan ko ois hakenu vielä uutta vauhtia välillä, eli pysäytys vähän alemmas ja uuteen nousuun.

Mun mielestä ihan nätti ja hyvä kyykky. Kutcherilla on aina toi tanko vähän vinossa. Mun silmään näytti vaan helvetin tiukalta, ei siltä et hakis uutta vauhtii.
Ja 395 kilon kyykky 75-kilosena ei oo ihan huono! :hyper:

Oli ihan mahtavat kisat ja hieno fiilis! Oli upeeta nähdä ihan omin silmin hienoja nostajia kuten Anon paluu, Kutcher, JANI MURTOMÄKI!!! jne. Unohtamatta aivan uskomatonta Britti tiimiä Andy Bolton, Jim Nuttall, Justin Hurley...:rock: Povaan kyllä todella valoisaa tulevaisuutta Kutcherille, Jimille ja Justinille. Ja sitten sille yhdelle nuorelle ukranalaisnaiselle, joka oli yhtä upea kuten nostonsakin!:eek: Kilpaa kyylittiin eli kuolattiin tätä upeaa ilmestystä.

Kaiken kaikkiaan kisoissa oli upeeta porukkaa ja sain hienoja kuvia! Kaikki luulee tai luuli (jopa suomalaiset) et oon jenkki tai britti!:D Hienoissa suomalaistunnelmissa sai kuitenkin palata Janin ja muiden kans takas. Tosi mukavaa porukkaa oli tullut täältä kaukaa kannustamaan hienoja suomalaisia nostajia.

Olipa jotenki surkeen näkönen vaikka aika pohjasta tekiki. Ihan ko ois hakenu vielä uutta vauhtia välillä, eli pysäytys vähän alemmas ja uuteen nousuun.

Ei toi nyt ipf-syyvyyttä saavuttanut siltikään. Kova jätkä enivei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom