PC World of Warcraft

memes-wow.jpg

Parille tutulle kävi jo huonosti.

whine, hienon kuvan oot löytäny. :lol2: Parille tutulle käyny huonosti täälläkin. Itse olen oikein taidokkaasti välttänyt yli 4h pelisessiot alun levutushuuman jälkeen :rock:

Ei varmasti paras paikka ilmoitukselle, mutta accounttia (ja pelin asennuslevyjä) olisi tyrkyllä:

- Perus wow, tbc, wrath levyinä, sekä cataclysm aktivoitu netissä.

- Itse accountissa merkittävimpinä 2x85 (mage ja [resto] druidi), sekä liuta muita hahmoja.

Lisätietoja saa (armorylinkit ym.) ja hintaneuvotteluja voidaan käydä mailin välityksellä: darkwanderer388 (at) hotmail.com

Ei vain cataclysm napannut niinkuin nuo aiemmat, osasyynä se, ettei ole enää aikaa pelata kunnolla. Kaikki tai ei mitään -asenne estää ns. casual pelailun :D

Pvp- hiiluna pelailen ja on taas blizzard osannu hommansa.
Bg alkaa ja lähdetään valtaamaan lippuja niin ensin tulee rogen sap, jos ei tästä jo lähde stunlock tai onnistut trinketöimään itsesi pakoon niin menee noin 0,35millisekuntia kun uudestaan on ruudussa "Can´t do that while stunned". Tai silenced. Tai pacified. Tai muuta paskaa.
Koko helvetin ajan.
Stun stun stun stun stun. Niin kauan että kuolet. Vaihdoin trinketinkin pois, vittuakaan sillä tehnyt, sait stunnin ja trinketöit niin uutta sataa. Silence kestää 1467 vuotta, hiiliä on muutenkin nerffattu ja manapooliin porattu reikiä niin todella upeeta hommaa nyt.
Toi oli wotlkis jo ongelma mutta blizz lupasi korjata asian cataan.
Joo korjasi antamalla lisää CC:tä kaikille ja pidentämällä niitä.
En tiedä kompensoiko täysi wrathful Wotlkissa ongelmaa mutta nyt kun ei ole geari vielä kuosissa niin jeesus kun alkaa nyppiä tuo pelleily.
Aiemmin saatoin resto druidina tappaa vastaantulevan huonompi gearisen dk:n, pakoon ainakin pääsi aina joka classia.
Nyt kun dk tulee vastaan niin ekalla iskulla on puolet hp:stä mennyt ja äijä matelee kuin mato eteenpäin dk niskassa. Kaikkensa saa tehdä että pysyisi hengissä.
Yleensä ei pysy kun rootseihin tulee immunea eikä warstompistakaan iloa ole.
Hiton pelleilyä kanssa koko curset/ magicit.
Ensimmäinen 2sec kohtaamisesta vihollisen kanssa on niskassa noin 3 riviä Dotteja, jokainen tikittää 10k 3sec välein ja niitä ei voi poistaa ><
Silloin tällöin tulee joku curse minkä voi poistaa, aika hiton harvoin.
Tällainen avautuminen.
Pve- puolelta voisin kirjoittaa HC- / normi- instoista kirjan verran valitettavaa, jätetään se seuraavaan vuodatukseen.

Broidi pelaa holydinia pvp:ssä, ja hiukan samaa hänkin valitteli. Itse pelaan dk:ta, ja kieltämättä hiilerin saa alas melko helposti. Jos mun rotaatio kusee ja en tapa damalla, niin viimeistään hiilerin mana loppuu pian. Ja dk ei ole edes pahin lämäclassi.

Uskon tosin että kun resilience kasvaa, niin homma muuttuu hiukan. Silloin puhutaan kuitenkin kolmanneksen vähennyksestä damassa.

Miks joku maksaa siitä, että saa pelata jotain tietokonepeliä? :wtf: . Wow on paskin peli ikinä, hf nerds :piis:

Miks joku maksaa siitä, että saa pelata jotain tietokonepeliä? :wtf: . Wow on paskin peli ikinä, hf nerds :piis:

Hyvä ottaa osaa ketjuun kun et kerran asiaa ymmärrä etkä asiasta tiedä mitään. Hiukan sama kun minä menisin ihmettelemään valokuvaus-ketjuun, että mitä järkeä on maksaa omaisuuksia vehkeistä millä saa otettua VALOKUVIA...

Sitä paitsi WoW on yksi kaikkien aikojen parhaista ja koukuttavimmista peleistä ikinä, millä mittapuulla tahansa mitattuna. 12 miljoonaa kuukausittain maksavaa muurahaista ei voi olla väärässä ;)

Hyvä ottaa osaa ketjuun kun et kerran asiaa ymmärrä etkä asiasta tiedä mitään. Hiukan sama kun minä menisin ihmettelemään valokuvaus-ketjuun, että mitä järkeä on maksaa omaisuuksia vehkeistä millä saa otettua VALOKUVIA...

Sitä paitsi WoW on yksi kaikkien aikojen parhaista ja koukuttavimmista peleistä ikinä, millä mittapuulla tahansa mitattuna. 12 miljoonaa kuukausittain maksavaa muurahaista ei voi olla väärässä ;)

Nimenomaan.

Kyllähän tuota tulee pelattua jonkin verran. Samassa killassakin jo viidettä vuotta, miittejä kerran pari vuodessa ja aktiivista yhteydenpitoa irkissä jne. Tuosta on jo mudostunut sellainen pieni yhteisö että ei siitä enää irti pääse, enkä kyllä haluakkaan.

Hiilaaminen tosiaan mielenkiintoista. Maini on druidi jolla moonkin/resto speki ja kyllä vituttaa kun dps classit ei osaa sitä damagea väistellä. Joutuu hiilaamaan niin perkeleesti kun kaikki seisoo tulessa jne.

No voi vittu lässyn lässyn. Miksi ihmiset tekee mitä ne tekee. Jotkut virkkaa, rassaa autoja, valokuvaa, kattoo leffoja jne. Saat palkinnon kuukauden paskimmasta postista.

nostellaan vanhaa ketjua. ketkäs täällä pelaa catalysmia ja mitä pidätte? pvp aika unbalanced ainakin tällä hetkellä. itellä resto shamaani täydellä s9 gearilla mukaanlukien tier2 aseet ja hunteri löytyy myös, löytyy itseasissa druidikin ja vähä muutakin...classicista asti pelattu. ei mitään järkeä...

Ostin Catan, mutta en nostanut omaa maagia 80+ koska kilta meni toiselle palvelimelle ja vielä eri factionille. Alotin siellä tosin Goblin maagin, mutta level sen kolmisenkymmentä.

Nyt on tullut makseltua jo 2-3 kuukautta pelaamatta, josko pääsis takasin sisään vielä. Aika ei vain tahdo riittää koulun, harjoittelun, ja omien töiden ohella. :david:

Joskus tuli perus classic wowia pelailtua hetken aikaa, mutta en itse niinkään tuohon päässyt sisälle. Onhan noita kavereita, jotka pelaa, mutta on niillä muutakin elämää. Jokainen ihminen tekee ja tuhlaa rahansa mihin haluaa.

Aa<3 En olekkaan ainut nörtti pakkiksella..

Kävi kuten on käynyt jokaisen lisäosan kohdalla. Levelcäppiin ja sitten vähän pvp:tä niin kauan kunnes päivä päivältä valkenee, että tätä samaa se on aina... Mukavaa se on silti aina ollut, en valita. ...ehkä sitten taas 2012...

Hitto, meikäläisellä olis kauheet polttelut taas kokeilla tuo 10-day free trial Cataa. Yritin jo mutta huomasin että luukku oli poistanut mut sähköpostiosoitteen käytöstä koska en ole käyttänyt sitä ikuisuuksiin joten toi mun bnet accountin hankkiminen takaisin on suorastaan vittumaisen hankalaa, koska se nyt sattuu olemaan sidottu tuohon luukun spostiin. (en kyllä tiedä onko ne sitä poistaneet, mutta ainakaan entinen salasana ei toimi luukku.comissa ja 100% varmasti sen muistan oikein, samoin bnet huutaa vain jotain "OOPS ERROR HAS OCCURED" kun koitan kirjautua tuolla sisään)

Toisaalta läppärillä pelaaminen olisi perseestä, ja tiedän mitä tosta 10-daysta seuraa. Jään koukkuun -> pelaan ja opiskelu kärsii -> kohta vituttaa läppäri ja lyön rahat pöytäkoneeseen. Tadaa tuli taas tonni hintaa wowille :D

Se olis kolme pian kolmesta neljään kuukauteen ilman wowia ja ei paluuta taida olla. Kaikki hahmot oli levelitetty vauhdilla ja siihen se inspiraatio pian loppuikin. Uudet kuoret mutta sisältä samaa paskaa kuin aiempi lisäosa. Syy lopettamiseen oli wowin pelaajat itse. Tuli aika paljon tankitettua instoissa ja hiilutettua (pvp- jonoja ei jaksa ja koska en ole hc- pelaaja ei kiltoihin liittyminen ja niissä raidaaminen sovi minulle enää), ja kokemukset niistä oli aina yhtä paskoja.
Pelaajien keski-ikä on laskenut selvästi. Pelaajat on keskimäärin HELVETIN tyhmiä, itsekeskeisiä ninjoja, tuhannen tolloja ja muita idiootteja.
Kohteliaita ihmisiä ei näkynyt missään ja järkevä keskustelu oli mahdottomuus.
Kun siinä tankittelin ja pyytelin että "sap triangle please and hex moon please", niin vastataan "NAB JUST GO". CC- ei toimi, ei sitten mitenkään.
Ihmiset eivät osaa/jaksa opiskella hahmoaan sen vertaa ettei mun tarttis väitellä shamaanin kanssa että onko sillä Hex- vai ei (tämä tappelu käytiin ja lopputulos oli kun kyllästyin että shamaanilla ei ole hex:iä).
Porukka pulli tankin edeltä, porukka ei osaa käyttää CC, porukka hakkaa ihan eri kohdetta kuin tankki, aivan vitun retardia tankittaa tuollaista.
Hiiluna se oli samaa paskaa, kukaan ei buffaa instoissa ketään jos ei erikseen anele, mage EI VOI tehdä vettä jos et maksa.
Hakkasin yksien shoulderien takia instaa läpi tankkina 22. vitun kertaa ja kun 23. kerralla ne droppas, dps- dk ninjas ne "os" ja lähti instasta.
Nyt kuulemma blizz vielä helpotti instoja jotka olivat juuri sopivan hankalia ja kunnon porukalla helppoja, muttakun idiootit eivät osaa pelata classiaan niin blizz nerffaa peliä ja pilaa meidän ilon jotka halutaan tehdä muutakin kuin hakata naamalla näppistä.
Ei tarvita meikäläistä azerothissa enää.

Back
Ylös Bottom