PC World of Warcraft

Se olis kolme pian kolmesta neljään kuukauteen ilman wowia ja ei paluuta taida olla. Kaikki hahmot oli levelitetty vauhdilla ja siihen se inspiraatio pian loppuikin. Uudet kuoret mutta sisältä samaa paskaa kuin aiempi lisäosa. Syy lopettamiseen oli wowin pelaajat itse. Tuli aika paljon tankitettua instoissa ja hiilutettua (pvp- jonoja ei jaksa ja koska en ole hc- pelaaja ei kiltoihin liittyminen ja niissä raidaaminen sovi minulle enää), ja kokemukset niistä oli aina yhtä paskoja.
Pelaajien keski-ikä on laskenut selvästi. Pelaajat on keskimäärin HELVETIN tyhmiä, itsekeskeisiä ninjoja, tuhannen tolloja ja muita idiootteja.
Kohteliaita ihmisiä ei näkynyt missään ja järkevä keskustelu oli mahdottomuus.
Kun siinä tankittelin ja pyytelin että "sap triangle please and hex moon please", niin vastataan "NAB JUST GO". CC- ei toimi, ei sitten mitenkään.
Ihmiset eivät osaa/jaksa opiskella hahmoaan sen vertaa ettei mun tarttis väitellä shamaanin kanssa että onko sillä Hex- vai ei (tämä tappelu käytiin ja lopputulos oli kun kyllästyin että shamaanilla ei ole hex:iä).
Porukka pulli tankin edeltä, porukka ei osaa käyttää CC, porukka hakkaa ihan eri kohdetta kuin tankki, aivan vitun retardia tankittaa tuollaista.
Hiiluna se oli samaa paskaa, kukaan ei buffaa instoissa ketään jos ei erikseen anele, mage EI VOI tehdä vettä jos et maksa.
Hakkasin yksien shoulderien takia instaa läpi tankkina 22. vitun kertaa ja kun 23. kerralla ne droppas, dps- dk ninjas ne "os" ja lähti instasta.
Nyt kuulemma blizz vielä helpotti instoja jotka olivat juuri sopivan hankalia ja kunnon porukalla helppoja, muttakun idiootit eivät osaa pelata classiaan niin blizz nerffaa peliä ja pilaa meidän ilon jotka halutaan tehdä muutakin kuin hakata naamalla näppistä.
Ei tarvita meikäläistä azerothissa enää.

Tyhjäsit minun ajatukseni samalla. Sillä erolla että ite jaksan vielä satunnaisesti vääntää..

Se olis kolme pian kolmesta neljään kuukauteen ilman wowia ja ei paluuta taida olla. Kaikki hahmot oli levelitetty vauhdilla ja siihen se inspiraatio pian loppuikin. Uudet kuoret mutta sisältä samaa paskaa kuin aiempi lisäosa. Syy lopettamiseen oli wowin pelaajat itse. Tuli aika paljon tankitettua instoissa ja hiilutettua (pvp- jonoja ei jaksa ja koska en ole hc- pelaaja ei kiltoihin liittyminen ja niissä raidaaminen sovi minulle enää), ja kokemukset niistä oli aina yhtä paskoja.
Pelaajien keski-ikä on laskenut selvästi. Pelaajat on keskimäärin HELVETIN tyhmiä, itsekeskeisiä ninjoja, tuhannen tolloja ja muita idiootteja.
Kohteliaita ihmisiä ei näkynyt missään ja järkevä keskustelu oli mahdottomuus.
Kun siinä tankittelin ja pyytelin että "sap triangle please and hex moon please", niin vastataan "NAB JUST GO". CC- ei toimi, ei sitten mitenkään.
Ihmiset eivät osaa/jaksa opiskella hahmoaan sen vertaa ettei mun tarttis väitellä shamaanin kanssa että onko sillä Hex- vai ei (tämä tappelu käytiin ja lopputulos oli kun kyllästyin että shamaanilla ei ole hex:iä).
Porukka pulli tankin edeltä, porukka ei osaa käyttää CC, porukka hakkaa ihan eri kohdetta kuin tankki, aivan vitun retardia tankittaa tuollaista.
Hiiluna se oli samaa paskaa, kukaan ei buffaa instoissa ketään jos ei erikseen anele, mage EI VOI tehdä vettä jos et maksa.
Hakkasin yksien shoulderien takia instaa läpi tankkina 22. vitun kertaa ja kun 23. kerralla ne droppas, dps- dk ninjas ne "os" ja lähti instasta.
Nyt kuulemma blizz vielä helpotti instoja jotka olivat juuri sopivan hankalia ja kunnon porukalla helppoja, muttakun idiootit eivät osaa pelata classiaan niin blizz nerffaa peliä ja pilaa meidän ilon jotka halutaan tehdä muutakin kuin hakata naamalla näppistä.
Ei tarvita meikäläistä azerothissa enää.

Tuo kanssapelaajien keski-ikä vaikutti omalla kohdalla myös siihen, etten jaksanut pelata kuin lvl82 asti ja siihen se sitten jäi, vaikka olin maksanut 3kk peliaikaa.

Huutelin julkisilla kanavilla aikuisten pelaajien perään ja löysin sieltä pari itseäni 10 vuotta nuorempaa tyyppiä. Kaikki muut oli joku 15vee.

Kiva peli se on, jos on kivaa seuraa siellä maailmassa, mutta en itse ainakaan jaksa yksinäni pelata tai pelata lapsien kanssa.

Mä löysin muuton keskeltä korkkaamattoman peliaikakortin, mut jostai syystä en oo innostunu cataa vielä ostamaan ;_; enkä oo muutamaan kk pelaillut, mitähän tässä nyt tekis, hmm.

Oma pelaamiseni on muuttunut niin, että en koske ollenkaan pve-puoleen. Olen tainnut käydä kokonaista kaksi heroicia läpi kiltalaisten kanssa, mutta muuten ei kiinnosta kyllä yhtään.

Mulla on mainina DK ja alttina resto shammy. Lisäksi korkoa kasvamassa 80 druid ja rogue. Pelaan vain ja ainoastaan areenoja tuttujen kanssa. Aika paljon pelaamiseen saa silti upotettua aikaa...T2-asetta en ole vielä onnistunut saamaan, tänään kävin 2180 ratingilla mut sit tipahti taas (väitän että servun vika, sieltä ei yksinkertaisesti löydy porukkaa jolla olisi edes suunnilleen 2.2k experience). Eukolta tuli hiukan palautetta tänään että alkaa taas pelimäärät karata käsistä. Pitää koittaa rajoittaa vain iltapelaamiseen...

Kovin yrittää Blizzard edelleen kalastella uusia pelaajia. Mulle tuli viime viikolla sähköposti, jossa kerrottiin, että koska olin julkaisusta asti "tukemassa Starcraft 2:sta" niin haluavat palkita minut ilmaisella WoW:lla + 30 päivällä peliaikaa.
Enpä kuitenkaan tuota ota, vaikka tosiaan pelin ilmaiseksi saisi.
Ei millään olisi varaa koukuttua mihinkään tälläiseen, joten siksi olen kiertänyt kaukaa ja niin teen nytkin :D

Mulle riittää yksinpelattavat ropet, niissä saa sentään pidettyä peliajat kurissa :)

Heh.. katselin tätä keskusteluosiota sillä silmällä, että josko täällä olisi WoW -ketju. Itse olen pelannut vasta reilun vuoden ja pelin taianomaisuus ei ole mihinkään vielä hävinnyt. En ole ehtinyt koluta vielä edes koko maailmaa läpi, pari kaupunkiakin vielä näkemättä.

Hauska oli alkaa lukea tätä ketjua alusta; ajalta kun WoW oli kaikille vielä uutta ja hämmästyttävää. Mua on koko lyhyen peliurani ajan harmittanut, etten alkanut pelaamaan WoWia viimeistään 2006 kun muutin kotoa. Olisi ehtinyt vielä pelata vanilla-aikaa. Warcraft-pelejä tosin olen pelannut jo 90-luvun puolivälistä alkaen, 2 ja 3 on läpi pelattu ja 1:stäkin shareware.

Mun kovin hahmo (ainut lvl85) on enhancement shamaani Stormreaver-servulla. Pelailen muutaman tunnin viikossa, lähinnä viikonloppuisin.

Kiehtovinta koko pelissä on tähän mennessä ollut ihan se yksinpeli, levuttaminen ja questien tekeminen, maailman tutkiminen. Battlegroundeja olen myös pelannut ja ihan mukavaa sekin on. PvE on oikeastaan vielä täysin kokematta.

Tässähän tää taas menee.. Arenan parissa koko yö..

Tuo kanssapelaajien keski-ikä vaikutti omalla kohdalla myös siihen, etten jaksanut pelata kuin lvl82 asti ja siihen se sitten jäi, vaikka olin maksanut 3kk peliaikaa.

Huutelin julkisilla kanavilla aikuisten pelaajien perään ja löysin sieltä pari itseäni 10 vuotta nuorempaa tyyppiä. Kaikki muut oli joku 15vee.

Kiva peli se on, jos on kivaa seuraa siellä maailmassa, mutta en itse ainakaan jaksa yksinäni pelata tai pelata lapsien kanssa.

Itsellä sattunut hyvä tuuri, sillä kilta johon olen päässyt on keski-iältään jotain lähempänä 30 kuin 20:tä.
Peli itsessään alkaa tuntumaan aivan kauhealta puulta, mutta hyvät tyypit killassa pitävät pelissä mukana

Pvp- hiiluna pelailen ja on taas blizzard osannu hommansa.
Bg alkaa ja lähdetään valtaamaan lippuja niin ensin tulee rogen sap, jos ei tästä jo lähde stunlock tai onnistut trinketöimään itsesi pakoon niin menee noin 0,35millisekuntia kun uudestaan on ruudussa "Can´t do that while stunned". Tai silenced. Tai pacified. Tai muuta paskaa.
Koko helvetin ajan.
Stun stun stun stun stun. Niin kauan että kuolet. Vaihdoin trinketinkin pois, vittuakaan sillä tehnyt, sait stunnin ja trinketöit niin uutta sataa. Silence kestää 1467 vuotta, hiiliä on muutenkin nerffattu ja manapooliin porattu reikiä niin todella upeeta hommaa nyt.
Toi oli wotlkis jo ongelma mutta blizz lupasi korjata asian cataan.
Joo korjasi antamalla lisää CC:tä kaikille ja pidentämällä niitä.
En tiedä kompensoiko täysi wrathful Wotlkissa ongelmaa mutta nyt kun ei ole geari vielä kuosissa niin jeesus kun alkaa nyppiä tuo pelleily.

Aiemmin saatoin resto druidina tappaa vastaantulevan huonompi gearisen dk:n, pakoon ainakin pääsi aina joka classia.
Nyt kun dk tulee vastaan niin ekalla iskulla on puolet hp:stä mennyt ja äijä matelee kuin mato eteenpäin dk niskassa. Kaikkensa saa tehdä että pysyisi hengissä.
Yleensä ei pysy kun rootseihin tulee immunea eikä warstompistakaan iloa ole.
Hiton pelleilyä kanssa koko curset/ magicit.
Ensimmäinen 2sec kohtaamisesta vihollisen kanssa on niskassa noin 3 riviä Dotteja, jokainen tikittää 10k 3sec välein ja niitä ei voi poistaa ><
Silloin tällöin tulee joku curse minkä voi poistaa, aika hiton harvoin.
Tällainen avautuminen.
Pve- puolelta voisin kirjoittaa HC- / normi- instoista kirjan verran valitettavaa, jätetään se seuraavaan vuodatukseen.

No toi on kyllä muuttunu aika lailla, taino myönnän ,että ku dingaat 85 nii se on joka charalla joka cläässia vastaan sama asia ei siinä paljoo mitää tehtävää ole ku menee se 3 hit down , mutta ku alkaa olee gearii koossa nii on se ihan eri meininkii.

Olen ollut nyt yli kaksi kuukautta pelaamatta, ja ensimmäistä kertaa lopetuksen jälkeen (nyt menossa noin kuudes lopettamisyritys) on helpottunut fiilis, eikä ole tehnyt kyllä mieli pelata yhtään. Tulihan tuota tahkottuakin...Kun muistelen haikeana paria ensimmäistä pelivuotta, ja varsinkin sitä ekaa (2005), niin en vain ole enää saanut samaa fiilistä viime vuosina. Peli on varmasti itse asiassa parempi kuin ekana vuonna, mutta sen uutuudenviehätyksen voi kokea vain kerran =)

Ekat kaksi vuotta meni niin että lopettaminen tuntui suorastaan hullulta ajatukselta. Miten joku voi lopettaa maailman parhaan pelin? Aika aikansa kutakin. Vaikka tulisi mitä uudistuksia, niin sitä samaa vanhaa tuo kuitenkin on, ja kun sitä on tehnyt muutaman vuoden, niin ei vain jaksa enää innostua.

Parina viime vuonna on tuntunut että peli on täynnä lolihqudaateinejä jotka eivät osaa kirjoittaa, puhua tai ajatella kypsästi. Community on mennyt vessanpöntöstä alas. Tuo varmaan on suurin syy "fiiliksen" muuttumiseen.

Tuli kesäloman viihteeksi wowi ostettua. Eipä tuo nyt mitenkään älyttömästi koukuta. Noin tunnin päivässä tuota jaksaa naputella. Voi tietysti vaikuttaa ettei mulla sielä yhtään kaveria ole saati missä guildissa ole. Ihan mukavaa ukon kehitystä ja questien tekemistä tuo on, mutta ei mitään tajunnanräjäyttävää.

Itte vanhana hc-wowittaja oon aika yllättyny siitä että ei koukuta lähes ollenkaan pelaaminen, on se hauskaa välillä loggailla ja vanhojen tuttujen kanssa jutella ja jotain bg:tä pelailla tai alttien levuttamista mutta raidaus ei houkuta enää yhtään. Joskus tuli väännettyä se perinteinen 4-5 päivää viikossa.

Mun oma mielipide on se että ehkä tässä on tullu vaan aikuistuttua ja jotenkin kasvettua ulos tostakin pelistä. Jostain syystä se pikselien perässä juokseminen ei vaan ole niin tärkeää.

Itte vanhana hc-wowittaja oon aika yllättyny siitä että ei koukuta lähes ollenkaan pelaaminen, on se hauskaa välillä loggailla ja vanhojen tuttujen kanssa jutella ja jotain bg:tä pelailla tai alttien levuttamista mutta raidaus ei houkuta enää yhtään. Joskus tuli väännettyä se perinteinen 4-5 päivää viikossa.

Mun oma mielipide on se että ehkä tässä on tullu vaan aikuistuttua ja jotenkin kasvettua ulos tostakin pelistä. Jostain syystä se pikselien perässä juokseminen ei vaan ole niin tärkeää.

Sama on huomattu täällä. Onhan tuossa played jo about 400 days =/ Nyttemmin ole jaksanu edes ostaa peliaikaa, ehkä seuraavassa lisärissä tulee taas katsastettua meno ja pelattua sen uutuuden viehätyksen verran. Nyt on tullu pelattua league of legendsiä kaveriporukalla, iha hauska peli.

Sama on huomattu täällä. Onhan tuossa played jo about 400 days =/ Nyttemmin ole jaksanu edes ostaa peliaikaa, ehkä seuraavassa lisärissä tulee taas katsastettua meno ja pelattua sen uutuuden viehätyksen verran. Nyt on tullu pelattua league of legendsiä kaveriporukalla, iha hauska peli.

Haha, aivan kuin story of my life. Tosin itselläni on played "vain" jossain 130d tuntumassa yhteensä. Pelottavan paljolta tuo kuulostaa silti, tosin olen jostain 2006 tammikuusta asti paahtanut.

tossa kun lueskelin niin porukalla välillä hankaluuksia lopettaa pelaaminen. Sikäli hauska että itellä ei ole ollut pienintäkään ongelmaa sen suhteen, päätin vain että "paska peli" ja siihen se jäi.
Ittellä toki helpottaa se että aika helposti hermostuva jannu olen ja tuohon peliin on yli sen tuhat kertaa menettänyt järkensä niin ei sitä kauheat ongelmat ollut lopettaa=).
(Juuri poistin BFBC2 koneelta kun lensin apachella jeepin yli, raketit jeeppiin, osumaa naksuu mutta jeeppi jatkaa matkaa. Käännös ja toinen sarja *naps* *naps* *naps* osumaa tulee, kuski hyppäs ulos jeepistä ja ampui dartin mun kopteriin. Ei hätää, kopteri ympäri ja *naps* *naps* *naps* *naps* raketit napsuu ukkoon kun osumaa tuli mutta sitten tulikin RPG vastapalloon ja meikäläinen tulipallona maahan ja jeeppi jatkoi matkaa).
Heitin luurit seinään hajalle ja poistin koko pelin.
Kyseessä ei ollut hakkeri, serveri oli HC, kyseinen peli vain on ihan helvetin perseestä tappaa vihollinen jos et työnnä rpg:tä anukseen.
Ahahaha niin ja VADS:lla ammuin kolme sarjaa vihuun joka juoksi suoraan mua päin. *naps* *naps* *naps* *naps* *naps* osumaa tuli mutta sitten jannu ampui mua 9mm päähän ja kuolin xD
"The most realistic game ever" YEHHH RIGHT!!!!

Puutteistaan ja ongelmistaan huolimata WoW on mielestäni paras ikinä tehty peli. Sen takia lopettaminen on ollut vaikeaa. Jos itse pidit peliä paskana, niin ei kai se lopettaminen olekaan vaikeaa...

tossa kun lueskelin niin porukalla välillä hankaluuksia lopettaa pelaaminen. Sikäli hauska että itellä ei ole ollut pienintäkään ongelmaa sen suhteen, päätin vain että "paska peli" ja siihen se jäi.
Ittellä toki helpottaa se että aika helposti hermostuva jannu olen ja tuohon peliin on yli sen tuhat kertaa menettänyt järkensä niin ei sitä kauheat ongelmat ollut lopettaa=).
(Juuri poistin BFBC2 koneelta kun lensin apachella jeepin yli, raketit jeeppiin, osumaa naksuu mutta jeeppi jatkaa matkaa. Käännös ja toinen sarja *naps* *naps* *naps* osumaa tulee, kuski hyppäs ulos jeepistä ja ampui dartin mun kopteriin. Ei hätää, kopteri ympäri ja *naps* *naps* *naps* *naps* raketit napsuu ukkoon kun osumaa tuli mutta sitten tulikin RPG vastapalloon ja meikäläinen tulipallona maahan ja jeeppi jatkoi matkaa).
Heitin luurit seinään hajalle ja poistin koko pelin.
Kyseessä ei ollut hakkeri, serveri oli HC, kyseinen peli vain on ihan helvetin perseestä tappaa vihollinen jos et työnnä rpg:tä anukseen.
Ahahaha niin ja VADS:lla ammuin kolme sarjaa vihuun joka juoksi suoraan mua päin. *naps* *naps* *naps* *naps* *naps* osumaa tuli mutta sitten jannu ampui mua 9mm päähän ja kuolin xD
"The most realistic game ever" YEHHH RIGHT!!!!

Höpölöpöä tulee roppakaupalla. Ensinnäkin jos kopulla lentelee pitää olla flaret messissä että sen dartin saa veke eikä rpg lukitu. Kyllähä tossa menee hermot itelläkin hc-serverillä kun porukka istuu puskassa ja killcami ei ole päällä eli et näe mistä sut tapettiin etc. mutta pelaamalla oppii. On toi kyllä yksi realistisimmista ja monipuolisimmista räiskinnöistä mitä on tehty. ( http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Latexii/ ) jonkun verran tuota itekin pelannu ja homma vaan jatkuu. Ei kande luovuttaa nii helposti =)

Höpölöpöä tulee roppakaupalla. Ensinnäkin jos kopulla lentelee pitää olla flaret messissä että sen dartin saa veke eikä rpg lukitu. Kyllähä tossa menee hermot itelläkin hc-serverillä kun porukka istuu puskassa ja killcami ei ole päällä eli et näe mistä sut tapettiin etc. mutta pelaamalla oppii. On toi kyllä yksi realistisimmista ja monipuolisimmista räiskinnöistä mitä on tehty. ( http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Latexii/ ) jonkun verran tuota itekin pelannu ja homma vaan jatkuu. Ei kande luovuttaa nii helposti =)
Kyllä tota useat illat on pelattu omalla tiimillä, yleensä oma homma oli Recon- classina muille spawn pointin antaminen mahdollisimman lähelle äksöniä ja samalla kohteen suojaaminen kiväärillä.
(tämä siksi että samalla porukalla on pelailtu jo vajaa 10 vuotta ja aina olen snipu ollut niin ammun kiväärillä paremmin kuin thompsonilla).
Kyseinen peli vaan ei ole realistinen mun mielestä jos Barret .50cal ammut vihollista rintaan niin se ei kuole :/.
Aika äkkiä siinä oppi ampumaan lähes aina päähän mutta silloin kun se ei onnistu niin aika raivostuttavaa. Myöskin jotenki ylikorostettu se luotien lentoradan muuttuminen recon- classilla.
Muilla classeilla se ei ole niin korostettua vaan riittää että vedät "sinnepäin".
Okei ihan hyvä että snipuja olis vähemmän kun saadaan siihen haastetta, mutta todella usein oli hiton turhauttavaa ampua juoksevaa vihua kun päähän olisi osuttava, ja korkeus/ ennakko oli välillä jotain ihan käsittämätöntä.
Kun suhteutetaan se siihen mitä ne on M60- kourassa.
M60- kunnon tähtäimellä olis usein ollu paree snipu kun oikeat kiväärit.
Sikäli muuten ihan helvetin raivostuttavaa että siinä pelissä joka toinen joka tulee vastaan käyttää M60. "Nappi pohjaan, jumala ohjaa".
Tai sitten on Recon class käytössä, niin tai siis Sniper. Jotka ovat kaksi eri asiaa.
Jokaisella servulla tarttis olla limitti reconeille, siitä ei tuu yhtään mitään että joka puskassa on jannu kyttäämässä ja miettii "kyllä ne kohteet joku muu hoitaa".
Spawn camp- pyörimään niin nopeasti kun vain on mahdollista.
Samoin en ymmärrä miten on niin suuri moka tehty, että kun vaikka pelataan 1000 tiketin peliä, ja heti alusta vihollinen saa kaikki baset, niin peli pitäisi resetoida ja merkitä toinen tiimi voittajaksi ja aloittaa round2.
Nyt kun tätä ei ole käytössä, vihollinen valtaa kohteet, sitten joko ihan suoraan ammutaan spawniin toisia tunnin verran tai jos vaikka on spawn protection niin ammutaan dartit koneisiin ja heti kun basesta lähdetään niin sen ekan kukkulan takaa vedetään rpg:llä laitteet paskaksi, sie on tankit ja kopterit kyttäämässä, sie on sniput puskassa.
Sieltä ei vain pääse pois.
On sitten hiton hauskaa pelata, se ei ole kivaa hyökätä eikä puolustaa sellaista.
Paljon mukavempaa on antaa vihulle bari basea taas, tilaa hengittää ja yrittää muodostaa jotain suunnitelmaa ja sitten pelata peliä kuten kuuluu eikä ampua siivettömiä ankkoja lampeen.

Sori hei jos sun yöunes meni offtopicin takia nyt pieleen.
Ei me tarkotettu.
Annaksä meille sorin?
Siis kauheeta ku me laitettiin 3 postausta offtopiccia ja se vaikutti sun henkiseen kehitykseen heti, laita lasku tulemaan psykiatrilta jotta ollaan sujut.
Rakkautta <3

Back
Ylös Bottom