PC World of Warcraft

Sen ilmaisen 30pvä saa käyttöön vain ostamalla joko se 2kk peliaikakortti tai sitten vinguttamalla visaa.
Eli jotta sen ilmaisen 30vpä joka tulee pelin mukana voi käyttää, pitää ostaa myös peliaikaa sen lisäksi.
Periaatteessa ei.

Luottokortin/Electronin voi perua ennen kuin sitä laskutetaan, eli kun koeaika loppunut.

Rupes peli vituttamaan niin paljon että iskin deleteä hahmoihin.

Voisin kyllä supportin kautta hommata takaisin jos jotakuta kiinnostais ostaa acco?

Troll Shaman, resto mainspeccinä, täys t7.5/palasia ulduar25 myös, lentelee os25 3d twilight drakella, 450 JC, 425 Enchanting(laiska olen). Deadly/Furious, ja 3 palaa hateful, aseena naxx25 droppi, kun ei ole tuohon 1850 ratingiin ole ollut aikaa. Battlemaster titteli häämöttää, jos vain jaksaa farmata reputationit. Ja jos e-peeniä pitää kasvattaa, pohjalla 5000 pojoa acheissa, että siitä vaan lisää farmaamaan.​

Elemental kemaa on enimmäkseen deadlyä, ei juuri pvekamaa. Enhancementilta löytyy pvp kamaa hateful/deadly, naxx25/10-droppeja, aseet naxx10.​

Orc Hunter 80 löytyy myös, naxx25 staffia, paskaa pyssyä kädessä(voin hommata valmiiksi nesingwaryn yms. helposti saatavan BoE:n), hateful/deadlyä + JC pvp kamaa. Proffit ei kunnossa, eikä muutakaan erikoista tässä hahmossa.​

Tiedä sitten miten nuo tulee technical supportin kautta takaisin mutta ainakin scammitapaukset yms. tulee ihan täydellisinä aina, eli mitään ei ole poistunut. Joku tonni goldia varastossa, eli ei kyllä juhlita mutta flaskit maksaa.

Ja laitetaan naurettavan halvalla, 100e. Tuolla restolla kuitenkin voi lähteä samantien healaamaan uutta contenttia ja pvp-kamat on ihan asialliset että voi aloittaa heti arenat ilman BG-farmausta.

Privalla vaan tai tähän ketjuun meiliä niin otan yhteyttä. Armorylinkkiä saa privana sitten, kunhan hahmot taas löytyvät(viikko kestää yleensä noissa, eli ens viikon alussa voisi olla jotain näytettävää).

ite hakkasin kyseistä peliä noin 1,5 vuotta ihan sairaan koukussa. vähintään 12h/ päivässä. muuta en tehnykkään kun wowitin. sitten alko kiinnosta lopahtaa ja loppu samalla peliaika eikä jaksanu hommata lisää nii nyt oltu 2 kk pelaamatta.
mukavaa aikaa oli se..jossain vaiheessa ostan vielä kerran peliaikaa ja sitten poistan koko pelin. Tuli muuten laihduttua 15kg tuona aikana kun pelasin, pelkkää rasvaa kuitenkin :david: ei sitä malttanu mennä syömään. tuli oltua ennen vähän tukevahko mutta nyt on mukava, näkyy vatsapalatkin :rock:

Huhtikuussa loppui mulla peliaika kaikilta pelitileiltä. Ei vaan enää kiinnostanut, tuli kuitenkin pelattua muutama vuosi. TBC lisäys oli ihan kiva, mutta ei vaan enää raidaus kiinnostanut, kun samaa vaan toistettiin vähän eri tavoin, tuli kuitenkin BT ja Hyjal clearattua. BG-bottaustakaan ei enää jaksanut kiinnostaa. Rahaa tuli tehtyä ja myytyä. Omaan kiltapankkiin hordelle taisi jäädä about ~100k goldia + kaikki kama pankissa. WOTLK tuli mielestäni liian nopeasti, ei tuo levuttaminen mitään herkkua ole, kun mulla noita hahmojakin oli muutama. Alluille jäi 3 70 levelistä. Hordelle kaikkia hahmoja, kaikki yli 60 levuisia ja 2 80 levuista... niin paitsi DK:ta en edes kokeillu.

Vieläkin tulee katteltua niitä vanhoja preTBC pvp leffoja, ne olivat vasta jotakin. Tuli tehtyä muutama leffa ittekin raidaamisesta, pvp:stä ja gold farmauksesta. Nostalgiaa :)

Kauheesti tekis mieli aloittaa taas pelaa, mutta tiedän etten pysty pelaamaan muuten kuin täysillä. Toivottavasti tulee samanlainen kutsu kuin AoC:n pelaajille tuli tällä viikolla. Vanhat pelaajat saivat ilmaista peliaikaa.

Pelaako ketään Draenorilla täältä? Jotain päälle 4 vuotta (ihme kyllä en oo lihonu wowin aikana yhtään :) siis jos punttia ei lasketa) siellä pelannut itse.. surkee realmi mut eipä oo jaksanu vaihtaakkaan. Kyllä on köyhää tää wotlk meno, kun vertaa TBC.. PVP aivan kakkelia ja raiditkin tommosia kelaepikki mestoja.. hohhoijaa. Eipä nykyään paljon jaksa loggailla paitti kun vetää areenat (koitetaan rank 1 saada tässä seasonissa mutta tuskin siitä taaskaan mitään tulee :)) ja raidit.

Kauheesti tekis mieli aloittaa taas pelaa, mutta tiedän etten pysty pelaamaan muuten kuin täysillä.
Itsellä on ihan sama. En vain pysty pelaamaan casualina. Jos pelaan, on pakko pelata koko ajan ja yrittää olla paras.

Olen aina ollut PVP-henkinen, mutta kuitenkin raidannut siinä sivussa. Nyt aloittelin taas pelaamaan parin kuukauden tauon jälkeen. Ajattelin vetää pelkkää areenaa ja jättää raidaamisen, jos vaikka aikaa riittäisi enemmän. En vain valitettavasti ole kovin hyvä areenassa. Saan kyllä kohtuullisia ratingeja, mutta se terävin kärki jaa aina aika kauas. Aluksi selittelin sitä huonoilla partnereilla yms, mutta pakko oli lopulta myöntää itsellekin että itsessä se vika on =( Olo on hiukan kuin naiskuskilla liikenteessä. Teoriassa tietää mitä pitäisi tehdä, mutta pelisilmä ei riitä kun tilannenopeudet kasvaa :D

Kun nyt sitten tuskastuin omaan saamattomuuteeni areenassa, peruutin taas accon, ja katsotaan jos lopultakin pääsisin irti...Olen yrittänyt kolme kertaa lopettaa tosissaan, mutta mikään muu peli ei oikein maistu enää miltään, niin aina on tullut palattua. Jotenkin WoW tuntuu toiselta kodilta, onhan siellä tullut vietettyä todella paljon aikaa yli neljän vuoden ajan =)

Oliskohan aika herätellä tätä ketjua kun Cataclysm jo kolkuttelee ovella. Löytyykö pakkikselta viellä wowittajia? Itse pelaillut lähes alusta saakka ja olen jo hyväksynyt sen tosiasian, että mahdollisesti porskutan tossa maailmassa viellä vuosia, joskaan en ihan yhtä nolifenä kuin joskus. Pitkiä taukoja on tietysti ollut ja tulee varmaan olemaankin.
Tältä lisäriltä odotan paljon hienoja juttuja ja haastavampia instanceja. Olis tarkoitus magella pelata, ammattina alchemy, niin pääsee loharina lentelemään :)

Siinä vähän pätkää hyvillä musiikeilla höystettynä: http://www.youtube.com/watch?v=QKR7rSI4JUE

ite pelasin 3 vuotta, vuoden meinaan täysiä, pakko pelata koko ajan ja olla paras, tai ei ollenkaan. oli rogue ja priesti, molemmilla full wrathfullit tier2 aseineen yms. on se kyllä helmi peli. eipä ole tullut ainakaa 4kk pelattua..

Ois hieno tietää mitkä rahat pelistudio on tehnyt Wowilla. Siis puhutaan melko isoista summista.

No vähän osviittaa antaa jos kuukausimaksu on about 13 euroa kuukaudessa ja pelaajia on noin 12 miljoonaa ja nyt kun uusi expansion tuli niin varmaan vielä enemmän kun vanhoja palaa takaisin pelin pariin. Ja pelihän on pyörinyt noin 6 vuotta.

ois siistii kyllä tajuta mikä tässä Wowissa kaikkia niin viehättää kun ovat sitä pelanneet. Monet ovat sanoneet, että eivät pitäneet juuri minään vaan kun kokeilivat niin lähti se kierre että ei pääse eroon perkele kun on niin hyvä jne... :D Meikä ei tajua... ENKÄ KOKEILE!

Onko tossa muka maailma niin iso ja laaja ettei sitä kerkee koluta läpi vittu viidessäkään vuodessa? :D Vai mikä siinä tekee niin kiinnostavan. Eikä selitykses riitä se, että pitää olla isompi levu ku muilla.

ois siistii kyllä tajuta mikä tässä Wowissa kaikkia niin viehättää kun ovat sitä pelanneet. Monet ovat sanoneet, että eivät pitäneet juuri minään vaan kun kokeilivat niin lähti se kierre että ei pääse eroon perkele kun on niin hyvä jne... :D Meikä ei tajua... ENKÄ KOKEILE!

Onko tossa muka maailma niin iso ja laaja ettei sitä kerkee koluta läpi vittu viidessäkään vuodessa? :D Vai mikä siinä tekee niin kiinnostavan. Eikä selitykses riitä se, että pitää olla isompi levu ku muilla.

No itekkin vastasit juuri siihen, koko peli on niin perkeleen iso että siihen vierähtää helposti aikaa ja sitten kun pelaat sitä muiden ihmisten kanssa niin muodostuu peliä pelatessa todella vahvat sosiaaliset suhteet ja sitä kautta se peli muuttuu vielä addiktoivammaksi. Tuskin kukaan väittää että ne korvaa mitään oikeita ihmisssuhteita mutta itse pelanneena voin väittää että kyllä siellä aika läheisesti ihmisiin tutustutaan vaikka ihmisten välillä se mitattaisiin tuhansissa kilometreissä. Varsinkaan kun keskustelu ei välttämättä jää tekstitasolle vaan killoilla on omia ventrilo tai mumble serverejä joissa käydään sitten keskusteluja. Suurin syy siihen miksi jotkut vanhat pelaajat lopettaa pelaamisen on juuri se että kaverit ovat lopettaneet pelaamisen monen vuoden jälkeen ja itse peli ei ole enää niin kiinnostava että sitä haluaisi yksin tahkoa. Niinkuin moni on sanonut "Its not the game you play, its the people you play with".

Jaa-a kohta tulee 6 vuotta täyteen mun osaltani ja vielläkin jaksan repiä hupia irti siitä. Maailma on kyllä koluttu moneen kertaan, mutta nyt se täytyy taas uudestaan koluta kun tuli maailmanloppu ja mestat muuttuivat. Onhan toi peli jo niin nähty ku olla ja voi, ja ehdin välillä kyllästyäkin, mutta sitten tulee taas uus lisäri uusine herkkuineen, ja siitä riittää tekemistä ainakin vuodeksi. Ja toisia pelaajia vastaan on aina yhtä hauska pelata.
edit: niin tossahan se tärkein pointti tulikin, että ne ihmissuhteet pitää aika tiiviisti pelin parissa. Itsekin olisin aikaa sitten lopettanut kokonaan jos ei olis kavereita tuolla.

Joo ei kannata kokeilla. Pari kaveria oon houkutellut tän pelin pariin, ja täytyy sanoa että vähän kaduttaa. Vie helposti kovankin jätkän mennessään.

Jahas, nyt on Cataclysmi pöydällä, hain juuri äsken Gamestopista kun sitä jo myyvät. Joku oli vissiin kussu julkaisupäivämäärän niin omansa voi hakea ainakin ed. mainitusta putiikista =) eipähän tarvi mennä yöllä jonottamaan... :rock:

Oman pitäisi ilmestyä ovella tiistaiaamuna. Jos en ole paikalla niin viimeistään klo 14 pitäs olla postissa haettavana.

Tosin aika sama... duunia ja koulu nyt niin paljon että menee tammikuun puolelle pelaaminen.

11kk taukoa wowista, ja mun ei ikinä pitänyt palata takaisin. No nyt on kuitenkin accot avattu ja Cata ladattu...Heti yöllä pääsen pelaamaan. Huono juttu vaan että pitää mennä aamupäivällä töihin...No samoilla silmillä sitten =) Olen jonkin verran lukenut uudistuksista, mutta on silti varmaan monttu hiukan auki kun loggaa sisään.

Suurin vääntäminen oli vaimon kanssa. Lupasin pyhästi etten enää saa iltaisin raivokohtauksia hävityn areenamatsin jälkeen, kun lapset muka herää...

Mäki teen osittaisen paluun, kun iski ihan järjetön wowihimo hiljattain. Ostin Cataclysmin äsken battlenetin kautta. Hiuuu :)

Back
Ylös Bottom